Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

Що се касае до 3 цилиндровия - не съм го тествал, но си мисля, че ще върви колкото шкода фабия с такъв мотор. Рапида е малко по-тежък, но и моторът е малко по-мощен. За разхода се съмнявам разликата да е повече от половин литър на 100 при реални условия спрямо 1.2 tsi. Сигурен съм, че за из града и спокойно каране става. Карал съм няколко години голф 3 60 коня и колата си вървеше прилично макар и с ръчкане. Държеше 120 - 140 на магистралата (не на витиня разбира се - там на 4-та 100). Само при изпреварване се налагаше да се свалят доста предавки.

По каталог на трицилиндровия му дават да гори 0.7л повече от четирицилиндровия, което значи че на практика ще е повече.

Максималния му въртящ момент е с 48Nm по-малък и достига пик при 3750 об/м за разлика от 1.2 тси от 1500 до 3500, което значи че ще трябва да държиш високи обороти и да ръчкаш предавки. Когато си купуваш автомобил , в който спокойно се побират четирима възрастни с много багаж, се предполага че такъв ти трябва. Ако ще возиш само себе си и Сити стига, но в Рапид с 4-ма възрастни пълен багажник и включен климатик с 1.2 мпи ще има да псуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

Здравейте колеги!

Имах възможност и тествах Рапид с 3 цилиндровия 1,2 MPI с АГУ /75 к.с./.

В колата бяхме 3 възрастни и колата по нанагорнище /пътя Варна - Добрич в участъка на Аксаковска панорама/ си вървеше съвсем спокойно нагоре на 5-та с около 100 км/ч.

Тъй като желанието ми за високи скорости си замина с ергенските ми години, съвсем естествено развитие на нещата беше да капарирам колата и сега съм в момент на очакване.

Тъй като наблюдавам от известно време темата мога, след като получа автомобила, да дам реални резултати от разход и натоварване на автомобила.

Надявам се и скоро да се видя с колеги от Варна.

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото на ТСИ 1,2 работи в доста "нестандартен" режим. На празен ход винаги е на бензин, а мисля че и всеки 4-ти такт пак е на бензин с цел запазване на бензиновите инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото на ТСИ 1,2 работи в доста "нестандартен" режим. На празен ход винаги е на бензин, а мисля че и всеки 4-ти такт пак е на бензин с цел запазване на бензиновите инжектори.

и струва една торба пари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото на ТСИ 1,2 работи в доста "нестандартен" режим. На празен ход винаги е на бензин, а мисля че и всеки 4-ти такт пак е на бензин с цел запазване на бензиновите инжектори.

 

Точно това ме предупреди и дилъра. Затова вместо с 4 цилиндровия TSI се сдобих с 3 цилиндров MPI, който след превключване работи само на газ .... до загасяне на автомобила.

Дано първоначалното впечатление за една спокойна кола не се превърне в изумление от скоростна косачка ....

:wacko_2:  :crazy:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво пък им е толко специално на тез инжектори ... освен цената предполагам?

ново поколение

нова технология

горе доло на газ караш ако си на дълък път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде е икономията ... ако на бензин гори 4-4.5 / 100 на дълго си е поносимо дори и на бензин , ама ако трябва да тропа 15-20 мин. в някое софииско задръстване на бензин за да мине 100 - 200 м. на газ :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... всеки 4-ти такт пак е на бензин .....

 

 Може ли малко разяснение. Кой е този четвърти такт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде е икономията ... ако на бензин гори 4-4.5 / 100 на дълго си е поносимо дори и на бензин , ама ако трябва да тропа 15-20 мин. в някое софииско задръстване на бензин за да мине 100 - 200 м. на газ :crazy:

За сега (6500 км.) 5 - 5.5/100 на дълго с изключени нерви, 8.5 - 9 във варненските задръствания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега (6500 км.) 5 - 5.5/100 на дълго с изключени нерви, 8.5 - 9 във варненските задръствания.

газ или бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми затова поръчах 3 цилиндровия - проблема от постоянното прехвърляне газ - бензин в режима около 1000 оборота е избегнат ..... друг е въпроса колко ефективно ще се окаже това моторче на газ ..... на тест драйва беше ок, ама знае ли човек ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се чини , че избягват грешка от втората сонда след катализатора за бедна смес , защото газта има много по-чисто и пълно изгаряне , а не толкоз да ги пазят (така си мисля аз де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента не съм наясно какви манипулации ще направят, но първоначално поисках да взема по - мощния 4 цилиндров мотор. Дилъра като разбра, че имам афинитет към газта ми обясни проблема с мотора и естествено се насочих към по - маломерното. По принцип слизам от комби 1.8 на бензин /115 к.с./ и не търся и гоня скорости и се надявам поставянето на АГУ -то да е кадърно, за да мога поне да имам приличен разход и вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ е наполовина по-евтино, каквито и сметки да правите...Не знам как работи, честно казано не ме и интересува. Важното е, че върви като на бензин, запазвам си гаранцията, по-изгодно е, а и с повечко мрънкате ми скриха зареждането при капачката на безнина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ е наполовина по-евтино, каквито и сметки да правите...Не знам как работи, честно казано не ме и интересува. Важното е, че върви като на бензин, запазвам си гаранцията, по-изгодно е, а и с повечко мрънкате ми скриха зареждането при капачката на безнина :)

На новите коли незнам как е ама на старите като сложиш газ и се почва смяна на филтри, свещи, кабели и т.н. по често от колкото на бензин . Да не говорим, че дюзите ми се запушиха и кво ли още не . Става въпрос за голф3 97г. с газов инжекцион.

За това шкодата е само на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новите коли незнам как е ама на старите като сложиш газ и се почва смяна на филтри, свещи, кабели и т.н. по често от колкото на бензин . Да не говорим, че дюзите ми се запушиха и кво ли още не . Става въпрос за голф3 97г. с газов инжекцион.

За това шкодата е само на бензин.

:PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна новина за феновете на "Рапид",в чешката ценова листа вече са налични сензор за дъжд,сензор за светлина,автоматично ахроматично огледало,Coming Home и Leaving Home функция и то на стойност под 200 евро.Явно тази година ще има подобрения по автомобила,включвайки и възможноста да се поръча и Алкантара.Само се чудя къде се позиционира автомобила,тъй като с тези допълнителни екстри които ги има и в Октавия се изравнява с нея по цена напълно.

Редактирано от djerami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хардуерните сензори и огледалото няма как да добавят с VAG Com, ако ги нямаш. Coming home/Leaving home използва сензора за светлина, така че и той няма как да се активира при липса на съответния хардуер.

Реално погледнато нито едно от тези опции не използвам на моята Октавия, освен ахроматичното огледало, така че не виждам кой знае какво е загубил рапида дотук, като ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Прав си, carrot, наистина е необходим и хардуер. Но това са "глезотийки", без които човек може спокойно да мине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.