Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

От къде зареждате дизел?


_Ghost

От къде зареждате дизел?  

3 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро карам октавия 1.9TDI и ми е интересно от къде зареждате и сте най-доволни. Има ли разлика между зимен и летен сезон. Вярвам, че цените следват картелния принцип и там разлика няма съществена, така че въпроса ми е откъм качество от кой сте най-доволни и къде се намира въпросната бензиностанция на картата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ivand911

    4

  • stivi797

    4

  • Цецо75

    3

  • robi1966

    2

Най-много писали в темата

ЕКО, само от обикновенния. Добавки не сипвам. Миналата зима до -15 палеше доволно.

 

Иначе като нямам ЕКО по пътя сипвам, където ми видят очите и досега разлига във вървежа или разхода не съм видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ЕКО. Досега винаги съм бил доволен от техните горива. Гледам през резервоар или два да сипвам и Castrol TDA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шел и Петрол, обикновени. И като съм ги правил сметките - идва по-малко като разход, отколкото Еко, Лукойл или ОМВ нафта. Поне на моята кола - това дава. И съм забелязал, че нафтата с добавки, тоест по-скъпата - изобщо не е по-икономична. Иначе може би колата върви малко повече..... Но във всички случаи разликата е много малка, и не си струва парите. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам на ОМВ, точно до офиса има и ми е най-лесно. Винаги слагам от по-скъпия дизел с идеята, че е по-малко вероятно да е магерен. НО какво ми направи впечатление преди 1 седмица - наляха ми 55.7л., което според всичко което намерих за големината на резервоара е с 0.7 повече от капацитета му, а съм сигурен че имаше поне 1-2 литра вътре, което ме озадачи доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм забелязал, че нафтата с добавки, тоест по-скъпата - изобщо не е по-икономична.

 

Подкрепям, аз зареждам на Лукойл защото ми е най-удобно и имам отстъпка но когато съм зареждал

от скъпия дизел на ОМВ никога не е имало разлика в икономичност, даже последно останах с впечатление

че със скъп дизел на ОМВ колата изхарчи повече.

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НО какво ми направи впечатление преди 1 седмица - наляха ми 55.7л., което според всичко което намерих за големината на резервоара е с 0.7 повече от капацитета му, а съм сигурен че имаше поне 1-2 литра вътре, което ме озадачи доста.

 

Обезвъздушили са ти резервоара. Ползвай търсачката по въпроса,за да не се изроди темата в "Колко литра ми побира резервоара?". Има достатъчно такива...е, не че няма и такива "Откъде зареждате?" де. :lol: smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става това обезвъздушаване? Аз на мойта често наливам 54.хх литра - аз си ги наливам и знам че не ме лъже колонката и не знам как става това обезвъздушаване. Някъде бях чел че може и резервоара да е 58 литра. Тъпото е че след като заредя забравям да погледна с лаптопа колко литра има в резервоара :)

 

Зареждам на Петрол в Дряново.

 

п.п. Не може да се гласува, нещо анкетата ли не е пусната като хората?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

п.п. Не може да се гласува, нещо анкетата ли не е пусната като хората?

 

Знам ли, и аз не мога. Ако някой от модераторите може да съдейства, ще съм му благодарен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на Лукойл и на Еко. Струва ми се че на Еко двигателя става по-тих.

И доколкото разбирам от тази графика техния дизел го дават 54 цетаново число?

http://www.eko.bg/Text.aspx?menuitemid=409&lan=1

Аз доколкото знам този показател трябва да е минимално 51(EN 590).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на Лукойл и на Еко. Струва ми се че на Еко двигателя става по-тих.

И доколкото разбирам от тази графика техния дизел го дават 54 цетаново число?

http://www.eko.bg/Text.aspx?menuitemid=409&lan=1

Аз доколкото знам този показател трябва да е минимално 51(EN 590).

 

В БГ минимално цетаново число е 46.

БГ производителя е с 50 (+/-2).

И моя ДВГ с ЕКО е по-тих. Не знаех, че цетановото му число е 54 !?!

За дизела има и няколко други показателя, които са важни. Не е само цетановото число.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БГ минимално цетаново число е 46.

БГ производителя е с 50 (+/-2).

И моя ДВГ с ЕКО е по-тих. Не знаех, че цетановото му число е 54 !?!

За дизела има и няколко други показателя, които са важни. Не е само цетановото число.

smile056

Гледам че има цетаново число(мин51) и цетанов индекс(мин46) в стандарта EN 590, който си мисля е задължителен в България..

http://www.biofuels-platform.ch/en/infos/en590.php

Ама кое какво е, не знам.

Сега прочетох че индекса е цетановото число на горивото преди слагането на добавките(мин46), след добавките става цетаново число(мин51).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а Вие какви отстъпки ползвате в различните бензиностанции? аз имам карти за лукоил и еко, като в лукоил е по-добра отстъпката - 5 ст през делнични и 7 ст през почивни дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

 

Аз зареждам на ОМВ, точно до офиса има и ми е най-лесно. Винаги слагам от по-скъпия дизел с идеята, че е по-малко вероятно да е магерен..........
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зареждам на лукойл но качеството напоследък е променливо веднъж върви и работи тихо на следващото зареждане започва да трака като трактор няма мощност и трябва да давам повече газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди зареждах на Лукойл,като за чисто нова кола ми припушваше говоря че беше на 20000км,след което смених на Ромпетрол там пък един път зареждаш усеташ разлика, след това зареждам пак все едно съм изгубил 10 коня,а сега зареждам на Еко те май си слагат някаква добавка,но и аз си слагам допълнително с всеки резервоар Бардал и съм много доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... но когато съм зареждал

от скъпия дизел на ОМВ никога не е имало разлика в икономичност, даже последно останах с впечатление

че със скъп дизел на ОМВ колата изхарчи повече.

:D

Харчи повече, защото върви малко повече - и е уместно да е така, след като в по-скъпата нафта има повече добавки.

Всъщност добавките са, които правят нафтата - а базовата си е една и съща в цяла България - от рафинерията в Бургас.

За цетановото число - казват го, но как са в действителност нещата? Носиш ли си уред, за да го премериш?

Но за Еко, Ромпетрол, Лукойл и още две или три, дето няма какво да ги споменавам - качеството наистина е доста променливо. И веднъж колата върви мазно, лапа малко и всичко е супер - пък друг път потраква и придърпва. И все едно че десетина от жребците са се удрямали..... Или само ядат зоб - пък не тичат. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Лукойл обикновен дизел - имам карта с отстъпка и разхода ми е постоянен и ме устройва. Живея в София, но главно зареждам от Лукойл-а, който е на входа на Сопот по Подбалканския път, посока София. Просто често пътувам до Казанлък и си пълня там резервоара. Понякога в София зареждам и от Еко и за там имам карта с отстъпка - пак обикновен дизел без добавки.

 

Анкетата при мен нещо не работи! (Изпратената форма е невалидна, опитайте отново.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарител съм на лукойла :) Имам карта за 8 ст отстъпка през делничните дни и 10 през почивните. Зареждам по един резервоар -100 кинта месечно минавам 700-800 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.