Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пежото на Льоб за Пайкс Пийк.


Цецо75

Recommended Posts

Абе малко "ту мач" ми идват на мен тези спойлери. Уж за 20 км. 156 завоя, а пък то - задния спойлер от колата от Льо Ман, предния като снегорин /даже ми прилича на оня смахнат японски тунинг/, нещо не мога да разбера... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че просто са опитали да наподобят Пежото на Ари Ватанен. :-k А това с асфалтирането - :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен идеята с асфалтирането ми харесва. Така освен, че ще има нови рекорди, сигурно ще е по - приятно за каране. А за състезателите няма да е по - малко страшно - печелят сцепление, ще се опитват да спират съвсем късно, но пък скоростта се увеличава... А и идеята на самото състезание не е свързана чак толкова с настилката - денивелацията на трасето е почти 1500m, като финала мисля, че беше на 4300m надморска височина! Това плюс скорост от почти 250km/h е и обяснението за големите спойлери. Но най - много ми допада наличието на клас, в който няма ограничения от правилника. Наскоро четох изказване на някой от ръководителите на проекта на Peugeot - беше каза, че въображението всъщност е единственото ограничение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изродия е това - килограми:конски сили = 1:1

 

Вероятно повечето от вас това са го гледали, ама аз всеки път настръхвам докато го гледам.... Ари Ватанен... и нека после някой да каже, че в болид от Ф1 е страшно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Кофти е, че са замазали истинския звук на мотора.... щеше да е хубаво да се чуе тоя дзвер.

 

Интересно, че е със средно разположен волан... Явно Льоб няма проблеми да кара така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

8:13.878

 

С 0:49 пред втория и над 1:30 по-бързо от досегашния рекорд.

 

Е това не беше баш състезание де, асфалтирано по поръчка, колата я правят специално от Пежо, зад волана 10 кратен световен шампион.... Но пък комбинацията изкърти хронометрите.

 

http://www.autoblog.com/2013/06/30/seba ... -8-13-878/

 

Видеото е много зле, дано да се появи по-хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен чара на състезанието изчезна, като го асфалтираха.

Надявам се до няколко дена да качат клипа от камерите върху колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изродия е това - килограми:конски сили = 1:1

 

Вероятно повечето от вас това са го гледали, ама аз всеки път настръхвам докато го гледам.... Ари Ватанен... и нека после някой да каже, че в болид от Ф1 е страшно.

 

 

Навремето имаше един Форд Закспийд Ескорт - където отношението килограми/коне беше приблизително същото.

Пък за Формулите - по едно време мощността на моторите там беше над 1000 конски сили - а теглото си беше 540-550 кг. Което е още по-сериозна стойност.....

Само й трябват крила на колата - за да литне!

Само че как ще спре после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я върнали са му волана на мястото му :)

 

Обаче утепаха тръпката с тоя асфалт. Вярно скоростите са си като за Ф1, Льоб си е машина, див фен съм му....ама нито едно пързаляне, като гледаш Ватанен навремето как го катери напред с вратите...

 

От друга страна, формуладжиите ако го гледат това, трябва да се радват, че навремето Льоб е седнал в рали автомобил, а не във болид... Гоуем е. Най-гоуемия. smile035

 

Обаче съм почти готов да се обзаложа, че догодина на старта ще е Ожие с Ауди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.