Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Значи имам това радио http://img820.imageshack.us/img820/4118/kenwoodf.jpg

4х40

Имам две вързани тонколони и ми остават за още две мога ли да вържа буфер към връзката за останалите две тонколони без усилвател направо говорителя ? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно буфер недей :D виж някой суббас може, обаче няма да има ефект, тоест звук. няма да ги усети тия 10 вата...усилвател ти трябва...Това 4х40 е маркетингово ако не знаеш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Subwoofer на английски, би трябвало да е само Уфер на български, ама...

 

Пробвай да свържеш басов говорител / колона към едната двойка кабели - ама не знам дали ще ти хареса резултата. аКо не ти хареса - има 2 варианта - активна бас колона като тази : http://www.technomarket.bg/products/09100430/blaupunkt-gtb-8a или усилвател като тези: http://www.technomarket.bg/browse/83 Аз бих избрал активна бас колона...даже си купих една на Блаупункт, която още не съм монтирал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Аз бих избрал активна бас колона...даже си купих една на Блаупункт, която още не съм монтирал...

 

 

Монтира ли ? Как е?Колко W ти е радиото?Как го монтира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм я монтирал, седи и събира прах :-( Няма време за музика сега, имаме още кола да събираме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да ги усети тия 10 вата...усилвател ти трябва...Това 4х40 е маркетингово ако не знаеш. ;)

Без да съм спец в областта на озвучаването - 30 (маркетингови) вата се равняват на по-малко от 10 реални. Т.е. 2 канала по 40 са най-много 20 реални (сумарно).

Звънни ако намериш буфер на 20 реални вата - черпя бира smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да ги усети тия 10 вата...усилвател ти трябва...Това 4х40 е маркетингово ако не знаеш. ;)

Без да съм спец в областта на озвучаването - 30 (маркетингови) вата се равняват на по-малко от 10 реални. Т.е. 2 канала по 40 са най-много 20 реални (сумарно).

Звънни ако намериш буфер на 20 реални вата - черпя бира smile091

 

 

Колега, има такива буфери, ама няма да ги събере в колата :D

 

 

Иначе към колегата ... няма смисъл от буфер за тая малка мощност. 4 хубави говорителя и всичко ще е прилично ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз си сложих едни на THUNDER 120 W 25 лв. комплекта 2 smile091

ама бая по хубаво си свирят от старите които бяха ............ :smt018

То и аз по нататък ще сменям радиото харесал съм си едно JVC 4x50W

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля ,че JVC са хубава марка здрави.Имаме телевизор вече на 15 години и не е ходил на ремонт имаме и радио което още си е здраво.Доста хора ми казват ,че са хубави.А за THUNDER съм съгласен но с апо добре от старите smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за домашна техника сигурно е така. Обаче за кар аудио марки като Сони и JVC според мен са напълно неуместни. Аз бих си взел един нисък клас Пайнер. Когато купувах моето ЦД през 2008 се колебаех между едно Сони с усб и моя Пайнер, на който единствената екстра е изхода за усилвател. Това ЦД до ден днешен си го ползвам и не е направило какъвто и да е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Тошко го е решил , и при мене е така - Pioneer 2020 MP3 нисък клас.Няма смисъл от буфери за задномоторни, 2 хубави елипси

или още по - добре 2 кръгли 18 -ки на задната полица, акустично пространство предостатъчно

Но със сечение на захранващия п-к не по - малко от 1,5 мм квадратни, иначе 40 вата за този касетофон (Кенууда) не са никак

маркетингови. :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Няма смисъл от буфери за задномоторни, 2 хубави елипси

или още по - добре 2 кръгли 18 -ки на задната полица, акустично пространство предостатъчно...

Какво имаш предвид под няма смисъл? Защото от опит мога да ти кажа - смисъл има, при това голям. Резултат също има, отново голям. А парите не са толкова много, примерно до 200 лв. за добър 12" бас + кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм приятно изненадан от звука на HERTZ и то не говоря за някакви супер скъпи или огромни колонки а за нормални среден размер и клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Няма смисъл от буфери за задномоторни, 2 хубави елипси

или още по - добре 2 кръгли 18 -ки на задната полица, акустично пространство предостатъчно...

Какво имаш предвид под няма смисъл? Защото от опит мога да ти кажа - смисъл има, при това голям. Резултат също има, отново голям. А парите не са толкова много, примерно до 200 лв. за добър 12" бас + кутия.

Не казвам , че няма смисъл в акусти

чнното присъствие на баскасата плюс усилвателя за нея, просто не е ли малко мястото за нея в задномоторна Шкода?.

Иначе лошо няма - особено за феновете на соул , рап и ар енд би музиката , а пък и не само за тях...аз също съм си пуснал

хубави нискочестотни сигнални чинч кабели и плюсов захранващ проводник със сечение 6 мм квадратни в багажника на

евридейката ми Гоуфчето, та да изпробвам на място ремонтирани усилватели.

И за парите не е проблем - за 200 лева се събира доста хубава комбинация бас/усилвател , че и маркова дори.

А и натоварването на генератора е напълно прилично -10 - 15 ампера за кефа , спокойно всеки 55А Шкодов може

да го осигури. :D :smt033 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно място за кутия с 12" говорител. Стига да я сметнеш добре. Дори остава за монтаж на кондензатор + местенце за малко инструменти. Условието е да си направиш кутията сам, защото пода зад седалките завършва с едно малко Г-образно завишение в задната си част. Само няколко сантиметра е, но си струва да се използва като място. Правил съм го и твърдя, че свири повече от добре. За отлично и за про състезания не става, но за да ти надуе врата от бас и да се чуваш от 3 преки е пефектно. В допълнение, ако кутията не е затворена, а с рефлекс и ако върху задната метална кора под стъклото се прави допълнителна дървена основа за средна линия, то в тази основа трябва да се заложи отвор, примерно с диаметъра на рефлекса, защото иначе налягането от баса ще изкърти говорителите за среди. При мен дори отворите бяха 2, защото 12-ката духаше доста здраво.

 

За тока. Захранващите кабели, които използвах бяха 8 квадрата. За алтернатора не си прав. Буквално на ръба е, особенно ако пуснеш вентилатора на парното или реотаните (примерно). Мерил съм какво се случва при акумулатора. И общо взето на година-две си купувах нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно място за кутия с 12" говорител. Стига да я сметнеш добре. Дори остава за монтаж на кондензатор + местенце за малко инструменти. Условието е да си направиш кутията сам, защото пода зад седалките завършва с едно малко Г-образно завишение в задната си част. Само няколко сантиметра е, но си струва да се използва като място. Правил съм го и твърдя, че свири повече от добре. За отлично и за про състезания не става, но за да ти надуе врата от бас и да се чуваш от 3 преки е пефектно. В допълнение, ако кутията не е затворена, а с рефлекс и ако върху задната метална кора под стъклото се прави допълнителна дървена основа за средна линия, то в тази основа трябва да се заложи отвор, примерно с диаметъра на рефлекса, защото иначе налягането от баса ще изкърти говорителите за среди. При мен дори отворите бяха 2, защото 12-ката духаше доста здраво.

 

За тока. Захранващите кабели, които използвах бяха 8 квадрата. За алтернатора не си прав. Буквално на ръба е, особенно ако пуснеш вентилатора на парното или реотаните (примерно). Мерил съм какво се случва при акумулатора. И общо взето на година-две си купувах нов.

Така е , имах на предвид че кефа от буфера е при условие че , че няма други вкл ючени

консуматори , ангажиращи външната х-ка на алтернатора.

И от мен мъничко за захранващия проводник/проводници- 8 мм квадратни е или китайски стандарт сечение , или такова, но

оразмерено за по - малка токова плътност ( примерно за променлив ток с честота 60 Hz , за страни като САЩ и Япония.

За Европа сеченията на п- ците ( и едножилни , и многожилни) се нормират за мрежова честота 50 Hz и токова плътност

J = 2,5 А/мм квадратен и са с хронологичен ред 0,25 , 0,5 , 0 , 75, 1 , 2,5 , 4 , 6 , 10 , 16 , 25 , 35 ,50 и т.н. мм квадратни.както е и у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 105-ката изтормозих един акамулатор с една десятка (визирам есента, включено парно, чистачки, фарове, чат-пат нагревателя на задното стъкло), при тези обстоятелста акумулатора си е пътник. В момента, колата е с такива http://www.audioport.eu/index.php?productID=1947 на задната кора и положението е перфектно. Кората е от шлътен материал и задължително трябва да се подложи нещо между нея и металните ребра, на които ляга (от страната на задният прозорец) , иначе се получава много неприятно дрънчене при удара на баса. Също и прилична шумоизолация на пространството зад задните облегалки върши чудеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.