Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Консумация на ток О1


MYSTIKAL

Recommended Posts

здравейте колеги октавийката ми отчита консумация на ток,на машинката показва 0.36,казаха ми че това е над 10-пъти от допустимото.акумулатора ми пада на 2-3 дни и засега свалям клемата всяка вечер :(в началото мислих че акумулатора е слаб но го замериха и си е ок,после ходих на алармаджия и той неможа да открие откъде е тази консумация :( ако някой е имал подобен проблем и сподели къде да търся проблема,ще се радвам да го сподели smile126

 

 

п.с. автомобила е О1 2.0 115 к.с. 99',няма аларма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • MYSTIKAL

    22

  • Minkov

    9

  • fulcrum

    8

  • minimalizum

    6

Най-много писали в темата

трябва мерене - отиваш на жичкаджия и вадите бушон по бушон, поне да локализирате през кой бушон има тази консумация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем на същия двигател и година на производство. Проблема беше в генератора и смениха само диод, от тогава нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката за централното и комфорт- модула във шофьорската врата най- вероятно ти се бъзика (студени спойки, заминали микроключета и т.н.). Под волана в отделението на релетата има само един предпазител около 30А. мисля че беше и мери консумацията след свалянето му. При мен е там утечката и е точно колкото твойта- 0,3А. Другото, което може да е това са радиото или алармата.

Дано не ти е машинката във шоф- та врата, че там си е цяло приключение разглобяването smile048 и в повечето случи не може да се направи smile175 .

Успех, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами това което открихме с друг колега е,че като махнем червения кабел от кутийката над акумулатора(средния от дебелите кабели) консумацията изчезва но не знам какво захранва този кабел,за да разбера къде е проблема...според колегата е машинката на шофьорската врата както и според теб,което явно е трудно поправимо,така че при първа възможност ще я разглобя да видя дали ще свърша нещо.....като имам някакъв резултат ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-8777-138453464898_thumb.png

 

1a - ABS 1: pump 30 A

2a - ABS 2: valve 30 A

3a - Radiator fan 1st speed 30 A

1 - Pencil type glow plug heating 50 A

2 - Engine control 50 A

3 - Radiator fan 2nd speed 40 A

4 - Main fuse for interior 110 A

5 - Alternator

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега smile126 значи проблема ми е в кабел "номер 4" този с 110 А ... като го откача и отечката изчезва...и от тук натам какво може да се направи?някой може ли да ме насочи?БЛагодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е главния кабел за интериора.

 

Има няколко неща, от който може да имаш утечка в интериора:

 

- Може утечката да ти е в CD- то. Извади го от таблото разкачи му всички букси и мери;

 

- Ако имаш аларма виж откъде ти е взето захранване за нея, разкачи го или ако е на предпазител го извади и мери;

 

- Може да не ти угасва плафона в багажника като е затворен. Проверява се като свалиш кората на багажника (тази с въженцата) за да можеш да виждаш дали свети след като затвориш багажника;

 

- Мери утечката след изваждане на този предпазител, за който съм ти обяснил в по- предишния ми пост.

 

Най- лесно ще ти е като си изваждаш всички предпазители един по един и мериш след всяко изваждане. Като видиш на кой предпазител ти изчезва утечката вече ще знаеш къде е проблема.

 

За това сещам.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,вадих абсолютно всички предпазители и отечката си остана без промяна,само като откачихме този кабел за интериора който е (от кутийката над акумулатора)тогава изчезна отечката,утре ще проверя това за плафона в багажника и за СД-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте вадили предпазители и утечката си я има ако не е плафона или CD- то може да имаш клеясал кабел на масата- провери този този под кутията на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте вадили предпазители и утечката си я има ако не е плафона или CD- то може да имаш клеясал кабел на масата- провери този този под кутията на акумулатора.

 

смисал да видя дали там кадето се захваща с гайката дали има нещо клеясало и да го зачистя?ще пробвам направи ми впечатление веднъж като го откачих (това при изгасен двигател) и малко след това се включиха перките на радиатора???после като го сложа кабела и те спряха???останах учуден и незнам дали има нещо общо с цялата история............а между другото днес проверих дали не свети плафона в багажника но си е наред и касетофона раскачих и пак си стои отечката ](*,) незнам така или иначе трябва да я погледне някой който си разбира от това,аз да си призная съм си босичак :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Машинката за централното и комфорт- модула във шофьорската врата най- вероятно ти се бъзика (студени спойки, заминали микроключета и т.н.). Под волана в отделението на релетата има само един предпазител около 30А. мисля че беше и мери консумацията след свалянето му. При мен е там утечката и е точно колкото твойта- 0,3А. Другото, което може да е това са радиото или алармата.

Дано не ти е машинката във шоф- та врата, че там си е цяло приключение разглобяването smile048 и в повечето случи не може да се направи smile175 .

Успех, колега.

 

 

прав си колега,като махна този 0,3А предпазител утечката пада...а CD-то дали минава през него?все още не сън го свалял...наскоро разбрах за предпазителя,...видях че доста неща са вързани там,централно,ел.стъкла,ел огледала,плафона(само при отворена врата не работи) може и други неща да има но незнам засега...малко късно пиша но...така се случи,та дано имаш информация за мен...Благодаря предварително!!!

 

 

П.С. има индикаторна червена лампичка до лостчето(бутончето) за заключване на шофьорската врата,но незнам дали има аларма или поне сега не функционира?ако има такава е разкачена,и къде да я търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката за централното и комфорт- модула във шофьорската врата най- вероятно ти се бъзика (студени спойки, заминали микроключета и т.н.). Под волана в отделението на релетата има само един предпазител около 30А. мисля че беше и мери консумацията след свалянето му. При мен е там утечката и е точно колкото твойта- 0,3А. Другото, което може да е това са радиото или алармата.

Дано не ти е машинката във шоф- та врата, че там си е цяло приключение разглобяването smile048 и в повечето случи не може да се направи smile175 .

Успех, колега.

 

 

прав си колега,като махна този 0,3А предпазител утечката пада...а CD-то дали минава през него?все още не сън го свалял...наскоро разбрах за предпазителя,...видях че доста неща са вързани там,централно,ел.стъкла,ел огледала,плафона(само при отворена врата не работи) може и други неща да има но незнам засега...малко късно пиша но...така се случи,та дано имаш информация за мен...Благодаря предварително!!!

 

 

П.С. има индикаторна червена лампичка до лостчето(бутончето) за заключване на шофьорската врата,но незнам дали има аларма или поне сега не функционира?ако има такава е разкачена,и къде да я търся?

 

Здравей.

Повече информация не мога да дам, защото аз си карам още с тази утечка. Не съм я отстранил, защото трябва да сменя цялата машинка на шоф- та врата, а трябва да е точно същата като моята. Дори и от 99г. нагоре са различни и не стават.

Можеш да пробваш да я разглобиш и да презапойш всички спойки. Дано при теб се получи, но имай предвид, че разглобяването на тая гад е свързано с мн. нерви и ако не си сигурен в себе си викай някой, който е. При мен се промени само стойността на утечката (от 50мА на 30мА) и ми писана и сега само през зимата свалям въпросния предпазител всяка вечер да не ми прецаква акумулатора smile175

 

А за червената лампичка тя е за фабричната аларма, но не е гаранция че имаш такава, както се оказа при мен, но когато заключа от шофьорската врата понякога започва да мига все едно има аларма, но това е само понякога, защото машинката в шоф- та врата си е заминала и затова и утечката ми е от нея.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи радиото и мери ,на моето радио имаше така голямо дърпане на ток когато е изключено/не работи/-30мА и се оказа че е радиото.

Захранващия кабел е свързан с кабела за паметта на радиото,разделих ги и сега само кабела за паметта е директно вързан ,а другия кабел е през ключе на таблото до радиото и сега е само 10 мА.

 

През месец май, за десет дни беше изтощило акумулатора,централното заключване не работи,та видях зор докато отключа колата в гаража,че на лявата врата ключалката с ключа не работи , а дясната е плътно до стена и успях да отключа задната врата и от там влезнах .

 

Така беше и на фелицията преди да ме ударят ,ама като местих радиото на тази кола ,която сега карам ,бързах и нямах време,но сега ,скоро беше , го направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята лампичка беше разкачена и като я свързах буксата проработи (като закл. колата) но малко изкара и сега пак не работи,онзи ден ми премигна няколко пъти и пак спря...офф луда работа smile049 мисля да меря и да разкачам всяка възможна букса(централно,огледала,стъкла,СД...и така) :-k

 

П.С. а иначе аз почти всяка вечер откачам едната клема но ми писна :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в жабката имаш лампа - виж дали гасне при затваряне! Пробва се посредством телефон като го включиш на видео клип . При 0,36 А консумация имаш около 4 ватово потребление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в жабката имаш лампа - виж дали гасне при затваряне! Пробва се посредством телефон като го включиш на видео клип . При 0,36 А консумация имаш около 4 ватово потребление.

 

Мерси за идеята, Димоне, умна е! :smt017

Че нещо друго исках да снимам по колата - но не в жабката. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в жабката имаш лампа - виж дали гасне при затваряне! Пробва се посредством телефон като го включиш на видео клип . При 0,36 А консумация имаш около 4 ватово потребление.

 

При мен беше така :). Оказа се че при затваряне вратичката не притиска добре ключето и лампата продължава да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но на октавия 1, ако не е на контакт и да отвориш жабката не светва вътре. Поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе на тоз колега аз му видях колата... проблема му е в модула на комфорта.... чудя се кво търси още :-k

За сведение аз откачих ВСИЧКИ консуматори в колата му... абсолютно всички... тези милиампери се дърпат от самата кола щот не е минала в режим "заспиване"... трябва да се види модула...и не е чак такваз мъка...почти съм сигурен че не минава в тоз режим щот на някоя от вратите постъпва сигнал че е отворена в модула

това всичкото е описано подробно някъде в нета даже консумацията беше точна такава си спомням

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,според това което прочетох от други колеги,същата консумация се среща и в други случаи!а и наскоро извадих един друг предпазител който е отдолу при релетата и отечката изчезна и много неща минават през него...стъкла огледала централно ... и най - вероятно и др. глупости........а относно тоя модук така и не разбрах къде е и кво да го правя(ако там е причината)

 

Предпазителя е 30 Ма и е един метален с зелен кант и печатче на шкода.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така... оттам минават... точно там е проблема.Там е тоз модул и или не получа сигнал или той се ебава... Таз утечка твойта е по характерна(променлива е в определен диапазон) и се различава от "утечка" от консуматори.

Естетвено може още дълго да се въртиш вместо да атакуваш проблема.

Пак казвам.Някъде го четох подробен менуал на тоз модул..утечката се менеше от 300 до 450мА... баш модула си е... не е скъпо мисля че само с труд и мъка по разглобяването ще се мине

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбрах добре,ако сменя този предпазител ще се оправи или :-k че не моа разбера къде точно е този модул :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предпазителя не...и да го сменяш файда няма...той си е нормален и трябва да го има... не задълбах чак толкоз за модула но това което си спомянм е следното

всички врати прозорци и прочие подават сигнал в тоз модул..и той контролира примерно централното или стъклата...а не директно...той е захранен нонстоп постоянно и той командва изпълнителните устройства...е точно той не "заспива"

Спомням си че в менуала пишеше че в заспало положение е около 30-40мА...а в активно около 400ма...

за да не минава в стендбай има 2 причини. или му се подава лъжлив сигнал от някой датчик или самия модул е повреден...по инстинкт бих заложил на първото.

П.П

Теорията ми е много лесно доказуема.Утечката би трябвало да е на захранващия кабел на комфорт модула който един колега тук каза че се намира в шофьорската врата...Така 100 процента се разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.