Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За сервоусилвателя на спирачките при 120Л


old men

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Вчера смених спирачните дискове на моята 120-тица. Преди ремонта не беше карана около месец. При пробното кръгче установих, че има въздух в предния кръг и го обезвъздуших с помощ от приятел. При втората проба се оказа, че педала не се напомпва но е твърд и почти не се усеща пропадане при стартиране на двигателя с натиснат педал, което показва, че нещо по сервото не е съвсем в ред. Въпросът ми е дали леко цепнат маркуч за вакуума ще се отрази така на спирачките, но без да пропаднат малките обороти на двигателя. Ако някой има и други предположения нека ги сподели. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали леко цепнат маркуч за вакуума ще се отрази така на спирачките, но без да пропаднат малките обороти на двигателя

Да, напълно възможно. Сменяй маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем маркуча който тръгва от краба беше сцепен смених го и всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отговорилите колеги! Наистина ново парче маркуч реши проблема. Не е тема бе, Макси, чуденка е smile027.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отговорилите колеги! Наистина ново парче маркуч реши проблема. Не е тема бе, Макси, чуденка е smile027.

 

Нали го смени с такъв устойчив на петролни продукти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз от горния пост разбирам, че е сменил само парче. Пък и за какво му е маслоустоичив, достатъчно е да е армиран маркуч за въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс, точно със спирачки компромиси не се правят! А трябва да е устойчив на петролни продукти иначе за 2-3 месеца ще се разяде от бензиновите пари и пак ще е без спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих маркуча от магазин "ШКОДА" на "Симеоновско шосе" с уверението, че няма да има проблеми :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има масло от картерните газове ;)

А като почнат в някой магазин да ме уверяват, че "няма да има проблеми", най-много ме е страх.

Не че кой-знае-какво ще стане с нормалния маркуч, като му дойде времето, ще го смениш. Шкодата си спира и без да работи сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Txl - съгласен съм с теб.

 

@Макс, не се обиждай, но това е просто поредния пример защо колите при теб се чупят непрекъснато, а при други проблем на път не е имало!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да има масло от картерните газове и откъде ще дойде във всмукателния колектор?

Безспорно маркуча трябва да бъде маслоустойчив. И оригиналния е такъв.

Двигателя е отзад, сервото отпред. Аз нямам намерение да разхвърлям цялата кола за смяната на един маркуч. Затова, маслоустойчив. По издържлив е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikoи не мисля че ще даде пари за маслоустойчив по 7лв на метър, аз не мисля че е нужен там. А при мен се чупят, защото аз като ги хвана ги карам, както се кара БМВ... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, от капака на клапаните, през маркуча към филтръната кутия и после надолу - карбуратор и смукателен колектор.

 

Аз такъв маркуч съм го свалял и като го провесих през средата, от него се изкапва масло... забравил съм точно, но няколко часа. А преди това го бях сменял, беше нов. Е това говори и за състоянието на двигателя :) но въпреки всичко е нормално да е мазен смукателния колектор отвътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, от капака на клапаните, през маркуча към филтърната кутия и после надолу - карбуратор и смукателен колектор.....

Да, пътя на картерните газове е такъв. Аз се заблуждавам, че минават през филтъра. Забравил съм. Скоро не съм отварял задния капак :)

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не става ли да се сложи отделно филтърче за отдушника на капака на клапаните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става,дори може да се сложи едно "oil tank"-че както подхождат някои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.