Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой ако може да помогне - мнение за бус(ове)


patologa_ds

Recommended Posts

Здравейте,

След дълго умуване какво товарно возило трябва на семейството се спрях на няколко вариянта. След още по-дълго умуване се реших, че ще е товарен бус.

Ако може някой колега от Варна да разгледа това от линка ще съм много благодарен.

Аз съм от Пловдив и някак си не ми се бие път до Варна за да разгледам само едно возило...

Въпросната обява е тази:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ka5wb

 

Днес ще разгледам две-три подобни в Пловдив.

Също, ако някой има мнение за избора, може да го сподели. Приемам и критики. :)

Благодаря Ви много. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, да разправям....

След като бяха набелязани 7 обяви в Пловдив. Днес се оказа, че само две са актуални....

От огледа стана ясно, че единия бус е тотална щета (изгнили греди по шасито).

Другият е поправимо зле. Ето го и "хубавия":

 

http://busove.cars.bg/u980293

 

Тече му покрива, но пък няма толкова гнило по шасито. Пък и цената е без кометнар просто...

 

Мнения!? smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, да разправям....

След като бяха набелязани 7 обяви в Пловдив. Днес се оказа, че само две са актуални....

От огледа стана ясно, че единия бус е тотална щета (изгнили греди по шасито).

Другият е поправимо зле. Ето го и "хубавия":

 

http://busove.cars.bg/u980293

 

Тече му покрива, но пък няма толкова гнило по шасито. Пък и цената е без кометнар просто...

 

Мнения!? smile126

Аууууууууу. Уважавам те достатъчно за да не те разкритикувам за дукатото. А и цената е наистина без коментар - ужасна! За тези пари ТОВА е 100 пъти по-добро. Откакто работя в Карфур всяка седмица разкарваме адреси из София с едно ей такова и да ти кажа честно тази марка не я признавах, но този бус........ТОЗИ БУС......за 3 години и горе долу изминати за тия 3 год. около 80к км има повреда в дясното ел. стъкло. Как не скръцна и не тропна. Продължава да се кара и да зарежда Карфура в Пловдив и двата софийски, да разкарва адреси в София и да обикаля страната с едровите доставки. Няма толкова здрава машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,бягай далече от тези мерцедеси които гледаш,не знам за какво ти е нужен този бус но определено не е кола за работа,първо тези модели са много,много стари вече,имат безупречни двигатели и дотам smile049 ,гният,огъват се през средата при по-солидно товарене и т.н.За времето си бяха много добри ама това беше преди 20-25 години!Мишо добре те е насочил,оглеждай се за запазен Транзит,доказано корави машини,части бол и не са скъпи. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо благодаря на модератора за оправеното заглавие. Сега остана само нАкой да се оправи, че аз неможах. smile049

 

Мишо

Ами, какво да ти кажа. Трябва ми товарен (бордови) бус. Инертен мат'рял ще се кара много. Ще се строи и ще се чисти. Два апартамента трябва да се ремонтират основно. Ще си оправя гаражите и една къща (по-скоро поне две). :)

Загледах се в Меро, щото им знам слабите места (както казва Гената). Иначе днес обиколих бая из Пловдив. Нищо читаво няма. Всеки обявил едни цени.... Абе няма да се дам толкова лесно. ;) Транзити в Пловдив БОРДОВИ, не видях да предлагат... Ако изкочи нещо казвайте. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодаман

Благодаря за препоръката. САмо едно не разбрах, защо им е толкова голяма цената???

Утре ще ходя да видя два мерцедеса тука. Ако и те не ми харесат спирам да търся от тази марка.

 

Искам бордови. Неща друг. И Транспортери гледах, ама мнгоо им малки каросериите бе! :-k Пък и те с едни цениииии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж кво има и по салоните на Асеновградския път. На последния салон отдясно, преди отбивката за Долни Воден, карат само от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около Карлово мисля имаше доста автокъщи с бусове и то преобладаващо Mercedes. Поне това ми се е запечатало в съзнанието като минавам от там по Подбалканския път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва бус само за ремонтите, вземи нещо по -евтино.

Ако ще гониш дистанции ти трябва Спринтер или LT.

Транзитът е за предпочитане пред мб41....първо , като по икономичен.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението. :)

Не идваш вече на срещите. smile049

 

Днес, ако е хубаво времето, ще разгледам още три предложения в Пловдив. Засега няма нещо което да ме е "грабнало". Ще го мислим.

Търсенето продължава.

 

ПП. Дeстанциите между обектите са по 15 км (най-далечните). Замислих се и върху това, че бордовите са по-скъпи по принцип. Гледам товарните бусове пък много гният. И така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж кво има и по салоните на Асеновградския път. На последния салон отдясно, преди отбивката за Долни Воден, карат само от Германия.

 

 

В момента там няма бордови бусове,но на автосалона до еко по същият път има 2 мерцедеса.Карал съм и мерцедес и транзит и мойто мнение е,че транзита не става за абсолютно нищо.Косата ми побеля с този бус. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента там няма бордови бусове,но на автосалона до еко по същият път има 2 мерцедеса.Карал съм и мерцедес и транзит и мойто мнение е,че транзита не става за абсолютно нищо.Косата ми побеля с този бус. :lol:

Абе ти недей така. В тая връзка на нас ни побеляха косите от един Спринтер. Нямаше такова трошливо превозно средство. 2 съединителя за няма и 50к км. Да не говорим колко пъти се оправяха течове на масло. Така че всичко е много относително. Но факт е, че на Транзит частите са на 1/2 от на Спринтер.

 

По темата:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31364396270723744&f1=details&slink=2lmjqx

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362941567692519&f1=details&slink=2lmjqx

 

Ей тоз мнооого слънчев, ама пусто десен волан:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31352386547066034&f1=details&slink=2lmjqx

 

А този гледа ли го:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362809654047900&f1=details&slink=2lmjqx

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31364973298313977&f1=details&slink=2lmjqx

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31312290470564357&f1=details&slink=2lnayu

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362147929613124&f1=details&slink=2lnayu

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента там няма бордови бусове,но на автосалона до еко по същият път има 2 мерцедеса.Карал съм и мерцедес и транзит и мойто мнение е,че транзита не става за абсолютно нищо.Косата ми побеля с този бус. :lol:

Абе ти недей така. В тая връзка на нас ни побеляха косите от един Спринтер. Нямаше такова трошливо превозно средство. 2 съединителя за няма и 50к км. Да не говорим колко пъти се оправяха течове на масло. Така че всичко е много относително. Но факт е, че на Транзит частите са на 1/2 от на Спринтер.

Мише и си прав и не си - Спринтерът наистина е по-скъп и за закупуване и за подръжка, но не е чак толкова трошлив колкото казваш. Просто в твоя случай става дума за ИДЕАЛНИЯТ автомобил - служебния (яко ръчка, газ до дупка, друг плаща ремонтите). Карам бусове от доста време (вкл. Спринтер) и най-калпавите според мен са Рено, Форд и Ивеко (в този ред). Естествено корейските боклуци даже не влизат в класацията ми.

В ниския ценови диапазон аз бих се оглеждал за VW, Мерцедес, Пежо (Фиат, Ситроен) (но само моделите след '98 - с дизелите на Пежо са :smt017 ) и най-накрая Форд - заради цената на подръжката.

По темата - утре след обед ще ходя да видя Мерца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммммда Чавдаре. Много точно казано - и си прав и не си. Служебните товарни във нашата фирма са 2 транзита, 1 спринтер, 1 ивеко турбо дейли и 1 атего. Шофьорите, които се извъртяха за 2,5 год. са 9. Всички те караха всички коли. Като служебни. Само фордовете не дадоха дефекти. Разбира се и атегото, ама то голям камион. Спринтера влизаше в бокса доста често. А за ивеко да не чувам. Както казах - всичко е много относително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се интересуваше от някой по ефтен бус,който предполагам да спука от работа и после да продаде или да хвърли на отпадаци. :lol: Според мен Мерцедеса е по добра машина от гледна точка на издражливост и подръжка(двигателя е с верига,има един акумолатор,отзад е с единични гуми и не разбива толко често висящи лагери и върви с олио и горяло масло :lol: ),по мотора сменяш само филтри и масло.За 120 хил километра сменихме еди път съеденител и един шарнир.Иска по често гресиране на предницата.Повечето фордове са с двоини гуми отзад,2 акумолатора и конструктивно водата от пътя отива на кардана и лагерите и за 50 хил километра му смених 3 пъти висящи лагери(монтираха ми уж skf) и един път кардана,мислех че в него е проблема за честата смяна на лагерите.Обслужването на мотора заедно със съединителя ми и смяна на накладки излезна около 500 лева с труда.Чувал съм и че форда е податлив на самозапалване по време на движение незнайно защо.Дали е тала незнам.В фирмата която работех преди(производсво и монтаж на дограма) имаше и от двата модела бусове.Караха се от много хора и се изминаваха доста километри.Не съм плащал за подръжката аз,но факта ,че продадохме фордовете и се закупиха мерцедеси,е и 2 спринтера,ме навежда на мисълта че са по рентабилни и експлуатацията им излиза по ефтино.Може и да греша,но колегата сам да прецени какво да вземе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Речено - сторено. Днес ходих да видя бялото камионче.

Добрите неща:

Добър двигател и скорости, няма течове от диференциала, карданът изглежда в прилично състояние (не се чува хлопане на карета), генерацията изглежда нова, рамата не е пречупена зад кабината, единствената седалка :!: (другата е открадната) е с чудесна тапицерия - много добре е направена, таблото е тапицирано с кожа и като цяло салонът е приличен ..... ами май е това.

Лошите вести:

Пребоядисван е отдавна и то некадърно, има стар челен удар, неособено добре прикрит, много ръжди по купето (вкл. по покрива), задните опори на ресорите (отзад) са силно загнили, окачването на каросерията се държи на ръжда и "Боди", фабричните му опори са заменени с такива от рифелова ламарина (5-6мм), дъното на каросерията е доста издънено, канатите са прогнили в долната си част, брезентът е срязан на няколко места, гърба на кабината е изгнил под боята, корите на кормилната колона ги няма, ключалката на стартера е разбита (грубо).

Ето и малко снимки, които ги няма в обявата: http://logrus.snimka.bg/automobiles/mb-207.743138

 

В момента са го свалили на 3700лв., но моето мнение е, че не си струва - твърде много гнилоч има по конструктивните елементи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се интересуваше от някой по ефтен бус,който предполагам да спука от работа и после да продаде или да хвърли на отпадаци.

 

 

Браво. Позна.

Днес мисля, че намерих моя дзвер. :)

Подробности след понеделник. :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дали те интересува ивеко дейли къс и висок 1,5 тона товароносимост 2000 година, намиращ се във Варна, мога да пратя снимки на мейл =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.