Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Тъкмо ще го затъмниш по-добре, че имаше някое друго балонче въздух! :D:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

  • 3 месеци по-късно...

Бош делко спретнах за Шкодака . Оказа се , че датчика на хол е повреден и все още не съм палил. Големи благодарности на Киро (Fulcrum)  за помоща и съветите по бош проекта. 034346684.jpg?r=0  034346770.jpg?r=0034346686.jpg?r=0034346685.jpg?r=0034346769.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да запалиш , утре да се похвалиш. :)Нов струва колкото 2 и половина делка от моргата , така че алтернативата е относително

евтина и труда по замяната доста по - малък.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика на хол. Запали от раз , покарах я върви много прилично на 4 та стига до 7000 rpm.  Много съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика на хол. Запали от раз , покарах я върви много прилично на 4 та стига до 7000 rpm.  Много съм доволен

Хаирлия да е , Ванко! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Неска си нямах работа ; та реших да си пренаредя едни жиглъори на карба. Резултата е доста приличен...   034417890.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ама неговия е за Вартбург. Капака му е различен и няма да можеш да си закрепиш филтърната кутия. Ако не я ползваш вече е друг въпрос.

Този също ще стане на колектора на Шкодата и е по-щедър от нашите.

http://olx.bg/karburator-za-polski-fiat-i54673254

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eкспериментирай с настройките с горивни жигльори за Шкода /Рапид 130 - 115 на първа и 125 на втора и една идея над тях -120 и 130 /135

за риспонс и съответните въздушни. Гледай цвета на свещите. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се получи Кире . Има голям ряз още от ниски забелязах, преди дърпаше след 3,500. А бях със 160 въздушен на 2 ра клапа, и понякога при натоварване , колата прекъсваше от 2000 до 4000 об. Сложих по голям въздушен и стана един път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ама неговия е за Вартбург. Капака му е различен и няма да можеш да си закрепиш филтърната кутия. Ако не я ползваш вече е друг въпрос.

Този също ще стане на колектора на Шкодата и е по-щедър от нашите.

http://olx.bg/karburator-za-polski-fiat-i54673254

Това на 120 ките е извращение на филтърна кутия. Синята е със пружини от задни накладки на 120 ка и червената миналата седмица я прекроих на бързо по същия начин. (Няма празно пружини от 120 се ползват за обтегачи на кутията)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се получи Кире . Има голям ряз още от ниски забелязах, преди дърпаше след 3,500. А бях със 160 въздушен на 2 ра клапа, и понякога при натоварване , колата прекъсваше от 2000 до 4000 об. Сложих по голям въздушен и стана един път.

Навлизаш уверено в материята, значи. :)  При мене с карб ДААЗ/Weber 32 DGV ми дойде леко богата сместа със стоковите 125/135 горивни

и 170 /190 въдушни. Тъй като съм със доста сгъстен 135 мотор с гърбав вал ,съответно намален обем на горивната камера/камери ,намалих горивния на първа камера на 120 и се получи

чудесна стехиометрия.Но имам и пропан бутан с долна плочка преди дросела ,та и там търсих и намерих консенсус.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках и горивния да вдигна малко . Ама нямам подходящ , горивния ми е от Жук :D:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже да ги развия всичките , че да може да смуче колкото и душа сака . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се получи!  :sorry:

E , Пепи го е казал.

Ванко , да не си побарал горивните от Вебер 34 DTMF - а :P, този карб е за кола поне 2000 кубика

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , имам резерв от Шкода някви. А от всичките вебери които имам жиглъорите не стават за седр карбуратор. Различен диаметър са и със различна стъпка на резбата. Имам за ремонт един такъв звяр нещо не държи обороти ама иначе върви добре. 034424136.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече със редукторен стартер от Фелиция със преправки разбира се (пали като Хайлукс ) . Много съм доволен от резултата .

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е с редукторен стартер. И, Много ме кефи такова палене от четвърт. :)

Някой клапан ли чука или бутален болт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е с редукторен стартер. И, Много ме кефи такова палене от четвърт. :)

Някой клапан ли чука или бутален болт.

Мога да те уредя ако държиш и ти да имаш такъв , а това , че пали от четвърт е до колата , не до стартера ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.