Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов колега с въпроси за Felicia Combi 1.6 MPI


BDK

Recommended Posts

Дроселовата клапа е  :unsure: Ще търся "нова" (втора зло/употреба), но не знам дали е една и съща за всички AEE VAG двигатели  :rolleyes:  

Редактирано от BDK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерът ѝ е 030 133 064 D. Взех си втора /зло/ употреба такава и утре, вдругиден ще пиша как е  ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок е вече - срещу 70 лв. за клапата и 40 лв. за смяна и адаптиране.

Сега пък температурния датчик е за смяна (загрява почти до червената зона от време на време) май и струва 20-на лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет!

 

Може ли да ми кажете дали имам филтър за купето или само ей това ограденото нещо като киче?

7d65ea80f43e2e71.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката която си качил не се вижда добре , но принципно там се слага въпросният филтър за купето ...който си е точно киче ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър нямаш - ама всички си слагаме подобни  :)  Аз съм си го направил с филтърна материя G2 - хем спира боклука, хем пуска въздух, хем се пере и съхне бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да се похваля - от ранния следобед днес съм с монтиран газов инжекцион с торидална бутилка. Все още не съм я карал, но нямам търпение да свърши работния ден и да поджиткам малко с жената и детето   :D

Редактирано от BDK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Такова неземно криво дърво е тази Фелиция, че думи не ми стигат да ѝ бера лайката ръждива... :censored:  :BangHead:  :ranting: 
Невероятна пръчка!
То не гори като луда масло и тече от всички места...

То не пие антифриза като гъба...

То не прекъсва и гасне като изключва от скорост и на ПХ като дива...

То не ѝ светят всички възможни лампи като коледна украса...

То не ѝ лопа и тропа предницата като юнак ръчница...

То хваща ръжда от изпаренията и мъглата това изделие...
Свирепа гьостерица...

 

Деб@ и коша недоправен, деб@  :BangHead:  :ireful:

Редактирано от BDK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много кофти поддържан или по скоро хич неподдържан екземпляр си налетял ,съжалявам гадно е. Започни от мотора -АЕЕ то има навика да гърми гарнитура

на първи цилиндър . тамън е тръгнала.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире , няма лош автомобил , лоши са собствениците , в някои случаи и майсторите , ама ако колегата няма нерви , на Надин вратите винаги са отворени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако не му е писнала достатъчно - просто става следващата в "Шкода на части"  :sorry:

 

А иначе - Гената знае каква беше Черната дупка когато я взех аз, знае и колко пари и труд вложих в нея, за да стане това (почти) което исках. Без подръжка, без инвестиции, без мерак нищо не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на желание ... нито Формана беше The Best като го купих (16 год.), Фаворита още по-малко (8-ма год.), Фабията - може би , но и тя трябваше да бъде лекувана от някои дребни настинки , та в общи линии на кола , на която не си и скъсал найлоните не и се сърди :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на желание ... нито Формана беше The Best като го купих (16 год.), Фаворита още по-малко (8-ма год.), Фабията - може би , но и тя трябваше да бъде лекувана от някои дребни настинки , та в общи линии на кола , на която не си и скъсал найлоните не и се сърди :sorry:

Напълно съгласен , и аз за възрастта си съм стягал всичките си коли и имам ентусиазъма да правя от нищо нещо (и различно понякога) , но

е нужно малко грижа и уважение към МПС то. Най лесно е да прибереш парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Имах като твойта фела,1.6,само че не беше комби.Взех я на 92хил.км и я карах до 170хил.Много съм доволен от нея,гореше ми под 6литра извън и 9-10градско.Масло-нито грам.Сигурно на твойта и е взета душицата,но не се отчайвай,до колкото разбирам има хора които да ти помогнат около тебе.Но пак казвам-изключително надежден и здрав автомобил е и много бяга,но трябва да е наред.Наистина,когато става дума за ремонти и части е много неприятно,но тоя месец едно,другия-друго...Успех и търпение ти желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес капарирах VW Passat B4 седан с автоматични скорости, 1.8 ABS мотор, 90 к.с. с климатик, от края на 1994 г, с газова уредба. След седмица-две си свалям газовата и я махам тази Фелиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано! Този път не бързах с избора и ходих на оглед с комшията, който е автомонтьор и след неговото становище го капарирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.