Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.3MPI прекъсва под 2к оборота


martin_284

Recommended Posts

Колата е фелиция 1.3 Мпи. До 2 хил. оборота прекъсва много , след това почти не го прави. Както на газ така и на бензин прекъсва. На газ до 2 хил оборота не може да се кара ужастно е , много гърми. По- точно прекъсва когато я натоваря. Ако карам с малко натиснат педал не го прави , натисна ли го повече и прекъсва много.( тоест когато се натовари , най вече в баирите. ) Току- що смених свещите , същата работа. Аз почти съм сигурен че е бобината , ама кажете ми че не е от нея. :?

 

PRR: Писането на смислени заглавия помага за получаването на смислени отговори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също забелязах , че като загрее и постоянно го прави , а като я запаля студена не чак толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменя свещите погледна ли лулите ... обикновенно по тях се образуват т.н. пътеки (нагар) , през който започва да прехвърля ... по старите свещи също би трябвало да има следи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменя свещите погледна ли лулите ... обикновенно по тях се образуват т.н. пътеки (нагар) , през който започва да прехвърля ... по старите свещи също би трябвало да има следи .

Кои лули. То има едни гумени уплътнения и едни пружини дето лягат на свещите. Говоря за цяла бубина (1.3 МПИ). Сега я слалих да я прегледам. Ще изръчкам силикона да видя как са спойките мога и снимки да направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменя свещите погледна ли лулите ... обикновенно по тях се образуват т.н. пътеки (нагар) , през който започва да прехвърля ... по старите свещи също би трябвало да има следи .

Кои лули. То има едни гумени уплътнения и едни пружини дето лягат на свещите. Говоря за цяла бубина (1.3 МПИ). Сега я слалих да я прегледам. Ще изръчкам силикона да видя как са спойките мога и снимки да направя.

Направи си я както ти казах-изкараи си кабелите ит комутатора и бубини от рено и си готов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си я както ти казах-изкараи си кабелите ит комутатора и бубини от рено и си готов

И аз това искам да направя , обаче ще стане някъде след седмица. Такива бобини за какви пари мога да намеря ?

3 кабела излизат от вътре като разчовърках силикона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпробих нитовете и махнах силикона.Не видях да има нещо прекъснато , минах някой спойки наново и напръсках с контактен спрей. Махнах и пружините дето лягат върху свещите и тях напръсках и изчистих. След малко ще пробвам да видя дали има разлика. Ама ме съмнява.

Тая бобина я смених преди годиниа (втора употреба) , ама май е менте. Оригиналната ми под силикона имаше една платка.Също забелязах че капачето отгоре е отваряно и друг път. :-k

 

П.П За сега не прекъсва , пък ще я видим до кога.

post-7168-138453455203_thumb.jpg

post-7168-138453455214_thumb.jpg

post-7168-138453455223_thumb.jpg

post-7168-138453455235_thumb.jpg

post-7168-138453455243_thumb.jpg

post-7168-138453455256_thumb.jpg

post-7168-138453455263_thumb.jpg

post-7168-138453455276_thumb.jpg

post-7168-138453455282_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превъзходно е решението за тези, които употребяват отвертки и други средства. За другите - търсете на втора ръка (напр. при Италианеца в София или който и да е друг на втора ръка търговец в Булгария) Champion на втора ръка за 1.3 MPI. Пробвате го на място (6-тограмче и др.), ако не може на място (продавачът да маркира частта с някакъв знак с боя или друго) и да се уговорите да я върнете, ако не стане или не тръгне. По-добре е да го правите на място - смяната е с този някакъв шестограм (продавача не може да няма). Тръгва, не тръгва - става ясно на място. Бобината се нарича май запалителна или нещо подобно, сменяйте за макс 60 лв. на втора ръка, или по рецептата на колегата, ако не - за неумеещите само едната смяна е по силите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега страхотна тема, да я беше писал лятото да си оправя и аз моята, тогава взех втора ръка от колега от форума доста доволен останах но от скоро не ми харесва как работи вдигна ми се разхода, тази седмица мисля да разглобя моята оригинална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега страхотна тема, да я беше писал лятото да си оправя и аз моята, тогава взех втора ръка от колега от форума доста доволен останах но от скоро не ми харесва как работи вдигна ми се разхода, тази седмица мисля да разглобя моята оригинална.

Ем аз не мога да ти кажа дали ще подейства това . Аз не сум направил кой знае какво. За сега не прекъсва пък ще видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превъзходно е решението за тези, които употребяват отвертки и други средства. За другите - търсете на втора ръка (напр. при Италианеца в София или който и да е друг на втора ръка търговец в Булгария) Champion на втора ръка за 1.3 MPI. Пробвате го на място (6-тограмче и др.), ако не може на място (продавачът да маркира частта с някакъв знак с боя или друго) и да се уговорите да я върнете, ако не стане или не тръгне. По-добре е да го правите на място - смяната е с този някакъв шестограм (продавача не може да няма). Тръгва, не тръгва - става ясно на място. Бобината се нарича май запалителна или нещо подобно, сменяйте за макс 60 лв. на втора ръка, или по рецептата на колегата, ако не - за неумеещите само едната смяна е по силите им.

Айде да е БЪЛГАРИЯ, а?

Пък и точно от Италианеца...... :? Едно, че там са скъпчии, второ като чуят за кола преди 2000г. почват да се дървят все едно си им изял закуската. Много по-разумно е да търсиш по частни обяви - и чак в краен случай да ходиш в моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих моята, но при мен е платка на която има 2 чипа, няма никъде такива кабели, обмислям още дали само да почистя и да слагам да пробвам или да потърся такива чипове, понеже разглобяването ми дойде доста затруднено.

П.П. Чиповете бяха целите в термо-паста дали да ги мажа пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих моята, но при мен е платка на която има 2 чипа, няма никъде такива кабели, обмислям още дали само да почистя и да слагам да пробвам или да потърся такива чипове, понеже разглобяването ми дойде доста затруднено.

П.П. Чиповете бяха целите в термо-паста дали да ги мажа пак.

И моята бобина (старата champion) беше с такава платка. Тя не можа да се оправи така. Трябва да има термопаста от страната на корпуса (алуминия) за да се охлаждат.Ако ти е изгорял единия , няма да ти работят 2 цилиндъра. Поне при мен така беше преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен работят, но не постоянно на моменти 1ви и 2ри цилиндър не работеха и изкарваше грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги, и аз имам сходен проблем от известно време. Колата е фелиция 1.3 MPI. На празен ход работи като на три цилиндъра, а като вдигне над 2000 об.мин. проблема или изчезва или аз не го усещам. Като се премине на газ този проблем се чувства доста по-осезателно. Днес я закачих с Ваг-кома и изписа грешка в ландсондата. Аз смятам че е нормално тъй като колата се кара на газ, като винаги се пали на бензин. Направи ми впечатление като започнах да изключвам една по една бензиновите дюзи че работата на мотора не се променя на 2ри цилиндър, а 1,3 и 4ти, като и махна дюзата доста чувствително се променят оборотите. Смених и сеща на втори цилиндър с тази на трети но проблема си остана да виси. Аз съм набедил бобината и търся по-запознатите за съвет. Някъде четох че един колега е ползвал две бобини от Лада ОКА но никъде не е споменал как точно ги е вързал. Търсих в Аутодатата но за моя мотор няма ел.схема на запалването и компа. Ще се радвам ако някой ми прати схема. Ваг-кома изписа че компа е симос 2 или 02, не го записах и може да го бъркам. Търся и някой колега с такава шкода от Плевен, който е готов да направим една проба с бубините или да продава части от същия мотор. Моята бубина е Шампион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако знае схемата на буксата която влиза в бобината и как трябва да продължат кабелите натам, както е другия модел без платката бих опитам да пробвам с тая на шампион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

След дълго умуване, замерване, стъргане на силикон и преглед по снимките на колегата, се оказа че цялата работа се крие в 2 транзистора които не мога да намеря да си купя, а незнам с какво мога да ги заменя.

Ето какво пише на транзисторите:

ST 9800

Malaysia

VB921ZVFI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказа нагар по клапана на втори цилиндър, това се установи след сваляне на главата, а до там се стигна след изключването на бобината, смених я с друга и проблема остана, а след като замерихме компресията се оказа че на втори цилиндър е малко по- малка и за сметка на това я вдига бавно в сравнение с другите три цилиндъра. Относно транзисторите колега предполагам си изнамерил всичко в гугъл и аллдаташиита щом питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго умуване, замерване, стъргане на силикон и преглед по снимките на колегата, се оказа че цялата работа се крие в 2 транзистора които не мога да намеря да си купя, а незнам с какво мога да ги заменя.

Ето какво пише на транзисторите:

ST 9800

Malaysia

VB921ZVFI

Ето ако това ще ти е от полза

http://www.alldatasheet.com/datasheet-p ... 1ZVFI.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го видях, но не съм много в час с тези неща мога да боравя с поялника и да сменя нещо изгоряло с идентично на него ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го видях, но не съм много в час с тези неща мога да боравя с поялника и да сменя нещо изгоряло с идентично на него ново.

Виж в магазините за електронни компоненти ''Т Петров'', ''Елимекс'', Квазер, и др. тези които са най-близо до теб, ако го нямат могат евентуално да го доставят, а ако ли не в ибей или алиекспрес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.