Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода фелиция наи-големият ми кошмар в живота


Skodilaka

Recommended Posts

Когато говорим и сравняваме марка , естествено е да имаме предвид нов автомобил закупен от дилър , другото е някакъв вид компромис примесен с известна доза късмет и не на последно място финансова възможност. Но два автомобила на една цена от каквато и марка да са , ако са от един клас едва ли се различават много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз тема върви към сейфа ми се чини ... от както затвориха магазина на ул.Опълченска , а и от преди това си вземам части от Сточна гара и до сега не съм забелязал такава тенденция , ама щом казваш сигурно са боклук (а имам Формана от само 15 г. и е втора цедка) ... признавам си , че не избирам частите по най-ниска цена , а по някога даже държа да платя повече , но това е въпрос на личен избор!

С Формана за тез 15 години съм навъртял само 200 000 км.(още е гаранционен :mrgreen:) правил съм много неща по него и не си водя статистика кога , какво и за колко съм сменил ... последните 5 години имам и Фаворит , на който съм врътнал още 50 000 и на него съм правил доста неща и пак не съм водил статистика и въпреки всичко писано по-горе кой , с какво и как е изпатил не мога да кажа , че това са трошливи коли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз тема върви към сейфа ми се чини ...

 

На където и да тръгне темата колата няма стане по-качествена от това което е и частите по магазините също.

Кажете ми друга кола спряла да пали заради изгоряло запалване на 18000км /оригиналното в ЕТ струваше 196лв smile048 /и друга кола с повредена водна помпа на 50000км. за термостата не ми се говори, и той издъхна около 30-те. Друга истина е , че за цената за която се продаваше като нова в БГ не може да се иска повече от нея.

 

Относно цените на частите - предна броня гола без лайстни и капачки - 300лв оригинална и 65лв пълно менте. Преден калник 220лв оригинален и 65лв пълно менте, преден мигач оригинален ХЕЛА 62лв. Не ми се пише повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На където и да тръгне темата колата няма стане по-качествена от това което е и частите по магазините също.

 

Имаш същата фела като моята разбираш за какво говоря. 3 капачки и 3 палеца за 1 година съм сменил :(

А за това че не съм вкарал пари по колата и не съм грижовен не е вярно за 10 месеца съм дал по нея 1500 лв. само за смяна на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееех изписахте една камара глупости и никой не попита "какво да направя за не стане това или онова" ... то от тез ваще писания колите ви няма да станат по-здрави или по-малко чупливи.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какво толкова купи та похарчи 1500 лв за 10месеца по една фелиция , ама много ми е интересно.Трябва да си я рециклирал нацяло , а като я купуваше не видя ли в какво състояние е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пъти капачка и палец 60 лв общо, лява и дясна полуоска 255 лв., 2 лагера предни 70 лв ,2 шарнира 30 лв,

2 накраиника 40 лв , реика 200 лв някаде беше, нови педали че паднаха-40 лв 2ра рака ,водна помпа 85 лв.

ремонт стартер 90 лв , кабели 35 лв , свещи 30 лв , ремонт генератор - 60 лв, нова гарнитура с реглаж клапани 40 лв =1035 лв с работата по сервизите надхвърля 1500 доволен ??????ТОВА СА ЦЕНИТЕ НА ЧАСТИТЕ БЕЗ ПАРИТЕ ЗА РАБОТА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез твоите майстори са си купили по една кола от твоита Фелиция ... прави са колегите , които ти препоръчаха на следващата кола да смениш и майсторите ВЕРВАЙ ми.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачка и палец защо три пъти , полуоски две защо , какво им беше на старите , много въпроси за който попитай майстора си и ако не ти отговори смислено , не го поглеждай повече . Не ти е виновна колата както изглежда , причината е другаде , но твоя си работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай ми купил си кола, която само е карана и не е поддържана. Купил си я преди всичко да рухне. Купувал съм веднъж подобен автомобил, Форд, и му смених всичко, след което я продадох. И Мерцедес да си купиш, който само е каран, пак ще имаш подобни проблеми.

Фелицията не е супер автомобил, но е сравнително добър избор - като цена и качество. И частите не са толкова безбожно скъпи - не си търсил.

И на мен ми стана интересно за какво си сменял 3 пъти капачка и палец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не ми е виновен маистора че колата е пълен боклук взима ми по малко от другите и е мои човек което ми е сменил не съм пипал повече там, просто частите за тоя боклук от магазина са супер скъпи аз съм си ги копувал капачка и палец сменям 3 пъти защото много бързо износва графита на капачката цялата става в графит отвътре и гарми неможе да дава ток ! никои не ми е виновен просто е пълен боклук. Стига извъртаите нещата това си е цялата истина за този "прекрасен автомобил". Вярно е че преди мене може само да е карана но за мен това е некачествен автомобил ,евтина изработка ,скъпи части с дефекти-като стартера и капачката.Карал съм коли 85-та година толкова много не са се чулипи толкова много за толкова кратко време ТАЗИ Е РЕКОРДЪОР !!!! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е изчерпана...

 

На този човек каквото и да му се обясни... няма смисъл

 

Сега ако почнем да му обясняваме за проблеми, които довеждат до преждевременно повреждане на нови части, ще стане мазало.

 

Колега не и се ядосвай на колата. Изхвърли тоя чешки боклук с толкова скъпи части да се не мъчиш. Купи си друга кола примерно Рено smile012 и си я закарай пак при майсторчето в кварталното гаражче, да ти сменя евтините части, които си взимаш, за стотинки.

 

С това решение ще прекратиш мъките си или поне ще намалиш нашите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па моята я взех от таксиджия и беше на 330 000 км с ясната представа,че взимам кла втора ръка.Но .....но си знам възможностите и знаех,че на пътя няма да остана повече от половин час при всякаква авария.Сменял съм части,от които най ме заболя за бендикса ....абе 'ноу скъп бе -30 лева,ама след 10г такси ...е как пък няма да се скапе =>нормално.Не съм сменял(НЕ СЪМ СМЕНЯЛ)нищо по окачването,а от скоро работя по въпроса да я потроша - два месеца я лашкам сериозно по черни пътища и още се държи smile001 .....недоволен съм от това че ми идва ниска ....ама то не е БТР както ми се иска на мен(впредвид черните пътища де).От незнание как да се справя с газовото няколко пъти го сглобявах ипосле пък го махах .....е разгеле се научих как да си го регулирам и сега познайте - ми 8/100 газ смесено каране(да бе smile045 80% по черно и градско,само 20% извънградско ) ....та не мога и да искам повече .....освен да премахнат тъпите "граждански",че май тя ми идва най-големия разход за сега.

С трезвата мисъл съм,че един ден дори и да се потроши,ще си направя кефа да я засиля от някой баир .....ми нали съм я взел за едва 700кинта :smt032

А капачката .ъъъъъ....делкото ....ми то си има обслужване и смазване бря.Пък и капачки стават и от голф .....дъл и те са дефекти smile021 ....или просто са евтини

 

 

Я едно smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пъти капачка и палец 60 лв общо, лява и дясна полуоска 255 лв., 2 лагера предни 70 лв ,2 шарнира 30 лв,

2 накраиника 40 лв , реика 200 лв някаде беше, нови педали че паднаха-40 лв 2ра рака ,водна помпа 85 лв.

ремонт стартер 90 лв , кабели 35 лв , свещи 30 лв , ремонт генератор - 60 лв, нова гарнитура с реглаж клапани 40 лв =1035 лв с работата по сервизите надхвърля 1500 доволен ??????ТОВА СА ЦЕНИТЕ НА ЧАСТИТЕ БЕЗ ПАРИТЕ ЗА РАБОТА!

Пичове не ми е виновен маистора че колата е пълен боклук взима ми по малко от другите и е мои човек което ми е сменил не съм пипал повече там, просто частите за тоя боклук от магазина са супер скъпи аз съм си ги копувал капачка и палец сменям 3 пъти защото много бързо износва графита на капачката цялата става в графит отвътре и гарми неможе да дава ток ! никои не ми е виновен просто е пълен боклук. Стига извъртаите нещата това си е цялата истина за този "прекрасен автомобил". Вярно е че преди мене може само да е карана но за мен това е некачествен автомобил ,евтина изработка ,скъпи части с дефекти-като стартера и капачката.Карал съм коли 85-та година толкова много не са се чулипи толкова много за толкова кратко време ТАЗИ Е РЕКОРДЪОР !!!! :(
А ся се успокой малко и дай да направим един разбор на всичките ти болежки (даже ако искаш пиши едно лично, ще ти дам телефона ми да се чуем, да се видим ако си от София, че не споменаваш от къде си). Навит ли си.

 

1. 3 пъти дистрибуторна капачка и палец - WTF? На втората смяна още би трябвало да се замислиш аджеба в капачката и палеца ли е проблема. Проблема е в самото делко. Явно оста, на която закачаш палеца има ГОЛЯМ луфт. Т.е. ремонтът е смяна на делко = 30 лв. втора употреба. Аз така си реших този проблем. Попитах и ми обясниха.

 

2. Лява и дясна полуоска????? Скъса ли ги, изкриви ли ги, кво ги направи та ги сменява. Споделям проблемите при мен. Започна да тресе като на крива гума. В последствие се оказа разбито вътрешно каре. Свалихме полуоските, сменихме един скъсан маншон на външно каре, промихме самите карета, защото остатъците от грес приличаха на катран, напълнихме с хубава грес, разменихме местата на каретата, въпреки че нямаше нужда, сглобихме и тресенето намаля значително. След консултация с един от тримата най-добри за тази марка в София остана да си тресе лекичко м/у 90 и 110. При самото разглобяване това, което видях беше, че тези полуоски за да ги скъсаш или изкривиш трябва да го направиш нарочно. От самосебе си няма начин да се случи.

 

3. Предни лагери - това е консуматив.

 

4. Шарнири и накрайници - също консуматив, но говори, че колата е карана ИДИОТСКИ. На моята бивша фелиция единият шарнир е оригинален, а колата е на почти 300 000 км. Тези шарнири не се трошат толкова лесно, повярвай ми.

 

5. Рейка - там няма какво да кажа, освен че 200 кинта е доста добра цена в сравнение с рейката на В4-ката еле па на Волво 440. Там е 380 кинта. Явно си й е било време да се скапе. Но ако е добре направена повече там няма да пипаш.

 

6. Останалите неща - водната помпа си мисля, че си дал много пари, ама там колегите ще се изкажат дали си я купил скъпо. Педалите би трябвало да ги има по-евтини втора ръка. Не знам от кого си ги купувал. Свещи - толкова са. Кабели - не си купил истински. Истинските кабели са 50 кинта. Ремонт стартер и алтернатор - стартер се продаваше един за 50 лв. Що не го купи него. Алтернатор - толкова струва елементарния ремонт. Гарнитура на глава + реглаж клапани - дори евтино си минал.

 

Като обобщение. Този, от когото си купил колата е некъф карач, който грам не й е обръщал внимание. Не ме интересува дали ти е приятел или роднина. На тоя същия колата, която в момента кара е в същото състояние. Този човек купува кола, кара докато се строши и я продава сигурно много добре измита. За съжаление си я купил ти и....... Честно казано ако бях на твое място аз даже нямаше да пиша по форумите, ами направо в Надин. НО!!!! При условие, че си започнал да правиш нещо, т.е. направил си много по нея и си хвърлил маса пари, според мен е по-добре да седнеш, да се поуспокоиш малко и да помислиш кое от къде идва. Другите много важни неща са да СМЕНИШ МАЙСТОРА и да започнеш да задаваш конструктивни въпроси тук. Винаги ще ти се помогне. Моята Фела беше в подобно състояние, но голяма част от отговорите и почти всичко направено по нея е благодарение на този форум. В подписа ми виждаш какво карам в момента, та и там можем да поговорим доста на тема кое е по-здраво. Ако искаш пиши едно лично, ще се чуем по телефона и ако си от София (щото така и не написа от къде си) ще седнем на по бира и ще ти разкажа кой, къде, какво, защо и как. Все пак имам 6 годишен опит с тази кола - Фелиция 1.3 газ, карбуратор, 1995 г. Най-важното - не се отчайвай. Светът не свършва с 3 смени на дистрибуторни капачки. Твърде много бира има за пиенье и мезета за еденье преди да свърши тоя свят или Господ да ни прибере.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма аз май ви обясних, че нещата не подлежат на коментар...

 

Колега моля те влез в магазин на друга марка автомобили, например фолксваген. Фирмата се слави с евтините си части и взаимно заменяеми ментета. Избери си кола от твоя клас, например Голф или Поло, произведена през не далечната 2001 година. Разрови малко, например за рейка цената ще те отврати.

 

Решението ти го казах и по горе, кат не те кефи и не искаш да се вслушаш в мнението ни защо по дяволите, се занимаваш да пишеш теми.

 

Ако не искаш да даваш пари за консумативи си вземи кон с каруца. За нея, може би твоя майстор ще има достатъчно знания да я поправя. Там делко няма, че кат гледам нито той нито ти имате понятие от процесите извършващи се в този елемент от бензиновите двигателите с вътрешно горене, тоест няма да имаш проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата почна да придобива селскостопански харакер за това получава smile149

Ако иска автова да отговори на някой от последните постове ще я отключа , в противен случай след 3 дни отива в архивите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.