Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

AIRBAG-A свети


ognjano

Recommended Posts

Здравейте,

 

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

 

тази грешка отнася ли се и за "чувала" в седалката на шофьора или само за волана? Разглобих волана, свалих и спиралата с лентовия кабел(не съм я разглобявал), но я проверих за прекъсване в няколко положения на палеца и всичко си е ок. За съжаления нямах съпротивление( 3 ома ли се включва или 25 ома), за да проверя дали проблема е в "чувала" на волана.

 

Много Ви Моля да ми отговорите на по-горният въпрос. Разбира се ако знаете какъв е проблема, ще ви бъда много благодарен да го споделите.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

 

тази грешка отнася ли се и за "чувала" в седалката на шофьора или само за волана? Разглобих волана, свалих и спиралата с лентовия кабел(не съм я разглобявал), но я проверих за прекъсване в няколко положения на палеца и всичко си е ок. За съжаления нямах съпротивление( 3 ома ли се включва или 25 ома), за да проверя дали проблема е в "чувала" на волана.

 

Много Ви Моля да ми отговорите на по-горният въпрос. Разбира се ако знаете какъв е проблема, ще ви бъда много благодарен да го споделите.

 

Поздрави.

 

на 99% е буксата под шофьора, това е масов проблем

 

п.п. и моя чувал заради това светеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих шофьорската седалка, зачистих по буксите каквото успях, след това я монтирах, включих ВАГ-а изчистих грешката, но веднага пак се появи. След това разбутах кабелите долу и О! Чудо! оправи се.

 

Реших да зачистя и седалката до шофьора, но след като я монтирах, включих ВАГ-а, но отново ми даде грешка на шофьорската седалка.

 

Бях чувал, че отдолу под седалката в сервиза директно ги запояват, така и направих, но след 100-ното включване на ВАГ-а грешката си остана.

 

Не знам вече какво да правя като имам предвид, че по едно време грешката беше зачезнала след разбутването на кабелите, но сега са запоени и пак си има грешка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих шофьорската седалка, зачистих по буксите каквото успях, след това я монтирах, включих ВАГ-а изчистих грешката, но веднага пак се появи. След това разбутах кабелите долу и О! Чудо! оправи се.

 

Реших да зачистя и седалката до шофьора, но след като я монтирах, включих ВАГ-а, но отново ми даде грешка на шофьорската седалка.

 

Бях чувал, че отдолу под седалката в сервиза директно ги запояват, така и направих, но след 100-ното включване на ВАГ-а грешката си остана.

 

Не знам вече какво да правя като имам предвид, че по едно време грешката беше зачезнала след разбутването на кабелите, но сега са запоени и пак си има грешка...

 

Буксите са две, една под седалката и една в мукета пак под седалката / където мукета е изрязан като капаче/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Буксите са две, една под седалката и една в мукета пак под седалката / където мукета е изрязан като капаче/

 

Ахааа, помислих си аз, че има нещо, щото като дръпнах седалката нещо изпука, гледах под мокета, но видях че предпазния шлаух се е измъкнал от свинската опашка, но не видях друга букса. Изглежда добре е скрита.

 

В събота ще разръчкам по-обстойно и дано това е проблема. Ще пиша след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа, не съм се замислял. Следващия път ще го откача превантивно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите са две, една под седалката и една в мукета пак под седалката / където мукета е изрязан като капаче/

 

Вчера вечерта свалих седалката. Под мокета няма букса. Проверих в аутодатата само една букса дават на схемата от СРС-модула до "чувала".

 

Моля да ми съдействате къде точно се намира този СРС-модул и как да стигна до него, за да прозвъня кабелите както казва Сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите са две, една под седалката и една в мукета пак под седалката / където мукета е изрязан като капаче/

 

Вчера вечерта свалих седалката. Под мокета няма букса. Проверих в аутодатата само една букса дават на схемата от СРС-модула до "чувала".

 

Моля да ми съдействате къде точно се намира този СРС-модул и как да стигна до него, за да прозвъня кабелите както казва Сами.

 

ти да не си с ок1 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С единичка е, но явно е тайна! Пишете, съветвате, а колко по-лесно щеше да е ако човека си беше попълнил в гаража модела или поне да беше споменал в първия пост, каква точно е колата! А иначе се сърдят, като никой не помага.... smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С единичка е, но явно е тайна! Пишете, съветвате, а колко по-лесно щеше да е ако човека си беше попълнил в гаража модела или поне да беше споменал в първия пост, каква точно е колата! А иначе се сърдят, като никой не помага.... smile012

 

 

:smt017

 

п.п. а и аз незнайно защо съм останал с впечатлението, че говорим за О2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте момчета, наистина пропуск! О1 е колицата 1.9 ТДИ АСВ-двигател, 110 к.с.

Все пак smile012 къде е този модул? И с какви параметри съпротивление може да симулира еърбег-а?

 

Или ако се сещате за някой друг тест?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да тръгна по веригата.

Със съпротивление/дават го от 2 до 4 ома/ да симулирам включен еърбег, ако не изгасне лампата да продължа да проверявам кабелите докато стигна до СРС-модула.

Получи се екстра щото след като включих съпротивлението лампата изгасна, след което причините за проблема оставаха два:

- скапана запалка на еърбега

- лош контакт на буксата, която влиза директно в еърбега.

 

При мен се оказа второто. С пинцети закривих на женската букса клемите за по-добър контакт и проблема се реши.

 

Благодаря на всички за съветите ви, и ме извинете, че ви занимавах за толкова дребна повреда, но аз съм си виновен, макар че не съм очаквал, че в тази букса, която изглежда доста добре закрепена ще се окаже проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.