Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Прецакан смукач или просто студено време?!


plovdiv123

Recommended Posts

Наблюдавам сега в студа, че разхода ми доста скочи- колата се кара само на бензин и оборотите на празен ход са 1100-1200, което ми се струва доста над предписаните 825 по ръководство. Бях при един добър майстор на Шкода в Пловдив и той ми рече, че проблема е в прецакания смукач, който не връщал биметалната пластина и в студено време работела само на смукач. Каза, че няма смисъл да връща на ръка оборотите защото сутрин нямало въобще да пали, тя сега и без това пали трудно докато не позагрее малко! Колко би струвал евентуален ремонт на въпросния смукач или пластина- питам, в смисъл, заслужава ли си? Моля за вашите мнения и съвети? Интересното е, че когато беше по- топло, оборотите влизаха в границата- 800-950. Така ли ще я караме при всеки студ- само на смукач?! Нещо не ми излиза сметката! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко доста скочи разхода, колко дълго ги държи тези обороти и колко км минаваш след старт на мотора? Шкодата харчи студена 11-13/100, колкото нова служебна комън рейл от друга марка, така че нещата са много относителни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато загрее напълно колата, свали капака на въздушния филтър и виж дали наистина клапата на смукача не застава отвесно. Ако е наклонена я побутни към вертикално положение с една отвертка, за да видиш дали оборотите ще паднат до нормалните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Форман също пипа в резервоара в студа ... от сума време разход под 13/100 в града не съм виждал и по 3 км. най-малко държи смукача smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих това упражнение- когато загря достатъчно, свалих капака на въздушния филтър и клапата беше в чисто вертикално положение и въпреки всичко пак ги държи тези обороти!?! На какво се дължи- незнам! Странна работа! Иначе повече се кара в градски условия, средно по 10 км на ден, но с доста престой помежду им. Стрелката за температурата никога не достига до хоризонтално положение- само лятото при продължителна работа на място и при изкачване на баири- да разбирам, че колата има добро охлаждане или да?!? =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправете ме ако бъркам, ама май нещо бъркаме смукача и термостата като че ли.

1. Тва със смукача съм го ял. Оправихме проблема с демонтаж на цилиндричното тяло с биметалната пластина, демонтаж на оста на клапата на смукача и сериозното й почистване на същата тази ос. Беше клеясала до безобразие и просто затягаше в леглото на карбуратора. След почистването всичко си дойде на място. Е вярно поиграхме си с настройката на смукача.

 

2. Казваш, че загрява до средата в ясен слънчев ден и по баир. А би трябвало да загрява по същия начин и при доста по-студено време и без баир. Та не знам защо си мисля, че си по-скоро за термостат, отколкото за ремонт на смукач. Особено пък след упражнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че загрява до средата в ясен слънчев ден и по баир. А би трябвало да загрява по същия начин и при доста по-студено време и без баир. Та не знам защо си мисля, че си по-скоро за термостат.

 

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко искате да харчи 20 годишна кола с 40 годишна концепция в студено време на къси разстояния. Смени си термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали има общо,но баща ми има ауди 80 1.8 90 коня и като го взехме имаше същия проблем,сутрин като е студено трудно палеше и си похапваше повечко бензин,не загряваше и му смених термостата и започна да си загрява на 90-95 градуса,обаче трудното палене и високите обороти както и големия разход останаха...ходих на елкон и се оказа че датчика за температурата на Двигателя е повреден и показва грешна информация на компютъра и подава повече гориво и се дави,така ми обясни майстора,сменихме датчика настрои я той и сега всичко е наред,та мисалта ми е да ти погледнат този датчик за температурата на двигателя.Успех!!! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако е прецакан термостата, парното ще работи ли? Защото, сега в студа, загрява много бързо и вътре става много комфортно?! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлагаш го на тест. Качваш се, палиш, изчакваш парното да задуха леееекинко топло, вдигаш капака и хващаш маркуча от радиатора към термостата. Трябва да е студен. Ако е топъл - за термостат си.

 

@MYSTIKAL - 1.8, 90 кс е кола с компютър, Фаворит 1,3 е карбураторна сериозна машина. Температурният датчик има връзка само със стрелката на таблото. Само на The Best Forman температурния датчик на фаворита има връзка и с нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.