Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свети ми червена лампа-внимание


mar40-71

Recommended Posts

Колеги,бихте ли ми казали причините,поради които е възникнал проблемът,за да ми светне червена лампа.Моделът на Шкодата е 1.6 MPI 75КС 1999 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,бихте ли ми казали причините,поради които е възникнал проблемът,за да ми светне червена лампа.Моделът на Шкодата е 1.6 MPI 75КС 1999 година.

Ще посетиш диагностика с VAG - com.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червена лампа?! Да не е диода на алармата? smile048 То и на мен ми свети една лампа........ааааа то били фаровете :lol:

Опиши си проблема малко по-подробно, ако искаш коректен отговор. Поне опиши символа, ако не знаеш за какво е. Кога свети - при загасена кола, на празен ход, на високи обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си нивото на спирачната течност ако е тази в средата (!) .

Ако е спаднало нивото на спирачната течност причините са две - износени предни накладки или теч в системата ... ако педала е твърд и не пропада първо си смени накладките и ако има нужда долей , ако пропада и е много мек - търси изпуснало задно цилиндърче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е от скоро, затова бих приел съвет от всеки с подобен дразнещ проблем.Антифриз има,спирачната течност е до горе.Маслото не е сменявано...не знам откога.Червената лампа "Внимание" е по средата. Забелязах , че хидравличната течност е на минимума,но не знам дали е проблем. Да кажат феновете на Шкода...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наред с всичко останало тази червена лампа с удивителна светва и при проблем с клемореда на контактния ключ.Така че проблема може да е и там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросната лампа свети почти за всичко, ако свети постоянно най-добре vag-com да питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросната лампа свети почти за всичко, ако свети постоянно най-добре vag-com да питаш.

 

Тази лампа няма нищо общо с ЕКУ,камо ли с ВАГ-КОМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах пътуване и забелязах че изгасва за не определено време и пак се появява.Това поражда в мен мисълта за автомобилите които и за една лампа изгоряла сигнализира нещо.........не знам, но пък имам си Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дръпни куплунга от капачката на спирачната течност ... ако наистина е пълно казанчето , бягай за нова капачка , ако продължи да свети мисли да сменяш клемореда ... аз в такава ситуация бих заложил на капачка , но при полижение , че наистина казанчето е пълно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k ... сигурен си , че свети (!) , а не (Р) или лампата за акумулатора , щот на долния ред са наредени 4 червени лампи една до друга от средата на дясно първата е за нивото на спирачната течност , следващата е за зареждането , следващата е за ръчната и най-дясната е за налягане на маслото .

Ако свети (!) и не загасва след изключване на буксата , значи имаш някакъв проблем с инсталацията - + се взема от контактния ключ на клемата заедно със стартера , а минуса от ключето в капачката и щом продължава да свети , значи някъде жицата между таблото и капачката някъде е протрита ... аз друго обяснение нямам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, сигурен съм че е лампа червена внимание!Благодаря за съветите ,мисля да я закарам на сервиз да я погледнат,да не ме боли главата после....Още една лампа ми свети дясно на таблото мисля че е аербега но това е друга тема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако закараш колата на сервиз,най-много да ти извадят крушката от таблото без да се усетиш и после ти казват - "ето,проблема е решен - оказа се сложен проблем - ВАГ КОМ,ала - бала,адаптация,грешки.... абе дай 50лв. и бягай....." smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако закараш колата на сервиз,най-много да ти извадят крушката от таблото без да се усетиш и после ти казват - "ето,проблема е решен - оказа се сложен проблем - ВАГ КОМ,ала - бала,адаптация,грешки.... абе дай 50лв. и бягай....." smile009

Майтапа настрана.

Виждал съм такова изпълнение- smile096 smile150 но при Bosch Motronic M5.1 на Опел Корса , там през тази лампа се

самозачистват статични грешки, компа беше натрупал 1000( при включване и изключване на контактния ключ) и блокаж. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нещата вървя към сервизно обслужване,та молбата ми е ...........какво да ги карам специалистите да гледат,на какъв уред да я тестват и ли да сменяват всичко по спирачната система.Не искам да съм убиец на пътя... :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията ... таз лампа няма да се обади с какъвто и уред да я четеш ... сваляш таблото с уредите , намираш коя жица ходи до лампа от казанчето и тръгваш по нея докато не стигнеш до някакво прекъсване на изолацията ... аз поне така бих процедирал.

 

П.П. Не помня на един форумен пикап при не правилно връзване на плюса на контактния ключ освен , че светеше постоянно какви бяха другите симптоми.Таз лампа по принцип при даване на контакт не свети , а светва за малко докато върти стартера и ако всичко е ОК гасне с връщането на ключа след запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
ОК.Ако има нещо което ме интересува ще пиша.Нова кола ,ново гадже ,иска си внимание и поддръжка...

Колеги не знам как но нещата се получиха.На път лампата изгасна и не се появи.При стартиране на двигателя остава за известно време след което изгасва.Всичко си е ОК.Но питането ми е...лампата на аербега свети постоянно,така ли трябва да е....или гасне по време на движение.? smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да свети постоянно , след стартиране на мотора теста свършва.Пак е за диагностика , най - често причината е в нерегистриране на машинките за коланите на седалките , тоест микроключетата им.

Друга често срещана причина е в резултат на лоша връзка на кабелите , присъединяващи пиропатроните на седалките и сензо

рите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да свети постоянно , след стартиране на мотора теста свършва.Пак е за диагностика , най - често причината е в нерегистриране на машинките за коланите на седалките , тоест микроключетата им.

Друга често срещана причина е в резултат на лоша връзка на кабелите , присъединяващи пиропатроните на седалките и сензо

рите им.

Да разбирам ли че....... искам или не за тази лампа само трябва да мина на диагностика....?Ако махна клемите на акумулатора и проверя тези лоши връзки има ли вероятност после да се включи нещо като аербега или бог знае какво...........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , диагностиката показва къде е проблема , нооо ако не се изчисти грешката и лампата не загасне , ще се наложи

хардуеърен подход и влизане в игра на инструменти и мултицет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за еърбега се гаси най-лесно като се проследи на кой пин а коя букса излиза и този пин се свързва постоянно към маса.Така сме гасили индикацията,защото модула беше дефектирал и го отстранихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.