Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Надеждност на автомобилите


velinsl

Recommended Posts

  • Отговори 170
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    33

  • bega4kata

    16

  • Оги

    13

  • biser.or

    11

Най-много писали в темата

- като е гълтал по 0.3 литра на 100 км.

На 1000 км :-k

 

Вярно, извинявам се! :mrgreen:

Толкова се впечатлих, като го прочетох - че чак съм сбъркал при изписването!

Обаче тоя коментар на автора - че колата в един момент ще почне да гори повече масло, отколкото бензин - си е изписан точно така!

Пък и цифрите за изхабеното масло при изминатите над 300000 км - също са тия!

Това са почти 100 литра масло! smile049

93 литра! Като трактор!

Какво става при нас бе - никакво масло не горят тия Шкоди! s_flag

По сравнение с Мерджаните.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария ми Сценик 1.6Е гореше по 0.3 литра масло на 1000 километра ама колицата беше на 350 000 км.

Колкото до Мерцедеса,може и да гори толкова,ако са му слагали "тънко" масълце,инак не ми се вярва да гори чак толкова много.. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на някои модели Шкода,двигателите се произвеждат в Чехия.За разлика от на концерна майка примерно.Тоарезите също се правят в Чехия.Както и много други,но интересното е ,че в Чехия се правят много компоненти за порше.Друго интересно е ,че главите на Фолксваген се правят в България,както и инсталациите и още нещо имаше но го забравих.Имам клиент,който е снабдител-кара тир на заводите на Фолксваген и той ми ги разказва тези работи.

Доколкото знам у нас се правят и еърбеците за VAG концерна. Между Пловдив и Асеновград някъде около/срещу КЦМ-то...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария ми Сценик 1.6Е гореше по 0.3 литра масло на 1000 километра ама колицата беше на 350 000 км.

Колкото до Мерцедеса,може и да гори толкова,ако са му слагали "тънко" масълце,инак не ми се вярва да гори чак толкова много.. :-k

 

Да де, но във всички случаи твоя Сценик е автомобил от много по-нисък клас, и е уместно да издържи по-малко от един Мерцедес, нали?

И двигателят му, и шасито, и всичко останало.

Пък Мерцедесът - би трябвало да дава такива резултати чак след един милион километра.

Нали писах тук и за едно Волво 144, от квартала - ами то е на близо 800000 км, пък въобще не гори толкова! [-X

Специално съм го питал собственика му, и казва - Абе, сипвам му по половин литър на 10000 км, не повече!

А моторът му работи като часовник, и на празен ход трудно го чуваш! И въобще не дими - абе все едно е нов мотор!

Пък за "тънкото" масло - тук наскоро четох за един колега с дизел, 1.9ТДИ - на който му гореше 0.4-0.5 литра на 1000 км, и той питаше - Нормално ли е това?

Не е нормално, според мен!

Тоя мотор, ако гори повече от 0.5 литра на 10000 км - значи има някакъв проблем!

Тъй мисля де, пък не знам - вие кажете.

А за Мерцедеса - не пише какво масло са му сипвали, но едва ли е било различно от рекомендованото от производителя.

Но като цяло, като го прочетох това...... Абе, не ми направи добро впечатление.

Нито във финансов план, нито по отношение на надеждността! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Момчета темата за надеждността винаги ми е представлявала интерес.За мен най добрите и надеждни автомобили са били и си остават японските, но истинските японски, а не тези само с японско име, като Нисан (без ГТР) или Мицубиши (провалиха една супер марка).Наскоро приятел си търси автомобил да си купув аи сравнявахме между Октавия 2 1, 9 тди 131 коня и Авенсис 2,2 д4д 150 коня.наистина Октавията е доста добре направена и двете бяха на "реалните" около 200к.км, говорим за коли 2004-2005 година.с ръка на сърцето си казвам, че в авенсиса се почувствах у дома си, двигателя е в пъти по-тих  от този в Шкодата (състоянието и на двата автомобила е приблизително еднакво)-еднакво изтъркани педали, волани, скоростни лостове, това разбира се е относително, зависи и от самите материали в колата.Определено в Тойотата материалите ми допаднаха повече, колата създава по-голямо усещане з акомфорт и простор, но мисля и външно на габарити Авенсиса е по-голям.осезаема на Тойотата мотора дърпаше по-добре, но пак казвам не сравнявахме чисто нови автомобили.За мен един от най-надеждните автомобили от масовката си остава лексус.Никог ане бих избрал кола в съответния клас пред един Лексус.Малко се отклоних от темата.

P.S.Не ч еи Тойота не свалиха рязко качеството, както и Мазда-засега по мое мнение се държат само Мазда и Субару (като изключим ръждата която ги яде сериозно ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.Не ч еи Тойота не свалиха рязко качеството, както и Мазда-засега по мое мнение се държат само Мазда и Субару (като изключим ръждата която ги яде сериозно ).

Както се казва - пълно щастие няма .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хондите мисля са добри - какво ще кажете :question: 

А относно качеството на Тойота според мен въпреки лекото отстъпление-пак са на челните места по издръжливост и дълговечна експлоатация!

Естествено,ако четете немска преса-ще останете с погрешно впечатление от Тойота(ако нямате преки наблюдения върху марката)-все пак са враг номер едно на VAG-групата... :hi:  Да не забравяме,че Тойота е най-популярната марка в цял свят.... Не,че VAG правят лоши автомобили-но чак пък във всички тестове и класации да са номер едно-хайде няма нужда! :cute:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хондите мисля са добри - какво ще кажете :question:

А относно качеството на Тойота според мен въпреки лекото отстъпление-пак са на челните места по издръжливост и дълговечна експлоатация!

Естествено,ако четете немска преса-ще останете с погрешно впечатление от Тойота(ако нямате преки наблюдения върху марката)-все пак са враг номер едно на VAG-групата... :hi:  Да не забравяме,че Тойота е най-популярната марка в цял свят.... Не,че VAG правят лоши автомобили-но чак пък във всички тестове и класации да са номер едно-хайде няма нужда! :cute:

Я кажи честно Супърба ли те кефи повече или Aygo :D

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Ха-ха!Супърба ми е неустоимо изкушение! :eusa_clap: Тойотите нямат такова нещо в моделната гама!

А относно Айгото-много хубава градска количка :banana_dancing_1: ,която скоро ще бъде заменена с друга по-нова и по-голяма Тойота (щот'ни порасна работата)... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хондите мисля са добри - какво ще кажете :question:

А относно качеството на Тойота според мен въпреки лекото отстъпление-пак са на челните места по издръжливост и дълговечна експлоатация!

Естествено,ако четете немска преса-ще останете с погрешно впечатление от Тойота(ако нямате преки наблюдения върху марката)-все пак са враг номер едно на VAG-групата... :hi:  Да не забравяме,че Тойота е най-популярната марка в цял свят.... Не,че VAG правят лоши автомобили-но чак пък във всички тестове и класации да са номер едно-хайде няма нужда! :cute:

Абе не е само немската преса - и в Щатите Тойота губи позиции и не се изказват много ласкаво за тях. Също така и у нас - няколко мои познати изплакаха от марката (става дума за нови автомобили). 

Иначе не мога да им отрка, че имат добра визия - Авенсис-а е мноооооооого як

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Тойотите (и не само!)проблема според мен е,че си изнасят производството в държави като Турция,Англия.....Тайланд....Всичко заради пустата евтиниика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те телевизорите и фотоапаратите в Китай вече ги правят!А и колите вече много често се правят пак там!Мнооого ефтини били и също така мноооого здрави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Тойотите (и не само!)проблема според мен е,че си изнасят производството в държави като Турция,Англия.....Тайланд....Всичко заради пустата евтиниика!

Така е...

Въпросният Авенсис(2005-2008), за който Nasty споменава, е 7 см по-дълъг от О2, 1 см по-тесен, почти 200 кила по-тежък, има по-малък багажник и еднакви динамични качества, сравнен с 2.0 ТДИ. Базовата му цена през 2006 г. беше към 55 хилки. Ако сега цената му на старо е сравнима с О2 (или О1, щот както е написал Ники "О2 131 коня няма"), то това не говори хич хубаво за Тойота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Ха-ха!Супърба ми е неустоимо изкушение! :eusa_clap: Тойотите нямат такова нещо в моделната гама!

А относно Айгото-много хубава градска количка :banana_dancing_1: ,която скоро ще бъде заменена с друга по-нова и по-голяма Тойота (щот'ни порасна работата)... :dance:

Виждаш ли как са нещата?

А за Тойотите и за другите коли, сглобявани в Турция, Англия, и така нататък - ако се спазва технологията, не би трябвало да има проблеми.

Например, част от камионите на Мерцедес се сглобяват в Турция - и качеството им е наистина много високо!

Докато при Шкодата - самите руснаци, които я сглобяват в Калуга, признават - Не поддържаме необходимото качество, невинаги спазваме и технологията!

И резултатът - ясно какъв ще бъде.

Иначе, ако говорим за тестовете на германците - ясно е, че те ще хвалят преди всичко своите коли. И това е съвсем разбираемо.....

Но има и известна обективност - Маздите и Тойотите са на челните места по надеждност в тестовете на Декра.

Иначе мен ме кефят Маздите - защото са наистина много здрави.

Но когато се наложи да се сменяват някакви части - цените им са убийствени!

А сроковете за доставка - направо отказващи!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми....не би трябвало да има проблеми,ама дефакто има проблеми и с турското и с англииското производство!Хонда също имат проблем с моделите произвеждани в Англия,както и Митсубишитата от Белгия и Холандия или Сузукитата от Унгария.Ама хайде стига с японките от Европа,щото сме във Шкода форума и ще ни се скарат! :angry_jumping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз именно затова посочих като пример Шкодите, сглобявани от руснаците! :D

И коментарите на самите руснаци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.