Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

гориво в картера ???


v_savov67

Recommended Posts

От известно време съм забязал че нивото на маслото в картера се повишава прогресивно. Забелязах, че при високи 130км/ч на магистралата лампата на маслото светна, маслото 10W - 40. Измерих налягането на маслото наизтина беше под нормалното, но ми се стори че е повече откакто го смених преди 2000км. Смених с 15W - 40 налягането значително се подобри не светеше при високи обороти и даже си влезе в нормите, при 80гр. на 2000об-1 - 0.2МПа. От няколко дни забелязах, че на малки обороти започна да присветва от начало при 600 -700об-1, а днес вече 1000 - 1200об-1. Извадих щеката за маслото а тя поне 2см. нагоре. Откъде може да е дошло това гориво, защото има разлика във вискозитета на маслото от двигателя и това от шишето с останалото за доливане. Колата е Skoda Felicia 1,6 MPI комби. Ако някой има накой идеи и ги сподели ще му бъда много благодарен. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логична причина проблема да идва от температурния датчик.Ако той не подава коректни параметри спрямо температурата ЕКУ-то увеличава времето за впръскване доста и удавя двигателя с бензин.Бензина е процежда през сегментите и се смесва с маслото в картера.Този проблем се наблюдава често при моноинжекционите на VW,но не е изключен и при МПИ.А смеси ли се с маслото,бензина действа като разтворител и го разрежда.Като помиришеш маслото,то трябва да мирише на бензин.Ако проблема е в температурния датчик работата на двигатея ще се промени осезаемо и би трябвало да забележиш промяната.Така че кажи дали усещаш разлика в работатана двигателя?Като за начало отиди при някой да я закачите на диагностика да погледне дали има регистрирани грешки и живите данни при работа на двигателя - най-вече показанието на темп.датчик.Всичко друго е гадаене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатора за налягането на гаривото не е в ред (или му е скъсан маркуча за вакума или е за смяна) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя дюза/и е възможно да тече като я загасиш.Газово имаш ли.Пали ли без замисляни или претрисане и подобни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще сменя маслото с ново и ще сменя бензина , че този който съм в монента е мешан с нафта или нещо друго защото много пуши и мирише странно.Може и от това да ми пълни маслото с гориво.Благодаря за отзивите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А убеден ли си, че е бензин? Да не е вода? Крива глава например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се меша, ама при такава компресия - сегментите са му здрави. А освен от тях няма откъде да пълни картера с бензин. Освен вода и бензин друго няма какво да му вдига нивото - ако не е горивото, водата е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблем с гориво в картера ще усещаш мирис на маслото, повишен разход на гориво, както са написали преди мен ако се касае за грешни данни от температурния датчик на загрят мотор да подава богата смес също се усеща с мирис на бензин, получава се "давене" на двигателя. Проблема с присветкане на лампата на маслото може да е в следствие на дефектирал датчик на маслото или проблем с клапана на маслената помпа, но може да е както казваш и в следствие на гориво в маслото. Това с горивото обаче се усеща много добре при помирисване на щеката. Успех с откриване на причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото. Източих 4л. течност от картера, а моята събира 2.8л. масло защото не я държа на max. Водата е на ниво.Източих бензина от резервоара и сипах чист от бензиностанция, защото мисля че стария е кръщаван с нафта или нещо подобно. Сега ще я засека за разход на бензин, и дали се качва маслото и ще си пишем след седмица. От последната смяна съм минал 300км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото. Източих 4л. течност от картера, а моята събира 2.8л. масло защото не я държа на max. Водата е на ниво.Източих бензина от резервоара и сипах чист от бензиностанция, защото мисля че стария е кръщаван с нафта или нещо подобно. Сега ще я засека за разход на бензин, и дали се качва маслото и ще си пишем след седмица. От последната смяна съм минал 300км.

защо не отговаряш газово имаш ли???

Като смени бензина кво стана?

Данеби да се дави от богата смес и да си халюцинираш ,че е с нафта :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

И аз имам този проблем..
Мислех че е от бензиновата помпа но се оказа че не е.
Смених бензиновата помпа и резултата е същия даже по бързо се пълни.
Имам съмнения че е заради разпределителя на горивото (онова пластмасовото на карбуратора дето е)

 защото го го махнах и сега няма обратен бензин и в случая тъпче...
и аз незнам какво да правя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , само че в малки количества (никога не е вдигала нивото на маслото) само миришеше веднага след каране и сутрин всичко беше изпарено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.