Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

И аз да се присъединя с Йети :)


Recommended Posts

Здравейте колеги

От 2 дни съм собственик на ново YETI 2.0TDI CR 140кс.

Прочетох малко от темите за модела и имам някой въпроси:

1, Забелязвам, че оборотите на двигателя на празен ход са както на колегата pmirchev от темата viewtopic.php?f=65&t=28567 променят се от 850 на 1000 и обратно без някаква закономерност!

Трябва ли да се притеснявам или да карам без да обръщам внимание?!

2, Искам да си поставя теглич, защото колата беше конфигурирана и няма такъв. Някой от Вас правил ли го е и би ли ме посъветвал къде да го напаравя? Дали ще наруша гаранцията ако не е в ЕТ?

3, Какво представлява тази регенерация на DPF филтъра?

Благодаря предварително

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерът на колата следи напрежението на акумулатора и ако има повишена консумация, вдига оборотите за да компенсира заряда.Това не е дефект,НЕ се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF филтъра е за твърдите частици които се отделят при горенето на нафтата, при бензина го няма там е по екологично. Та те се натрупват в тоя филтър и в един момент когато филтъра се понапълни компа на колата стартира изгарянето им. За целта е необходима по висока температура на изгорелите газове, демек трябва да караш някъде по продължително с по големи обороти както е на магистралата например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

От 2 дни съм собственик на ново YETI 2.0TDI CR 140кс.

Прочетох малко от темите за модела и имам някой въпроси:

1, Забелязвам, че оборотите на двигателя на празен ход са както на колегата pmirchev от темата viewtopic.php?f=65&t=28567 променят се от 850 на 1000 и обратно без някаква закономерност!

Трябва ли да се притеснявам или да карам без да обръщам внимание?!

2, Искам да си поставя теглич, защото колата беше конфигурирана и няма такъв. Някой от Вас правил ли го е и би ли ме посъветвал къде да го напаравя? Дали ще наруша гаранцията ако не е в ЕТ?

3, Какво представлява тази регенерация на DPF филтъра?

Благодаря предварително

Поздрави!

 

Да ти е честита колега, със здраве да си я караш, и много без аварийни километри!

 

Колата държи 1000 оборота на място когато си прави регенерация на DPF-а, по някога като я запаля сутрин държи 1000, а друг път 800, понякога държи 800 и като загрее почва да държи 1000, но не мисля, че има място за притеснение. При мен (поне според мен) има проблем с DPF-а който се запушва прекалено често и товари двигателя на високи обороти.

 

За поставянето на теглич знам, че може в ЕТ. Нямам си на идея ако сложиш на друго място какво ще е, а и компютъра тества за изгорели светлини, та незнам дали няма да има проблем с ел инсталацията на теглича .......

 

Колкото до регенерацията на DPF-а, при дизелите при изгаряне на горивото при определени режими, когато се подава повече гориво и няма достатъчно О2 за да може то да изгори напълно се образуват сажди, които се задържат във въпросния филтър. когато количеството на саждите достигне определено ниво компютъра променя режима на работа на двигателя така, че температурата на изгорелите газове да се повиши и саждите да изгорят.

 

Знам че още е рано да те питам, но какъв разход ти дава колата?

Аз вчера ходих до Стара Загора, натам със 140 по километраж ми направи 8,9 л/100 км, на връщане щото позакъснях я понастъпах със 150-170 ......... и 10,4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали при вас е така, но при мен забелязах, че на студен двегател и пуснат климатроник си държи 1000 оборота и като си загрее на 90 гладуса падат на 800. Тако че това играене може да е от климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерът на колата следи напрежението на акумулатора и ако има повишена консумация, вдига оборотите за да компенсира заряда.Това не е дефект,НЕ се притеснявай.

[-X Не е от климатроника,просто консумацията е повишена. :smt017

Няма нищо общо с регенерaцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Всички

 

Знам че още е рано да те питам, но какъв разход ти дава колата?

Аз вчера ходих до Стара Загора, натам със 140 по километраж ми направи 8,9 л/100 км, на връщане щото позакъснях я понастъпах със 150-170 ......... и 10,4.

 

Колега pmirchev, наистина са много малко още километрите, но на компа разхода е 7,6. Вчера я напълних до горе и като направя 200-300км ще засека реалния разход.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО! Много добър избор. Предполагам и ти като мен си търсил перфектното съотношение цена/качество и то се казва Skoda Yeti :)

 

Просто карай и се наслаждавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО! Много добър избор. Предполагам и ти като мен си търсил перфектното съотношение цена/качество и то се казва Skoda Yeti :)

 

Просто карай и се наслаждавай.

 

Искренно се надявам да си прав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега!

Не се притеснявай за оборотите щом нищо по таблото не свети. Важното е резервоара да е пълен!

По отношение на теглича в ЕТ могат да ти поставят оригинален за Йети, но първо трябва задължително да се смени гредата зад задната броня! Поставя се друг вид греда, която е предвидена за теглич, знам защото питах когато купувах моята Йети с цел да взема налична без да чакам за поръчка. Освен това ще трябва да отрежат отвор в долната част на бронята, откъдето да се подава ябълката. Имай предвид, че при оригинално поставен подвижен теглич в средата на бронята е оставен правоъгълен капак, който се сваля и слага в зависимост от това дали ти трябва в момента теглич или не, а при допълнителен монтаж техника просто ще изреже бронята и ще остане постоянна дупка. Аз понеже не бързах, не взех налична, а направих поръчка, изчаках без да се нервя?! ПЕТ! месеца и сега колата ми е конфигурирана по мой вкус, включително и с оригинален теглич. Ама голямо чакане беше!!!

Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега!

Не се притеснявай за оборотите щом нищо по таблото не свети. Важното е резервоара да е пълен!

По отношение на теглича в ЕТ могат да ти поставят оригинален за Йети, но първо трябва задължително да се смени гредата зад задната броня! Поставя се друг вид греда, която е предвидена за теглич, знам защото питах когато купувах моята Йети с цел да взема налична без да чакам за поръчка. Освен това ще трябва да отрежат отвор в долната част на бронята, откъдето да се подава ябълката. Имай предвид, че при оригинално поставен подвижен теглич в средата на бронята е оставен правоъгълен капак, който се сваля и слага в зависимост от това дали ти трябва в момента теглич или не, а при допълнителен монтаж техника просто ще изреже бронята и ще остане постоянна дупка. Аз понеже не бързах, не взех налична, а направих поръчка, изчаках без да се нервя?! ПЕТ! месеца и сега колата ми е конфигурирана по мой вкус, включително и с оригинален теглич. Ама голямо чакане беше!!!

Дано съм бил полезен.

Мерси колега

За сметка на моята нетърпеливост, ще се наложи да се събразя с изрязването на бронята без да има капачка!

Не знам това което спомена за смяната на гредата дали escadra.bg го знаят, защото направих запитване и не ми споменаха за такава процедура. А цена им за сваляем теглич THULE беше ок!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, нека да ти служи дълго и вярно. s_flag

Моя дизелов Супърб съм го палил веднъж-два пъти студен, като и при мен се забелязваше лека игра на оборотите, иначе при палене след като е работила печката, си работеше на постоянни обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Благодаря на Всички

 

Знам че още е рано да те питам, но какъв разход ти дава колата?

Аз вчера ходих до Стара Загора, натам със 140 по километраж ми направи 8,9 л/100 км, на връщане щото позакъснях я понастъпах със 150-170 ......... и 10,4.

 

Колега pmirchev, наистина са много малко още километрите, но на компа разхода е 7,6. Вчера я напълних до горе и като направя 200-300км ще засека реалния разход.

 

Поздрави

 

Здравейте отново. Вчера след изминати 690км заредих отново до горе и събра 56,60л. т.е разход 8,2 л/100. 100км от тези 690 са извънградско. Останалите са предимно на студен двигател /сутрин и вечер до работата и обратно общо около 20км/, пиша го защото мисля, че има значение за разхода.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До работа и аз пътувам около 25 километра. Разхода ми падна, когато покрих долната решетка - двигателя осезаемо по-бързо загрява. Само, че ако околната температурата се повиши над 8 °С температурата на двигателя достига до 100 градуса, че и малко повече. Но за кратки пътувания е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо да попитам!

Днес след като загасих двигателя, след около 30 сек се включи перката за охлаждане. Стори ми се странно, защото колата беше работила около 15 - 20 мин и температурата на двигателя беше на 90 градуса. Околната температура беше -2 и не мисля, че въобще беше загряла повече от необхдимото! Също така не съм я "натискал" или натоварил по никакъв начин!

Дали е индикация за проблем?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо да попитам!

Днес след като загасих двигателя, след около 30 сек се включи перката за охлаждане. Стори ми се странно, защото колата беше работила около 15 - 20 мин и температурата на двигателя беше на 90 градуса. Околната температура беше -2 и не мисля, че въобще беше загряла повече от необхдимото! Също така не съм я "натискал" или натоварил по никакъв начин!

Дали е индикация за проблем?!

Най вероятно е била регенерацията на филтъра за двърди частици, чат пат и рри мен става така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.