Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двигател от Favorit на 120L ?


ivailo_1980

Recommended Posts

Колеги имам двигател от Шкода фаворит 1.3 и искам да го сложа на 120л с 5 скорости,но не пасва маховика и стартера.Може ли някой да ми каже какъв маховик и стартер да използвам този от фаворита или от 120-ката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eвала, че най - накрая пусна темичка.

 

Имаш 2 варианта. Първия е да свалиш зъбния венец от 120 маховика с бензинова лампа или газова горелка, но трябва да го правиш при всяка смяна на маховика.

 

Вариант 2 е да сложиш стартер от фаворит/фелиция. Трябва да е обикновен, да не е редукторен. Както за 120, така и за фаворит имаме 2 модела. Такъв с 2 еднакви втулки и такъв с голяма отдолу и малка отгоре. За да дадеш по - малко пари си вземи стартер, с такива втулки, каквито имаш в момента на стартера на твоята 120 ка. Сваляш от твоя "камбаната" (горната част) и я монтираш на фаворитовия стартер.

 

Пусни някоя снимка, да се похвалиш, опиши ни откъде си, кажи нещо повече за колата. Снимки се качват в форума, може да използваш и външни сайтове пр. postimage.org

 

Пише се Шкода или Skoda! Ако искаш да използваш буквата "с" може да пишеш примерно "спортния автомобил" ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не стане от това което знам е ,че всички са минали тази операция при слагането на фаво двигател.Нещо ти не правиш като хората взема се само венеца не целия маховик.венеца го нагряваш здраво да се разшири и да падне от маховика и да може да го сложиш веднага на другия маховик. Когато изстине метала се свива и венеца се затяга сам към маховика. Няма как да не стане. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност венеца се избива на студено , а се поставя с нагряване , но това мисля не е болка , защото окачването на маховиците е все на 4 болта и ако 120 -я е 190 мм. не виждам защо да не може да се сложи на фаворитов двигател и да се ползва 120 -ов стартер.

Другото нещо , което мисля е важно е лагерчето в коляновия вал ... Фаворита няма и трябва да се набие , инак опашката на скоротите няма да има съосие .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност венеца се избива на студено , а се поставя с нагряване , но това мисля не е болка , защото окачването на маховиците е все на 4 болта и ако 120 -я е 190 мм. не виждам защо да не може да се сложи на фаворитов двигател и да се ползва 120 -ов стартер.

Другото нещо , което мисля е важно е лагерчето в коляновия вал ... Фаворита няма и трябва да се набие , инак опашката на скоротите няма да има съосие .

 

Не може да се сложи маховик 190мм от 105/120 на колянов вал от Фаворит,защото отворите на фланците на валовете не съвпадат.При Фаворит отворите са по към периферията на фланеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.rapidity.cz/motor.php Ето всичко необходимо за поставянето на фаворит мотор в задномоторна шкода дори и чертеж за плочката под карба.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос само за венеца или за камбаната, маховика ясно че не става

 

 

Става, аз си разпробих нови отвори и стана перфектно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.