Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Жълта лампа за маслото


Shamov

Recommended Posts

това,че може да го забраниш да го гледа/да го изключиш/ ИЗОБЩО НЕ ОЗНАЧАВА ,ЧЕ МОЖЕШ СОФТУЕРНО ДА ГО КАЛИБРОВАШ АКО СЛОЖИШ ДРУГ smile091 както са го пуснали по-пързалката колегата

че да се излага и по форумите и да спори ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако Ивчо е прав и датчика е от ключов тип (има/няма) - то "калибрирането" е ясно какво е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са му доляли 200 300 грама масло smile091.И като казва bega4kata че не може не виждам какво спорите.Все пак човека се занимава сериозно с това.А нас обикновените useri могат да ни пускат по пързалката както си искат за съжаление!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой няма да мери ниво, като аналогова стойност (0-100%), а да показва дискретна (0 ниво ОК, 1 ниво ниско или обратното). Просто аналоговото измерване е в пъти по-скъпо.

Ако системата работи коректно - ОК трябва да се долее масло, а ако не работи тази фалшива индикация ще свети непрекъснато на таблото. Затова и вместо да сменя датчика, който не е евтин, са му изключили софтуерно лампата за ниско ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само за инфо

имах преди мноого години рено 19 и то си мереше нивото както трябва-със скала smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нивомера на BMW. Предполагам че при AUDI/VW е нещо подобно.

 

https://docs.google.com/file/d/0B8bhNlb0SLSdSnQzZDNVRHAwanc/edit

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой няма да мери ниво, като аналогова стойност (0-100%), а да показва дискретна (0 ниво ОК, 1 ниво ниско или обратното). Просто аналоговото измерване е в пъти по-скъпо.

Ако системата работи коректно - ОК трябва да се долее масло, а ако не работи тази фалшива индикация ще свети непрекъснато на таблото. Затова и вместо да сменя датчика, който не е евтин, са му изключили софтуерно лампата за ниско ниво.

 

Значи ,на октавията ми дава в vcds , дали колата е карана с повече или по малко масло в милилитри.

А на таблото има само лампа за ниско ниво.

Тъй че смятам не си прав колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но по-вероятно ти си гледал нещо друго. За Шкодите също е сензор за температура и когато остане на сухо се индикира ниско ниво.

 

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf

стр. 20.

 

The oil level/oil temperature sender G266 is a

thermal oil level sensor*. While the engine is

running, the engine oil temperature is

continuously measured and the engine oil level is

calculated

*Ако не се охлажда от маслото вдига аларма. Като се замислиш това масло се плиска из целия картер, чак пък да отчита до милиметър, а милиметър спрямо кое минимум, максимум?

 

http://skoda.workshop-manuals.com/octav ... php?id=592

 

Но и аз не съм дочел, сигнала е пулсов и дава и температура и ниско ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написах милилитри.

Не съм гледал друго.

Имаше запис че автомобила е управляван с по малко масло .

Както и запис с повече масло, 50 милилитра и километри или дата не помня.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста датчици са с комбинирани функции,но това не означава че колата е мега умна ;) Доста коли нямат този датчик на картера.

примерно мап сензара дава налягане и темп.на вход.въздух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.