Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

рязко загряване


petkov23

Recommended Posts

Проблема ми е следния като карам градско, и както стрелката за температурата е най-долу рязко дига до 90 градуса и след точно 50 метра стига 110 градуса, в събота се спука разширителното казанче, а може и да е било започнало преди време и да е вкарвало въздух и оттам проблема с високите градуси от невъзможност да се обезвъздуши поне така си мислех, днес смених казанчето уж всичко наред обезвъздуши се сама нормални градуси си държеше и след обяд баща ми я беше карал каза, че пак е дигнала на 110 за 3,4 км градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както на всяко МPI , така и твоето е снабдено с термостат с пластмасова коруба ... аз бих заложил на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е следния като карам градско, и както стрелката за температурата е най-долу рязко дига до 90 градуса и след точно 50 метра стига 110 градуса, в събота се спука разширителното казанче, а може и да е било започнало преди време и да е вкарвало въздух и оттам проблема с високите градуси от невъзможност да се обезвъздуши поне така си мислех, днес смених казанчето уж всичко наред обезвъздуши се сама нормални градуси си държеше и след обяд баща ми я беше карал каза, че пак е дигнала на 110 за 3,4 км градско.

 

Обезглавявайте! Пускате един вятър на главата, нова гарнитура...абе като по учебник! Мааалииии, да спука казанчето smile048.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам че е изкривила главата, защото не съм е оставил да прегрее. А колкото до термостата в петък като се прибера ще го погледна че сега съм в София, но не го вярвам миналата година го сменях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колкото до термостата в петък като се прибера ще го погледна че сега съм в София, но не го вярвам миналата година го сменях.

Миналата година два пъти сменях термостат. Провери първо термостата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само термостатът е възможен проблем - горната му част влиза в една пластмасова "тръба", в която има отлята опора за термостата. Редовен номер е при здрав термостат да се строши опората - тогава термостата се изпъва докрай и определено не отваря големия кръг. Гадното е, че ако е така пак ще се наложи да сменяш термостат, само че заедно с "тръбата" и уплътнението й.

Този специално проблем го имах аз - Гената (The Best Forman) даже взе участие при отстраняването му.

По спомен комплектът - термостат Behr, капачка и уплътнение - излизаше около 20 лева и се сменя за 5-10 минути. По-гадно е обезвъздушаването после.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията лесно се обезвъздушава. Палиш я с отворена капачка и я спираш на байр с предницата нагоре. Аз като бях със здухана гърнитура си имах парно. :D Просто много надуваше. Виж при загрял двигател 90 градуса горещ ли ти е радиатора. Пипни двата маркуча. Ако да , значи термостата ти отваря. Също при загрял двигател виж много ли са ти твърди маркучите , системата ти работа на 1 атм ако ти държи капачката , ако маркучите ти са много твърди чак да не можеш да ги стиснеш значи си за гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на разширителния съд не отваря щом ти се е спукало чак казанчето, виж все пак при висока темп. дали радиатора е топъл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на разширителния съд не отваря щом ти се е спукало чак казанчето, виж все пак при висока темп. дали радиатора е топъл!

Старите казанчета се напукват. Може и времето да му е дошло знаеш ли. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парното си работи при него имам проблем че е по слабо ама нещо самите степени ми се развалиха явно самото жило е проблем защото сменя между предното стъкло и тези които духат в тялото и то не отваря нацяло, трябва да свалям таблото, а колкото до маркучите не са твърди поне 50 последователни стискания съм направил на този преди радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парното си работи при него имам проблем че е по слабо ама нещо самите степени ми се развалиха явно самото жило е проблем защото сменя между предното стъкло и тези които духат в тялото и то не отваря нацяло, трябва да свалям таблото, а колкото до маркучите не са твърди поне 50 последователни стискания съм направил на този преди радиатора.

Пипа ли радиатора при загрял двигател ? Прави това дето ти казваме. Сменяй термостат. НЕДЕЙ да я караш така. Сам ще си отвориш работа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво каране бе колега на 120 км съм от колата, маркуча съм го пипал когато се спука казанчето. Сутринта говорих с баща ми каза че радиатораа е топъл, обезвъздушил я колата работи перфектно и щом я изгаси тряа се обезвъздушава пак и каза че маркуча преди изпарителя е много напукан и се съмнява че от там дърпа въздух и отиде даа го смени, да кажа само че тялото на термостата е здраво и той работи.

п.п. проблема открит новото казанче е дефектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво каране бе колега на 120 км съм от колата, маркуча съм го пипал когато се спука казанчето. Сутринта говорих с баща ми каза че радиатораа е топъл, обезвъздушил я колата работи перфектно и щом я изгаси тряа се обезвъздушава пак и каза че маркуча преди изпарителя е много напукан и се съмнява че от там дърпа въздух и отиде даа го смени, да кажа само че тялото на термостата е здраво и той работи.

п.п. проблема открит новото казанче е дефектно.

В какъв смисъл фелектно ? Капачката ли не ти държи или имаш някой запушен отвор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фабрично спукано, надули са го с въздух и издиша отнякъде, утре чакам ново на доставка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.