Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка Superb 2 1.9 TDI


FABIA 2010

Recommended Posts

Колата изглежда супер, на 60000 км. какво да и има? Все пак и проучи историята в ЕТ и при застрахователя. Разгледай сервизната книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите отговори.Въпроса ми е за какво по-конкретно да се оглеждам относно слаби страни на модела Superb като цяло и според вас как е този двигател като надежност и икономичност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Аз имам по- стария модел фейс лифт 2008г. 2.0 тди 140 к.с. за разход смея да твърдя при нормално каране до 120 км/ч 5.2 5.6

При агресивно каране 150км/ч - 180км/ч 6.5л/100 макс 8л/100

Ако си спокоен човек от тия дето се пречкат на пътия ;) 90 км/ч повече от 5/100 няма да ти качи. Правил съм си експерименти и до 4,2 може да се свали ако се съобразяваш със пътя наклони и т.н.

Предполагам че 1.9 не е с по- различни показатели.

Стария модел освен масло и филтри и ремаци 100 хил км без да пипна нищо освен някои маншон и един клапан за изгорели газове- нищо пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай я , за да не я взема аз !!!

:smt017

Красива кола с безпроблемен мотор и трансмисия.Перфектен вариант.Само може да ти е малко слабичка,но и за това има решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е окачването отпред и отзад на въпросният автомобил??? Имам на предвид с алуминиеви носачи като Пасат или е с метален носач като Октавията??? Има ли разлика ако е седан и комби???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай я , за да не я взема аз !!!

:smt017

Красива кола с безпроблемен мотор и трансмисия.Перфектен вариант.Само може да ти е малко слабичка,но и за това има решение.

Красавица е няма спор. Аз съм с този мотор и вече ми се струват малко 105 кончета, а за по-тежкия Superb ще са още по-недостатъчни по мое мнение. Но както казва бегачката има лек за това smile027 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък, застраховки, подръжка са малъки на 105 коня, а Самито ще каже колко може да се вдигне със заводските части в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята данъка се върти около 300лв, последно беше паднал на 290 :) Ако това са малко пари - добре, за мене малко са 15лв - като на кола 1993-та година. Поддръжката... 220лв смяна на масло и филтри - накратко консумативи - добре е на фона на цените в ЕТ и т.н., да. Като ремъци-ролки и т.н. - 5-650лв - горе-долу е добре и това, на фона на другите... Застраховки - зависи къде си ги правиш - каско за 22 000лв с гражданската е 1100лв - добре е...

 

Мотора е хубав, слаб е, ако колата е пълна с 5 човека (трудно дръпва повече от 140км/ч при мен), а ако се возиш сам - направо си е почти осичка (като само аз се возя, моят на октавията върви, да чукнем на дърво - на супърб с купето не знам как ще е), иначе си тромавее при повече хора и си държи нисък разхода. Разхода е относителен, но пък разход повече от почти 9л/100км зимата в задръстванията в София и пробег от 10км стил "тръгни-спри за много дълго-тръгни" - не съм имал... Имал съм 5.5л/100км с климатик, външна температура от над 35+ градуса и настъпване в диапазон от 130км/ч до 170км/ч (където колкото може) по магистрали извън България.

 

Иначе, ако е добре и на живо, колкото е на снимките - аз бих го взел, защото ми харесва много, но разбира се, всичко трябва да се прегледа - да няма изненади.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,ами лошото е че колата няма история,т.е. не е закупена от Еуратек,а от чужбина и изкупена от тях.Притеснително малко ми се виждат тези километри за кола карана навън почти 4г.Оставям на колегата димон да се престраши за покупката smile035

Наздраве на всички фенове на Шкода smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е окачването отпред и отзад на въпросният автомобил??? Имам на предвид с алуминиеви носачи като Пасат или е с метален носач като Октавията??? Има ли разлика ако е седан и комби???

 

 

Не е с алуминиеви носачи, а е с железни такива. Няма разлика комби / седан в окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,ами лошото е че колата няма история,т.е. не е закупена от Еуратек,а от чужбина и изкупена от тях.Притеснително малко ми се виждат тези километри за кола карана навън почти 4г.Оставям на колегата димон да се престраши за покупката smile035

Наздраве на всички фенове на Шкода smile159

За километрите и да са я върнали...няма да е с кой знае колко,ако изглежда запазена.

Моята е на близо 5 години и е на 40 000км.

А за мощността лесно става 130-135к.с.Като се избягва точно това: неприятна загуба на мощност след 3-3500 оборота ,характерно за тези двигатели.След правилно написан софтуер,с не толкова голям спад в картата за горивото.Този двигател си е по принцип доста мощен,но е поспънат софтуерно.

Колегата от бургас може да потвърди,какво се случва с колата след малко по-агресивен ремап.Само неговата съм си позволил малко повечко да я натоваря от към гориво и бууст с оригиналните железа/ малкото стоково турбо/.Всички други колеги съм ги правил сейфти стандарта с който вървят прекрасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рискът е голям, при недоказани километри. Имах такъв за 15-ина хиляди км, който взех на уж 150 000км(магическото число), но се оказа на около 320 000км, като гореше 1-1,5л масло на 10 000км, което за мен не е нормално, въпреки че според производителя е допустимо. Иначе разхода му е страхотен - 5,5-6л/100км при магистрално шофиране със 110-120км/ч, без настъпване. Личният ми рекорд е 4,3л/100км, но не питай при какво шофиране :D . Ако искаш точно този модел, с този двигател, то може да се намери нещо на около 100-150к км за 16-18к лв. в Чехия, но почти 100% с въртян километраж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рискът е голям, при недоказани километри. Имах такъв за 15-ина хиляди км, който взех на уж 150 000км(магическото число), но се оказа на около 320 000км, като гореше 1-1,5л масло на 10 000км, което за мен не е нормално, въпреки че според производителя е допустимо. Иначе разхода му е страхотен - 5,5-6л/100км при магистрално шофиране със 110-120км/ч, без настъпване. Личният ми рекорд е 4,3л/100км, но не питай при какво шофиране :D . Ако искаш точно този модел, с този двигател, то може да се намери нещо на около 100-150к км за 16-18к лв. в Чехия, но почти 100% с въртян километраж.

 

Аз при този тип каране с големият двигател правя такъв разход, не съм карал 1,9 , но казват че е доста по-икономичен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.