Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Можете ли да ми кажете...?


Vladi-s-felicia

Recommended Posts

Колега,навън ли я държиш?Моята фела мие правила веднъж нещо подобно - качам се,паля и отдоло(в краката)се чува силничко свистене(като от въздух под налягане.Явно е,че е свързано с усилвателя на спирачките.Най-вероятно е някакво уплътнение на лоста,който предава усилието към платното.Би могло да се каже,че е проблем,защото щом е тръгнало да изпуска,значи ще стигне до края(да се прецака напълно).....но и без усилвател е възможно да се спре,така че ако не си вчерашен шофьор ще овладееш ситуацията,когато се случи.Е,не е приятно да го знаеш(като проблем),но мисля че можеш да караш още доста преди да се скапе напълно,а и предполагам че ще се проявява постепенно и едва-едва,докато се скапе напълно.Редно е проблема да се отстрани,но пуста криза .....абе търпи на отлагане,но си имай готовност да се отстрани.При мен,явно,това гумено уплътнение се е опекло или размекнало,защото се случи в много горещ летен ден(миналата година)и на паркинга,от тогава не се е случвало повече .....е,така си карам и не съм задълбавал в проблема.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Don4o_62

    24

  • Logrus

    9

  • joro-120L

    5

  • katilarium

    5

Най-много писали в темата

говорим като натискаш педала на спирачката при работещ двигател

днес се кьорих и гледах но нищо не видях, освен нещо като семеринг на входа и си мисля че от него е проблема,въпроса е дали е от него и дали се сменя лесно,нещо на место ала бала става ли :lol: , че ако се сваля целия апарат си е....ло мамата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй де,и аз за същото говоря.Но как се процедира при ремонт,и аз не знам,но ти го каза - ако требе да се сваля всичко си такова таковата smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия старите майстори мълчат и нищо не казват на новобранките като нас :D ,а все някой ще знае за този проблем мисля ;)

просто в града нямаме майстори на Шкода,който питам вика не съм правил такава кола,та затова ако може сами ще си помагаме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,в книжлето на Фелиция има доста добра картинка на усилвателя и там може да се види какво-що.Ти си видял някакъв семеринг,но ми е в акъла,че са доста работи нанизани на тази ос.Ще видя дали ще успея да кача снимка,но най добре си дръпни книжката от библиотеката.

 

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето.Те усилвателите май са еднакви за всички колиpost-7462-138453392804_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи точно между 14 и 15 се чува как съска,та си мислех тоя гумен маншон - 14 ном. дали не е семеринг и възможно ли е на место да се смени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли спирачки и педала мек ли е при движение ?

Дивигателя гасне ли или променя ли си много оборотите при натиснат педал на спирачката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирачките коват,педала си е мек при работещ двигател,но как изгася и се втвърдява а би трябвало да има бонус 2-3 натискания мисля :D ,на малки обороти си е мек и пак си спира като оборотите си държат,просто като натискам педала и излиза въздух като от спукана крачна помпа ;)

кажи че нищо няма обезпокойтелно,че да си пия ракията с кеф :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност,няма начин при натискане на педала(при отпускане е друга ситуация) да излиза въздух под налягане.Свистенето си е налице,но е следствие на въздух,влизащ в камерата,която е към педала.Съмненията са ми,че филтъра 16(на картинката дето съм ти качил) е зацапан и затруднения влизащ въздух свисти.Целта на този филтър,както и на гумения маншон,е да пази от прахоляк и явно или е зацапан или му е дошло времето да не е вече филтър(т.е изпял си е песента като филтър).Фатално е до толкова,че ако филтъра не си фърши работата,може да попаднат и да се съберат боклуци в камерата и след време да пробият мембраната.Ако си карал руска кола(жигула,москвич) би трябвало да знаеш,че те нямат такива усилватели,но пак си спират smile049 ,т.е ше требе маааааалко повече да си напрегнеш кракът,за да спре колата.

За ремонт - не съм ремонтирал,но в книгите пише,че не подлежи на ремонт,но пък ние сме българи и сме се научили от нищо да правим нещо ....та си зависи от находчивостта на човека де ...и от мързела също smile048

Според мен може да изкара и месеци,може да изкара и години така,но ако те притеснява ще е добре да се озърташ и да си харесаш някой друг усилвател с цел подмяна някой ден.Аз бих карал така,със знанието че възможните ситуации са овладяеми и многогодишният ми опит ще е от полза.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.