Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да съживя акумулатора за едно палене без зарядно?


brutas

Recommended Posts

Здравейте,

Акукулаторът е 61Аh и е на повече от 4 години.

Тази сутрин не можах да запаля. Свалих го и го внесох на топло вкъщи с надеждата да се "събуди" за едно последно палене.

Възможно ли е това или да търся други начини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Акукулаторът е 61Аh и е на повече от 4 години.

Тази сутрин не можах да запаля. Свалих го и го внесох на топло вкъщи с надеждата да се "събуди" за едно последно палене.

Възможно ли е това или да търся други начини?

 

Намери някой, който може да ти даде ток от неговата кола с кабели. После я остави да поработи колата, за да го зареди. След това можеш да си я караш - карай я малко повече, за да се зареди и на другия ден да я запалиш пак. Не е много ясно, дали ще остане някакъв заряд в него, но опитай...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и някой път да му потрябва спешно и да чака някой с кабели. Последно палене??? Нов акумулатор който да те изкара 2-3 години според гаранцията е от 120-250 лв и проблема е решен. Мотора ти е малък но пък е дизел и едвали със стайно престояване ще има достатъчно стартов ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и някой път да му потрябва спешно и да чака някой с кабели. Последно палене??? Нов акумулатор който да те изкара 2-3 години според гаранцията е от 120-250 лв и проблема е решен. Мотора ти е малък но пък е дизел и едвали със стайно престояване ще има достатъчно стартов ток.

 

Е... то и моя акумулатор е такъв... на 1.9-ката.... 61ah:

$%28KGrHqF,!hUE+8,SFZEcBQg-OqgpNw~~60_35.JPG

 

Със сигурност, ако има шанс да си купи, човекът, нов акумулатор - определено това и аз ще му кажа да направи. Моят е от 2009-та до сега, зареждал съм го преди тази зима - един път за тези години. Той пита, дали може да го възбуди, за да запали и след това вече каквото следва. Затова му казвам, че така няма да успее, ами само с кабели и от друга кола.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, всичко е точно :) Разбрахме се, просто говорим за едно и също нещо smile091 по два начина...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма останало вино, иначе имам един умрял акумулатор и ще го пробвам. Колега, ако имаш вино пробвай и сподели дали има ефект. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Честита Нова Година! :D

Благодаря ви за съветите.

 

В крайна сметка запалих с бутане.

Смятам да си купя нов акумулатор. Оказа се, че в ЕТ не предлагат.

Ще се радвам на съвети откъде да си купя читав акумулатор, с монтаж и гаранция.

Чувам, че Варта били добри. Къде в София да търся оторизирани представители?

Какви параметри да има - пак ли същите или може да е по-мощен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон, доста оригинално :mrgreen:

Ще го пробвам, в наистина краен случай, но предпочитам нов акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и акумулатор да вземеш най-малката гаранция е 2 години. В днешно време има и по три години, а това е с идеята че всички имат най-добър режим на работа през този период. Като вземеш новия закарай на вторични стария и от него ще изкараш 10-15 лв ако и отстъпка ти правът някъде спокойно ще вземеш читава марка за 150 лв. Нямам идея по книга колко е стартовия ток на двигателя ти но си вземи малко в повече като нещо от рода на 620-680 А може и повече ако книгите позволяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея по книга колко е стартовия ток на двигателя ти но си вземи малко в повече като нещо от рода на 620-680 А може и повече ако книгите позволяват.

 

На оригиналния акумулатор пише 330А. 620-680А не е ли множко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха то твойто 3 цилиндрова пък. Ами както казах виж книгите какво му дават и така. За Ач важи колко е динамото и дали ще го храни и ако позволява може и малко по силничък да е. Аз съм на 120 ач динамо с 72 Ач на 680 А и ми се струват слабички ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Аз съм на 120 ач динамо с 72 Ач на 680 А и ми се струват слабички ;).

Нищо не разбирам от това изречение.............не ми и трябва де :)

Много хора се заблуждават и няма да спра да повтарям: - Няма зависимост м/у мощност на алтернатор и А/ч на акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам на съвети откъде да си купя читав акумулатор, с монтаж и гаранция.

 

Миналата зима купих моя от Бош Сервиз на Искърско Шосе(малко след моста за летището) с 3 години гаранция. Доволен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, в крайна сметка какво да гледам и как да избера - по цвят? smile049

При избора на акумулатор е важно да не вземеш с капацитет/Ач/ по-малък от този, предписан от завода производител. Спокойно можеш да вземеш и с по- голям капацитет. Зависи колко пари ще отделиш и дали ще се събере на стойката. За стартовия ток - може да вземеш с по-голям, стига да имаш избор за съответните Ач.

За марката - виждам, че се ориентираш към реномирани производители. За това съвет не мога да ти дам.

Аз откакто карам кола съм с "Искра". Държат по 5-6г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро имах предвид че производителя е сложил 120 А алтернатор (динамо), което е достатъчно за фарове, габарити, музика, тв, такс. апарат, радио станция и всички други консуматори в колата. Акумулатора е 72 Ач, което за такси с допълнителни консуматори, които са включени доста време без да работи алтернатор (динамо) си е малко като капацитет. Друго е двигателя 1.9 дизел с доста чести интервали на палене/гасене и 680 А стартов ток, който за мен е малко. Предния акумулатор беше 80Ач с 740 стартов и беше малко по-добре. Надявам се сега да си ме разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....................................................................................................................

Абсолютно правилна логика! :), но все пак ти си частен случай/имам предвид таксито/

По много достъпен начин си описал предимството на по-големия акумулатор.

 

Там беше омазал мерните единици. Надявам се, че е от недоглеждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност на акумулатора пише следното нещо:

12V 61Ah 330A DIN

540A EN/SAE

 

Какви за тия 330А и 540А?

 

Двигателят ми е дизел, 3 цилиндров, PD, 80 к.с., 2008

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край на разправиите.

Взех си една Varta SILVER dynamic 74Аh, пусков ток 750 A.

Избраха ми я по каталог за моята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.