Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов автомобил във форума - Skoda Favorit


NOSleto

Recommended Posts

Здравейте отново, колеги! Имам едно питане, наложи ми се аварийно да ползвам Фаворита и днес като заваля сняг днес, вътре всички стъкла се изпотиха стабилно. Нищо странно до тук, но като пусна вентилатора да духа на стъклото, положението е страшно. Пуснал съм го на 3-та степен, затворени клапи на таблото и краката, абе оставено само на предното стъкло и духа едвам едвам. Положението е плачевно, слагам си ръката на дупките от където духа и се усеща един лекичък бриз. Стъклото успява да го изсуши ама едвам до половината, за тези на вратите и дума не може да става  :sorry:  На всички Фаворитки ли е толкова зле положението или само на моята? 

п.п. едно време имах големи планове за тая кола, но след това помислих рационално и си взех друга (Мерцедес Е300ТД), а тази върнах на заточение на село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ще следя темата с интерес, защото и при мен е така! Пускам 1-ва,2-ра,3та степен вентилатора си променя оборотите, но от дупките не излиза по-силна струя, а къде отива и идея си нямам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за LX a  мн е спретнат , добра база е  :) ако ти трябва нещо за него имам някои неща ;

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/49487-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD-%D1%84%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, но снимките са от 2013 и в момента колата е в доста по-лошо състояние, а спрямо останалите ми коли - направо в плачевно, но идва един момент в който става нерентабилно да се правят изгъзици. 

По темата - говорих с едно момче, което също има Фаворитка и той ми каза че неговото парно си духа стабилно. На мястото от където взима въздух съм сложил нещо като киче ли не знам какво е точно, за да не падат листа, но то е със стабилно големи дупки, за да си дърпа нормално. От тук ме навежда мисълта да се е разкачила някоя тръба или въздуховод в таблото и така да се губи потока на въздух. Въпроса ми е колко цялото табло се сваля и има ли по-лесен начин да се стигне поне до моторчето на вентилатора?

Хайде и една снимка  :crazy: 
11021512_10203223301775751_8146994778305

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма тръби при въздуховодите на Фаворита - имаш една кутия с клапи и още една кутия под прозореца , която се нахлузва върху първата и всичко е хванато здраво с болтове към купето ... по-скоро са клеясали втулките на моторчето и едвам се движи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е възможно и това, колега, защото от време на време издава едни интересни звуци когато е пуснато. Ако сваля кутията под предния капак, ще успея ли да стигна до това моторче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! Времето не позволява иначе още днес бих се захванал с тая задача!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е . Имаш два варианта - бърз : отвиваш болта на скобата придържаща мотора към кутията и го вадиш

Бавен - сваляне на мотора с пластмавия капак : отвиват се две гайки намиращи отзад в горните два ъгъла на кутията на парното и го вадиш всичко пред радиатора на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го разгледам по-обстойно и май ще е по-лесния вариант, още повече колата е с разпънка, а не и се занимава да я свалям и нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, 

 

вчера се сдобих с един Фаворит, но оборотомера се бъзика и ту работи, ту не работи, можете ли да ми кажете къде му е датчика и къде е вързан, може би на коляновия вал.

 

Иначе количката е доста запазена и върви страхотно в предвид 56-те коня. 

 

Още един въпрос, това карбуратор или моноинжекцион е. Двигателя е 1.3, годината е 1993. Като погледна карбуратора пише IKOV.

 

Също от къде мога да намеря лостовия механизъм за превключване на скоростите, защото този е разбит и имат голям луфт.

Редактирано от piaggio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнал за оборотомера за карбураторен вариант , какъвто е  и твоя се снема от клема 1 на бобината ( тънък жълт кабел). Гледаш първо там , ако не

в таблото  на буксата , или лош контакт , или изстудени спойки.На мен ми се е случвало да отварям и самия оборотомер за тази интервенция.

 

Лостовия механизъм го разглабяш , има 3 втулки за ревизия и при стругар.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Някакви савети как може да се направи - 

 

 

 бяло осветление на километража с червени стрелки

? Понеже съм разглобил моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Пак съм аз! Има-няма и се присещам за форумчето. Шкода още е жива и окончателно излиза в пенсия. Дядото получи Опел Астра 1,8 16в Спорт, абе много готина количка - комби, с рекаро салон, климатик, АБС, възд. възглавници, ел. стъкла,1997г. Шкодата мислех да я пусна на части и ако някой си хареса нещо и след това на желязо. След това си казах - дали ще взема и 200лв за всичко и се отказах. Веднага в главата ми се завъртя нова мисъл - "бегачка" за черни пътища. И започнах - ремонт и почстване на карбуратора (не беше карана на бензин от 7-8 години), ремонт на стартера, но е пътник, чисто нов акумулатор и започвам процедура по премхване на газовата уредба. За съжаление времето с което разполагах и атмосферните условия не ми позволиха много работа. Сега какво ми предстои - оголване на интериора, остават предните седалки и таблото, всички тапицерии, кори, пластмаси и т.н. се махат, промяна на начина на палене - ЦК ключета със старт бутон. Поставяне на щит под картера, генерацията ще е на права тръба и ще свършва пред задните гуми от 2-тастрани на колата, подмяна на предните седалки с удобни, ревизиране на предницата и още няколко неща които още не съм решил на 100% дали да ги правя. Ще ми трябват някои нещица и ще ви държа в течение. За съжаление се появиха изключително неприятни проблеми в семейството и ще действам бавно, а и колата е на 200км от мен.

 

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не искам да ти троша ентусиазма , но това окачване за черни пътища не става (кекаво е) ... виж бегачка за асфалт по-има смисъл ... помисли най-малко за стабилизираща щанга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се каже спокойно, че черните пътища са в по-добро състояние от асфалта. Като цяло пътищата са в прилично състояние, щом се придвижвам и с Е-класа с авангардово окачване почти без проблеми. Истината е че като видях какви са цените на частите за Шкодата изобщо не ме притеснява, дори всеки месец да го правя :D дори ще ми излиза по-евтино и с горивото спрямо да правя окачванията на БМВ-то/Мерцедеса. Трябва да видя къде са последните снимки на кака Зойка (Шкодата) и да видя къде да ги кача, че снимка.бг се е прецакала и ми няма снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Има ли някъде читав VIN декодер, защото на едно място ми изкара, че колата е с 2,0 мотор 85kW  :nea: на друго излиза повече информация, но пише че двигателя е 44kW, а в талона я водят 47.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.