Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 2012 AFS на дълги светлини


kanila

Recommended Posts

Имам Superb 3.6 FSI Елеганс, с адаптивни светлини (AFS). Направи ми впечатление, че при включване на дълги светлини за повече от 2 секунди (т.е. ако не е примигване а постоянно включване), всички светлини се центрират напред и вече не завиват във всеки завой. Около 1 минута след включването на дългите светлини светва индикатора за дефектирал AFS и MAXI DOT дисплея казва да видя в manuala. При преминаване на къси светлини обаче индикатора угасва.

 

Знае ли някой дали на дълги светлини AFSа трябва отново да завърта светлините по посока на завоя или светването на индикатора е само информативно за шофьора?

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Superb 3.6 FSI Елеганс, с адаптивни светлини (AFS). Направи ми впечатление, че при включване на дълги светлини за повече от 2 секунди (т.е. ако не е примигване а постоянно включване), всички светлини се центрират напред и вече не завиват във всеки завой. Около 1 минута след включването на дългите светлини светва индикатора за дефектирал AFS и MAXI DOT дисплея казва да видя в manuala. При преминаване на къси светлини обаче индикатора угасва.

 

Знае ли някой дали на дълги светлини AFSа трябва отново да завърта светлините по посока на завоя или светването на индикатора е само информативно за шофьора?

 

Поздрави,

 

На дълги на мен не ми светва никаква индикация за неработещи AFS, за завиването не знам, защото като карам на дълги в завоите без ведимост ги изключвам, а в другите не съм обръщал внимание, но май завиват защото една вечер един приятел много им се радваше как завиват, а тогава карах на дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Superb 3.6 FSI Елеганс, с адаптивни светлини (AFS). Направи ми впечатление, че при включване на дълги светлини за повече от 2 секунди (т.е. ако не е примигване а постоянно включване), всички светлини се центрират напред и вече не завиват във всеки завой. Около 1 минута след включването на дългите светлини светва индикатора за дефектирал AFS и MAXI DOT дисплея казва да видя в manuala. При преминаване на къси светлини обаче индикатора угасва.

 

Знае ли някой дали на дълги светлини AFSа трябва отново да завърта светлините по посока на завоя или светването на индикатора е само информативно за шофьора?

 

Поздрави,

 

На дълги на мен не ми светва никаква индикация за неработещи AFS, за завиването не знам, защото като карам на дълги в завоите без ведимост ги изключвам, а в другите не съм обръщал внимание, но май завиват защото една вечер един приятел много им се радваше как завиват, а тогава карах на дълги.

 

На мен индикацията ми светва след няколко минути, и си мисля, че евентуално може да е свързано със скоростта (винаги е било на магистрала). Ще питам в Шкода да видим какво ще ми кажат.

Благодаря за мнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен индикацията ми светва след няколко минути, и си мисля, че евентуално може да е свързано със скоростта (винаги е било на магистрала). Ще питам в Шкода да видим какво ще ми кажат.

Благодаря за мнението

 

На автомотичен режим ли са ти светлините?

Ако си ги включваш ръчно пробвай да ги оставиш на автоматичен, тогава може и да почнат да завиват и да не ти излиза надписа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен индикацията ми светва след няколко минути, и си мисля, че евентуално може да е свързано със скоростта (винаги е било на магистрала). Ще питам в Шкода да видим какво ще ми кажат.

Благодаря за мнението

 

На автомотичен режим ли са ти светлините?

Ако си ги включваш ръчно пробвай да ги оставиш на автоматичен, тогава може и да почнат да завиват и да не ти излиза надписа.

 

Винаги са на автоматичен. Но ще опитам да си поиграя с различните режими. Четох в сайта на шкода (не българския), че и късите и дългите трябва да завиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си завиват в завойте. Но това е само Bi-Xenon-a, иначе дългите кото са между решетката и Bi-Xenon-a не се движат и като гледам как са монтирани няма никакъв механизам за това. При дълги Bi-Xenon-a се вдига, ноже да имаш проблем с някои мотор , а от там с позиционирането и да ти дава грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.