Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за клапани


Recommended Posts

това нещо в бензина ли се сипва? И въпроса ти по какъв повод е повдигнат? Някъде си прочел нещо, някой ти е подхвърлил нещо или просто така питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой срещал ли е такава добавка за изчистване нагара на клапаните на моноинжекция,и ако е ползвал да сподели

Като сваля главата ще ти споделя дали се е изчистил нагара :lol: .......дрън, дрън :smt018

 

п.п. не си давай парите за глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е интересно,но се сипва в бензин а одеве в гугъл четох за един спрей койта се впръска през въздуховода на филтъра при запален двигател и така почиствал

а относно по горния пост на колегата ще кажа, че установих че имам нагар по клапаните и оттам губи компресия,та вместо да се набутвам с кинти за ремонт,ако може по тънко да мина :D ,пък ако не може тогава ще ремонтирам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. установих че имам нагар по клапаните и оттам губи компресия.............

Това вече е нещо друго. /Но не е от нагара, а и така не се установява, че губи компресия от клапаните/

Сваляш главата, пасване на легла и клапани. Там прегарят и не уплътняват. Ако трябва, нови клапани. Това е решението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жоро е прав,аз сипах подобна магия от сонакс или нещо подобно за нагара,и нищо не стана ама и не знам какво трябваше да стане.Не се го вземай.Отвори главицата и виж ква е хавата. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как стигнах до това че е от клапаните,мерих компресия на чисто,после налях масло и пак мерих и си е същата,и стигнах до извода че има нагар на клапаните и духа от там,иначе не гори масло,не черни отзат аспуха и т.н

ако греша дайте съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....мерих компресия на чисто,после налях масло и пак мерих и си е същата,и стигнах до извода че има нагар на клапаните и духа от там,иначе не гори масло,не черни отзад ауспуха и т.н

ако греша дайте съвет

 

С това мнение трябваше да започнеш темата ;)

Правилно действаш, но трябва да се свали главата и да се пасват клапаните.

 

п.п. Всъщност, колко е компресията на отделните цилиндри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 атм. почти еднакво на всички,знам че трябва да се сваля главата за ремонт,но ще пробвам първо някоя добавка да видим малко подобрение ще има ли да съм сигурен че е от там,казаха ми спирт в бензина,знам че обира водата, но също и дигал октана и почиствал,а за дизел,бензин малко се сипвал,но това не ме касае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да те питам още нещо - при измерването на компресията, клапаните са регулирани, нали? т.е. имаха нужната хлабина. Ако са натегнати, пак може да изпускат.

 

При натегнати клапани прегарят, щото не затварят плътно и ги бие огъня - образуват се язви в метала, които без шлайф няма как да премахнеш.

В процеса на експлоатация те се самонатягат, затова периодично трябва да се регулират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирт за горене от ония лилавия не слагай на дизел

спирта е за бензинови двигатели,слагал съм да ми обира водата и върши екстра работа,но за друго не знам, понеже карам на гас основно

а относно компресията която е 8 атм. малко ме смущава факта дали клапаните като се шлайфат,ще дигне още 3 да кажем,или има вероятност просто да е здухана самата кола вече и тоя ремонт да е излишен,но щом не дигна компр. с наливане на масло,причината е явно от клапаните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо, омръзна ми да повтарям едно и също и да се чудя как по най-елементарния начин да ти го обясня.

Питам те за разни съществени неща, ти си отвличаш вниманието с глупости. Клапаните регулирани ли са ???????

Гледам евентуално да те отърва от свалянето на главата. Може да си пропуснал нещо...........

 

Като свалиш главата, обръщаш я обратно, хоризонтираш я, и пълниш горивните камери с бензин. Оставяш я да стои така /поне час - два, може и повече, за да си сигурен, а не 5 мин./ и наблюдаваш нивото на бензина дали пада. Ако пада, ясна е работата - клапаните изпускат. Ако държи нивото, значи клапаните са добре.

 

Има и друг начин за определяне откъде изпуска компресията, но за мен е по трудоемък ;)

Трябва компресор, накрайника на маркуча го завиваш на мястото на свещта, клапаните трябва да са затворени - в такт "сгъстяване", пускаш въздуха и започваш да се ослушваш откъде изпуска - възд. филтър, ауспух или картер - сегменти.

Така както го обясняваш, при теб са клапани и ако се ревизира главата, компресията гарантирано ще се вдигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с бензин

 

С нафта е по-добре. :)

Само допълнение. ;)

 

Да, нафтата е по пробивна, ама и с бензин става. Квото има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сваля главата ква файда да гледам дали изпуска,по добре да се шлайфа

но вече станах банален с мойте въпроси, нямам път на дълго,иначе ще сложа някоя добавка и ще я изрежа на бензин и малко от малко ще покаже,та тогава ще продължим,иначе сега се въртим в кръг :D

относно клапаните дали са регулирани,не знам но нито чукат нито тракат,работи си абсолютно тихо и те били някакви висящи и саморегулиращи уж,колата е Астра 94г. моно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сваля главата ква файда да гледам дали изпуска,по добре да се шлайфа

но вече станах банален с мойте въпроси, нямам път на дълго,иначе ще сложа някоя добавка и ще я изрежа на бензин и малко от малко ще покаже,та тогава ще продължим,иначе сега се въртим в кръг :D

относно клапаните дали са регулирани,не знам но нито чукат нито тракат,работи си абсолютно тихо и те били някакви висящи и саморегулиращи уж,колата е Астра 94г. моно

 

Ами, ако не изпуска? ;) Този елементарен тест ти потвърждава или отхвърля на 100% съмненията в клапаните. Не разбра ли, че главата така или иначе ще я сваляш.

 

Действай както сметнеш за добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодака екстра си ми беше, но и той изцирика за глава и гарнитура и като ми казаха че главата на 90 пр. е спукана и трябва друга и както се намират лесно :roll: и пътя,за тая поне има части всякъде

какво значи саморегулиращи се клапани,че не се прави реглаж като на Шкодите примерно периодично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Стартера върти ли силно,защото ако не може да ти дава ниско налягане и без проблем в мотора.За почистване на нагара има лесен и евтин начин- вземаш едно шише с помпичка,някое дето пръска ситно и един помощник.Откачаш въздуховода от въздушния филтър,помощника пали колата и поддържа около 2500 оборота а ти изпръскваш във въздуховода 5 600 грама чиста вода.Получената при изгарянето прегрята пара почиства нагара.

И все пак ако не ти държат клапаните,нагара е последния заподозрян.Освен това не съм виждал двигател дето е равномерно износен,в смисъл обикновено се скапва един цилиндър или най много два,но да ти паднат и четирите на 8 бара.... особено от клапани...не вярвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...какво значи саморегулиращи се клапани,че не се прави реглаж...

Не се регулират с винтове и луфтомер. Имат автоматичен хидравличен реглаж, изпълнен от налягането на маслената помпа или под гърбиците са поставени пулове с различни монтажни дебелини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти ли силно,защото ако не може да ти дава ниско налягане и без проблем в мотора.За почистване на нагара има лесен и евтин начин- вземаш едно шише с помпичка,някое дето пръска ситно и един помощник.Откачаш въздуховода от въздушния филтър,помощника пали колата и поддържа около 2500 оборота а ти изпръскваш във въздуховода 5 600 грама чиста вода.Получената при изгарянето прегрята пара почиства нагара.

И все пак ако не ти държат клапаните,нагара е последния заподозрян.Освен това не съм виждал двигател дето е равномерно износен,в смисъл обикновено се скапва един цилиндър или най много два,но да ти паднат и четирите на 8 бара.... особено от клапани...не вярвам!

Така,да поясня нещо,първо на сухо мерехме компресията,показваше около 8 атм.,после наляхме масло в цилиндрите и пак същото показа,значи духало от клапаните каза майстора,и то двама независими :D

между другото,ми казаха да сложа спирт 0,500 кг. на 4-5 л. бензин и да карам,и повярвайте :D ,колата се поотпуши малко и по взе да върви по байрите,не много но се чувства разликата,иска по дълго каране мисля ;)

 

не ми се разтурва глава,че нито гори масло,нито загрява,нито пуши,нито губи течност и зорлен да я развалят,че колко колеги след това се оплакват от некадърни майстори ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти ли силно,защото ако не може да ти дава ниско налягане и без проблем в мотора.За почистване на нагара има лесен и евтин начин- вземаш едно шише с помпичка,някое дето пръска ситно и един помощник.Откачаш въздуховода от въздушния филтър,помощника пали колата и поддържа около 2500 оборота а ти изпръскваш във въздуховода 5 600 грама чиста вода.Получената при изгарянето прегрята пара почиства нагара.

Това за впръскване през въздухопровода го четох някъде,но със спрей за почистване на общо всичко де фаща нагар,но със вода малко е стряскащо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.