Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рацинг спамилня!


Recommended Posts

BMW  S1000RRs, тегло   207,7 кг ,  133.6 кВ (179.2 к.с.) при 13250 об., измерени  на задното колело.

Не е нищо особено. :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 656
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    158

  • masterOne

    149

  • bega4kata

    51

  • The Best Forman

    41

Най-много писали в темата

Koenigsegg Аgera R


  • Мощност: 1140 hp на 7100 rpm 
  • Въртящ момент:  1000 Nm от 2700 до 7300 rpm
  • Макс. въртящ момент: 1200 Nm на 4100 rpm
  • Турбо: 1.4 bar boost , 0.5 bar boost от 2300 rpm, Full turbo spool up @ 2700 rpm
  • Ускорение: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.8 sec, 0-200 km/h 7,8 sec, 0-200-0 km/h 12.6 sec, 0-300-0 km/h 21,19 sec
  • Спирачен път: 30.5m (100-0 km/h)
  • Натоварване g-force: 1.6g
  • Разход: Highway travel: 12.5 l/100km, Combined: 14,7/100km
  • Съотношение кг/кс: 1.19 кг/hp 
  • Разпределение на тежеста: 44% front, 56% rear
  • Собствено тегло: 1330 kg
  • Двигател: 5.0L V8, 4 valves per cylinder, DOHC
  • Трансмисия: Specially developed 7-speed dual clutch
  • Джанти: Карбонови с централно заключване -Front: 19″ x 9.5″ Rear: 20″ x 12.5″
  • Гуми: Front: 265/35 – 19″  Rear: 345/30 – 20″ Dedicated Michelin Supersport Speed rating: 420+ km/h
  • Спирачки предни керамични Ø 397 mm, 40 mm wide. 6-бутални апарати. Power-assisted.
  • Спирачки задни керамични Ø 380 mm, 34 mm wide. 4-бутални апарати. Power-assisted.
  • Максимална скорост - 440 км/ч
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене, виждам че си фен на Шведската кола за съботни разходки, но млако манипулираш данните...

Първо това кото си писал е за Agera R,  а на филмчето е Agera S разлика от 10% в мощноста.

Второ скороска от 440км/ч е на теория "The Agera R has an incredible top speed of approximately 440 km/h (273mph)", никои официлано не дава каква и е скороста.

Също бих каза, че интериора на твоята Шкода е много по-комфортен от тоза на Шведа, а и това е кола която се счупи 2 пъти при гостуването в TOP GEAR.

Имаше едно представяне преди 4-5 години на старият им модел "без заден спойлер" в същото предаване и "THE STIG"  не мога да вземе нито един завой без да се завърти. Тогава им казаха да си сложат един спойлер и пак да доидат на гости :)

Това е кола която се състезава само на Drag и то с летящ старт, не може да вземе нито един завой без да завърти гъ*а ... а да не говорим за бърз старт.

 

Също така Bugatti е кола с гаранция 200 000км ... луксозно оборудвана тежаща почти 2 тона... с всички "екстри"

Все едно аз да се опитвам с моят Суперб да бия някоя Фабия РС....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че на клипа е Agera S. Иначе Бугати-то с неговият 16 цил. двигател има още много да покаже на света, но доколкото знам има проблем с охлаждането като го натоварят по-сериозно.

Новият модел One:1 на  Koenigsegg ме втрещи с ускорението си от 0-400 за около 20 сек. и спирането от 400-0 за около 10 сек.  :o 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

One: 1  е друго животно...

Btw, във форумите пишат, че ускорява толкова бързо защото им е много малка (къса) тестовата писта :D не е като на VAG :)

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шведите са много напред от към теория и технологии.Но нямат пари за тестване по пистите-едно Порше 918 ще пръсне Агерата във всяка дисциплина освен ускорение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Маджо, бавен си! Единствения начин да ме стигнеш е да звъннеш телефона и да спра да те изчакам на някоя отбивка.  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, бавен си! Единствения начин да ме стигнеш е да звъннеш телефона и да спра да те изчакам на някоя отбивка.  :tongue_1:

 

Ония умрелия ли те подучи какво да напишеш  ;)

 

п.п. на събора направо си ела с насраните гащи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е все пак като се сравняват колите да се гледа и коя колко тежи!! Тук примерно Ферарито е 600 кг по-леко:

А Вейрона е правен с друга цел, той е луксозна кола(тежи 1880кг) . Другите са спортни коли. И е кола почти на 10 години!! Ако Вейрона беше 1300 кг и той щеше много да ги затрудни.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те и другите не са много под 1000кс. Лаферари е 963 коня. Но тежи 1260кг, а Вейрона тежи 1880кг. Агера Р е 1115 коня, и тежи 1330 кг.  Просто това което те правят сега , Вейрона го правеше преди 8-9-10 години. Даже и сега повечето от тях не стигат 400км/ч. Примерно като Лаферари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваерона е тежък, но има 16 цил двигател! Новият модел One:1 на Keoningsegg e V8 5,0l - 1360 hp /1360 kg !!! Най-забавното е, че получава целият въртящ момент 1000Nm и 1360кс преди 3000 rpm и разполага с тях до 8000 rpm. Двигателя има 2 специално разработени турбини с "променлива геометрия" техен патент, които надуват едва на 1.4 бар!

Не ми се мисли ако ги надуят на 2 бара!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам нищУ общо ... просто се возих и наслаждавах :fiu: 

П.С. Някой би трябвало да е спал спокойно ... засега :derisive:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.