Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колкото на 1.6 105 реалния разход е 3,8 смесено, толкова и на 1.6 110 ще е 3,3. Реално и на двата двигателя си мисля, че смесения разход ще е около 5 и то при умерено шофиране и еко режим на консуматорите.

Редактирано от kamengk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Reference e името на базовия им модел. Start/Stop означава ,че колата има тази система серийно. Тоест почти всичките им коли са с тази система, с малки изключения.

Благодаря.

 

Колкото на 1.6 105 реалния разход е 3,8 смесено, толкова и на 1.6 110 ще е 3,3. Реално и на двата двигателя си мисля, че смесения разход ще е около 5 и то при умерено шофиране и еко режим на консуматорите.

Точно същото мъдрувахме и Аз и няколко колеги.

Ще ми е повече от интересно ако има някой със сходен на този двигате, и разход, за да сподели.

 

п.п. Остава и да се сложи магическата джаджа с двата кондензатора Fuel shark и няма да има такъв разход.. :tongue_1:

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моята кола ,сам връщайки се от София съм правил 3,3 по борд компютър.  Без трафик щях и по-добър резултат да постигна.

Ето пример за рекорд на бензино колонката с подобен на моя автомобил: 2,6 л/100 км за 847 км при средна скорост 70км/ч:

http://translate.google.bg/translate?sl=cs&tl=en&js=n&prev=_t&hl=bg&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.autoweb.cz%2Ffabia-1-4-tdi-s-rekordne-nizkou-spotrebou%2F

И то в Румъния , където си има трафик по пътищата.

За да се постигне нисък разход трябват и умения, не всеки може да го направи. Не може да искаш да караш с 130 км/ч  и да постигаш нисък разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И железни нерви се искат, за да постигнеш такъв разход...  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и до нерви може да се каже, и до начин на живот, разбирания, фетиши ако щеш. :rolleyes:

Но най-важното е да си спокоен по природа и от там нататък това ти се предава на стъпалото.

Моята като я заковах на 90-100км/ч,ми даде под 15л/300км бензин извънградско + малко въртене из софията и 15мин. работа на празен ход докато обядвах, понеже акумулатора ми беше капут.

Това си е под 5л/100. при 6л по документ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моята кола ,сам връщайки се от София съм правил 3,3 по борд компютър.  Без трафик щях и по-добър резултат да постигна.

Ето пример за рекорд на бензино колонката с подобен на моя автомобил: 2,6 л/100 км за 847 км при средна скорост 70км/ч:

http://translate.google.bg/translate?sl=cs&tl=en&js=n&prev=_t&hl=bg&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.autoweb.cz%2Ffabia-1-4-tdi-s-rekordne-nizkou-spotrebou%2F

И то в Румъния , където си има трафик по пътищата.

За да се постигне нисък разход трябват и умения, не всеки може да го направи. Не може да искаш да караш с 130 км/ч  и да постигаш нисък разход.

 

Нали четете, там пише КОМБИНИРАН РАЗХОД. Не рекорден, а комбиниран :)

 

Абе замислете се, значи тия пичове изведнъж вадят кола, която при по-висока мощност има с 15% по-ниска консумация на гориво, без да сменят радикално концепцията на мотора. На това му се вика техническа революция, ама не мисля, че това е случая.

 

Някой вярват и в Дядо Коледа, ама обикновенно са деца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той рекорда няма нищо общо с вида на разхода. Бил той комбиниран, в града или извън града. А е рекорд защото този е регистриран така да се каже и е най-добрия такъв за тази кола. A с Фабия има поставени доста рекорди , пак от тоя човек.

Абе Цецо ти къде живееш? Ами той разхода на гориво на автомобилите си пада стабилно в последните години, Така че техническата революция е тук и си съществува.  Излязоха нови двигатели с много променени конструкции(като 3 цилиндровия екобуст на Форд). Downsizing. Просто в момента инженерите започват да използват всички резерви които е имало в тая област. Поради покачващите се цени на горивата и екология и т.н.  Един смотан американски джип може да върви с 20 л/100 км, ама това не означава ,че той не може да върви и с 10 л/100. Просто технологията им е скапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един проблем с централното на колата ОК1 97-ма.

Работи си когато си иска, или не работи и си отключвам и заключвам колата от ключалката на багажника.

Като потегля или се заключват вратите веднага след като запаля или след 5мин или щрака при минавато през дупка или като катеря бордюр.

Какво да правя. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще пада разглабяне.

Възможно ли е да има прекъснат кабел и при друсане да дава на контакт?

Централното ужасно много ми кънти при заключване и отключване. Подлежат ли на някакво смазване машинките или всичко е капсуловано и да е примиря.

При отключване първо ми се отключват двете предни врати, а после задите и багажника, ефекта е като на мексиканска вълна, може ли да се разкара и да се отключват всички едновременно :D

А може ли да се направи така, че да се отключват предните две врати само, а като се задържи ключа малко по-дълги време и задните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той рекорда няма нищо общо с вида на разхода. Бил той комбиниран, в града или извън града. А е рекорд защото този е регистриран така да се каже и е най-добрия такъв за тази кола. A с Фабия има поставени доста рекорди , пак от тоя човек.

Абе Цецо ти къде живееш? Ами той разхода на гориво на автомобилите си пада стабилно в последните години, Така че техническата революция е тук и си съществува.  Излязоха нови двигатели с много променени конструкции(като 3 цилиндровия екобуст на Форд). Downsizing. Просто в момента инженерите започват да използват всички резерви които е имало в тая област. Поради покачващите се цени на горивата и екология и т.н.  Един смотан американски джип може да върви с 20 л/100 км, ама това не означава ,че той не може да върви и с 10 л/100. Просто технологията им е скапана.

Какъв даунсайзинг пък намеси сега, това е 1.6 дизелов мотор. А инженерите не са магьостници, така да знаеш. Ама викам да спрем, че оспамихме форума, като купи някой тоя мотор, ще каже дали е истина и ако е така, аз ще те черпя литър 12 годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще пада разглабяне....

 

Ако са кабели си късметлия. Ако не си - виновни са микроключетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъмна материя са ми тези неща, но ще се изуча.

Благодаря за помощта на всички!!

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чоплех в youtube за оная песен, дето се славят старите Шкоди. Не я намерих, но за сметка на това попаднах на този клип:

http://youtu.be/ARgdkAGX1k8

Редактирано от Green_Witch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и аз да си монтирам аларма на таралясника за да може да си отварям и затварям вратите с дистанционно,но ударих на камък.

Оказа се ,че тъпите шведи не са турили машинка за централно заключване в шефиорската врата,a подобие  на което единственото предназначение е да прехвърля маса на два от кабелите за да сработва релето на централното.. Сега алармата като се задейства се заключват само три врати :o

Това ако го знаех,нямаше да растурам колата заради таз тъпа аларма. :BangHead:  Не ми остава нищо друго освен да диря машинка,която да приспособя.

http://prikachi.com/images.php?images/806/7081806h.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/815/7081815L.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох една статия за икономично шофиране цък

 

И конкретно този цитат:

 

Когато искате да намалите скоростта или спирате преди светофар например, не изключвайте от скорост, а връщайте на по-ниска предавка, използвайки двигателя като спирачка. Използвайте спирачките, когато искате да спрете напълно. Много хора се заблуждават, че изключвайки от скорост ще спестят гориво, но това не важи за съвременните бензинови и дизелови автомобили, които са много по-икономични, когато са на скорост, макар и движещи се по инерция. Това се дължи на системата за принудителен празен ход, с която разполагат. При спускане или движение по инерция с включена предавка, достъпът на гориво се спира!

Вярно ли е това което се пише за инерцията и съвременните двигатели.

Аз като си карам открай време си пускам кракът от педала за газта и така си стигам пре-спокойно до светофара.

-И какво излиза, че при това положение на пуснат педал от газта, колата ми гори повече отколкото с натиснат педал и сменяне с нисходяща предавка!!

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги по този начин карам, навик ми е. Когато е по инерция на скорост, моментния ми разход е точно 0.0 а дали реално е толкова....?  :eusa_think:

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е това което се пише за инерцията и съвременните двигатели.

Аз като си карам открай време си пускам кракът от педала за газта и така си стигам пре-спокойно до светофара.

-И какво излиза, че при това положение на пуснат педал от газта, колата ми гори повече отколкото с натиснат педал и сменяне с нисходяща предавка!!

Вярно е. Системата се нарича ППХ - принудителен празен ход. Има я както при бензиновите, така и при дизеловите двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм забелязал, че ако шофирам по инерция и съм освободил от скорост,БК ми изписва 0.5-0.6 l/100km разход, а когато се спускам на 5-та без газ - 0.0 l/100km. Досега не съм се замислял, че може това действително да е така...човек се учи докато е жив ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е. Системата се нарича ППХ - принудителен празен ход. Има я както при бензиновите, така и при дизеловите двигатели.

Благодаря. Това не го знаех, мислех, че е като карбураторите.

Аз преди да потегля с колата, я държа 2-3мин. за да загрее с цел по-нисък разход и така ми вдига по-бързо градусите.

Това грешка ли е.

Ако да, ще се радвам да дадеш някой акъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителя препоръчва да се тръгва веднага ... от екологични съображения. Аз не чакам. Паля и тръгвам след 5 сек и, докато позагрее, гледам да не минавам 2000-2500 оборота (дизел е все пак). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.