Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голямо Налягане в Охладителната система - Фаворит


cekovski111

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Значи проблема е такъв, първо с антифриза седи малко над минимума , когато колата е студена. При палене(в момента се пали на газ, заради проблем с карбуратора), след като се покара и загрее, държи нормална темперетура, има парно, дотук всичко 6. След като я загася и вдигна капака, съвсем леко отварям капачката и се чува страшно свистене от налягането, като нивото на антифриза се качва до под максимума. Според мен отнякъде смуче въздух, обаче ако имаше някакви възглавници би трябвало да загрява, да нямам парно и такива работи. Та се чудя да няма някаква друга причина за толко голямо налягане, нещо по газовата ?. Иначе маркучите към парното са меки на стискане, евентуално за гарнитура ако нещо не е фред. Сменяна е и капачката на казанчето. Сменян е термостат. Давайте мнения , благодаря за отделеното време и весело посрещане на новата година. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом качва налягане и трабите са меки, парно е нормално да имаш, че и по бързо да загрява, значи термостата не отваря.

А това, че не качва температурата се дължи на датчика , който включва перките зад радиоатора.

Според мен е термостат!

Въпреки, че е сменян.

Аз мисля така- дано съм помогнал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Значи проблема е такъв, първо с антифриза седи малко над минимума , когато колата е студена..............

Здрасти,

До тук добре. Антифриза трябва да е в границите /мин.-макс./

 

.... При палене(в момента се пали на газ, заради проблем с карбуратора), след като се покара и загрее, държи нормална темперетура, има парно, дотук всичко 6.....

:smt017

 

.... След като я загася и вдигна капака, съвсем леко отварям капачката и се чува страшно свистене от налягането, като нивото на антифриза се качва до под максимума......

Нормално, системата работи под налягане. Антифриза има свойството да се разширява.

 

............ Давайте мнения , благодаря за отделеното време и весело посрещане на новата година. smile126

Моето мнение е да мислиш вече за подготовката на менюто за Новогодишната вечер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, на всяка кола като и развиеш капачката при горещ мотор съска, даже пръска. Охладителната с-ма си работи под налягане ...към 1 атмосфера. Нормално е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери като отвориш капачката на разширителния съд да ли мирише на газ. Ако мирише значи влиза газ в охладителната система и нарушава охлаждането. Ако е така се подменят мембраните на изпарителя. Виж как се подава охладителна течност до изпарителя. Трябва да се свърже с течници 2 бр. на водните съединения на парното. Положението на изпарителя да е надлъжно на посоката на движение и във височина горната част да е под или на минимума на разширителния съд за охладителна течност. Успех и весели празници !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е да мислиш вече за подготовката на менюто за Новогодишната вечер

:smt017 и аз съм на същото мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...След като я загася и вдигна капака, съвсем леко отварям капачката и се чува страшно свистене от налягането, като нивото на антифриза се качва до под максимума. Според мен отнякъде смуче въздух,...

Въздух няма как да смуче. По-правилно е да се каже, че вкарва налягане от някъде. НО!!! Да се каже!!! При теб проблема е, че малко си се филмирал. Не го казвам с лоша умисъл. Притесненията ти са неоснователни. Винаги системата работи под налягане - 1-1,5 Bar. Съответно като отвиеш капачката започва да съска яко. Една атмосфера си е това. За проба опитай да пуснеш у вас чешмата и да я запушиш с пръст. Няма да стане. За проба направи следното. Като изпуснеш налягането по начина, по който си описал запали колата и на отворена капачка на разширителния съд виж дали вътре бълбука (има мехурчета) и дали мирише на газ/бензин. Ако има и мирише - ясно. Вкарва от някъде налягане. Ако ли не - подготвяй се по-сериозно за Новогодишната вечер, както те съветват колегите по-горе.

 

Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години!!!

Действително пробвах на отворена капачка( след като днес изцяло нямаше вода в разширителния съд и като развъртях капачката се появи почти до максимум) и си бълбука като подам газ, понякога само като върна газта. Значи да търся проблема в изпарител може би. Въпреки че, наскоро му сменяха мебрани, съответно беше почистен и т.н. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтирай главата и шлайфай челото и. Провери височината на ризите над блока - 0.10-0.12 мм и всичките еднакво високи. Смени гарнитурата на главата. Регулирай клапаните - 0.20 мм. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти губи охладителна течност и при изфорсиране вади мехурчета в разширителния съд, и аз бих те насочил към сваляне на глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години!!!

Действително пробвах на отворена капачка( след като днес изцяло нямаше вода в разширителния съд и като развъртях капачката се появи почти до максимум) и си бълбука като подам газ, понякога само като върна газта. Значи да търся проблема в изпарител може би. Въпреки че, наскоро му сменяха мебрани, съответно беше почистен и т.н. :-k

Живи и здрави! :)

Къде е антифриза???? Виж да няма теч някъде. От кога не си палил колата? Поради липсата на антифриз, системата гълта въздух и симптомите са същите. Виж нивото на маслото в двигателя и да не е пресечено/цвят на боза/. Започни от елементарните неща.

Ако този антифриз се е "загубил" в някои цилиндър, този цилиндър първоначално няма да запали и двигателя ще работи нестабилно.

Не изключвам и сваляне на главата, но на последно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Май нещата не са на добре. От известно време си карам така, поради липса на средства и време за ремонт. Но днес тръгна да загрява, като спрях отново нямаше антифриз в казанчето. И пак беше мокро откъм десен носач, където е ремъка, но това което ме притесни е ,че от отдушника на мотора беше хвърлила капки масло(т.к съм го изкарал от филтъра заради газта, и ясно си личеше). Иначе маслото имаше добър цвят преди 2-3 дни като го проверих.Антифриз долях около 0.5 л. Отзад си пуши бяло, но това май е от газовата. Мисълта ми е дали е гарнитура и да направя ремонта докато не е станала по голяма беля. :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не леж на тая "отзад си пуши бяло щото е на газ". В крайна сметка отиваш май на сваляне на глава, шлайф, клапани, гумички на клапаните, гарнитура на главата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нова водна помпа. Ако ти си ѝ майстора на таз кола внимавай и не прави половинчати работи. Сменяй всичко необходимо. Ако друг ще я прави - адресите са два 1. Симо до зоопарка, 2. Мишо в кв. Симеоново. Това са хората, които ще ти свършат работа така, че повече там да не пипаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не леж на тая "отзад си пуши бяло щото е на газ". В крайна сметка отиваш май на сваляне на глава.........................

Ми то сега през зимата всички коли пушат бяло. Що е мокър десния носач?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да разхвърляш колата провери водната помпа да не капе от нея,тя е точно над десния носач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.