Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

А това, че в тъмното намаля видимостта в страничните огледала никой не го гледа. Нека им е гадно.

Но, важна е гъзарията.

 

Абсолютно... на мен са ми затъмнени всичките задни фабрично - нощно време не е много зле, но определено спрямо предните си е по-трудно да се вижда през тях, ако няма светлина и отвън... ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не винаги, на новата октавия ги направих неразличими от заводското затъмняване и през нощта си имам същата видимост. просто използвах по-висок клас фолио. но пък лятото като пътувах за Италия разликата в температурата отпред и отзад беше сериозна. на старата беше малко по-грубо изпълнението като ниво на затъмняване, но отново не съм срещал проблеми при паркиране или престрояване през тъмната част на денонощието.  и на двете коли не го направих от гъзария (е, малко, признавам :)

радвам се, че махнаха този проектозакон, той нямаше особена обосновка. има далеч по-належащи проблеми в родната пътна картинка от едните прозорци (и то задни)

Редактирано от Thunderbolt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парите си е супер.След някоя и друга година почва да ръждясва,но при добро почистване след употреба и смазване на ключалката е ОК!

Имам такъв,купих го за първата ми О2 през 2005г.,скоро го гледах и се чудех какво да го правя,щото няколко години след това минах на бокс.

Благодаря за инфото. Нави ме да отнеса един тия дни.  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелиция 1.9D е с двигател на Голф 2

 

:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

 

Нееее  Жоро , не , не , нееееее

Голф 2 е с 1,6  атмосферен дизел 54 магарета , 1,6 турбодизел със 68 и турбодизел интеркулер със цели 72 магарета.

 

На Фела 1,9 D се монтира атмосферен дизел от Голф 3 с неприятното ГНП Lucas  и малко конструктивни изменения , за да  влезе наклонен  на 15 градуса напред във коша на фелата

ужас комбинация.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започвам да се очудвам Киро, колко много знае и в какви детайли се вкарва. Евала! Това което знае с всички полезни детайли, сигурно книгите където го пише са им пожълтяли страниците. Яко! ;)

 

п.с. От лют голфаджия съм чувал че голф2 и голф3 , отдолу са еднакви. Беше ми колега едно време...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затъмняването е до 30% максимум. Демек- изисква се минимум 70% пропускливост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започвам да се очудвам Киро, колко много знае и в какви детайли се вкарва. Евала! Това което знае с всички полезни детайли, сигурно книгите където го пише са им пожълтяли страниците. Яко! ;)

 

Кирето има Голф 2. Знае щото много чете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затъмняването е до 30% максимум. Демек- изисква се минимум 70% пропускливост

Отвън навътре или отвътре навън и На место ли ще имат апаратура за мерене?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън навътре или отвътре навън и На место ли ще имат апаратура за мерене?

Това да не е уса (usa)...до скоро хората нямаха, даже и сега някои нямат, тестери за дрога и фенери...за жалост... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даа, ама имат таблети, въоръжени са с гугал, а там всичко пише ... включително как да измериш светло-пропускливостта на прозорците с химикалка и станьол от бяло боро.

 

за предните прозорци едва ли ще отпадне ... по-скоро за задния, което е тоталната глупост. Има евродирективи, които ясно казват кое и как може ... чудя се защо постоянно откриваме топлата вода, като трябва да се съобразяваме с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вън са се подредили *** до ***, а тия с ЦУВовете са най-големите идиоти, даже бият бимърите.

Пред мен се завъртяха двама от нищото, ама от нищото, едни се блъснаха като преди това се пързаляха поне 10-15м. и всичко това за няма и 15км  :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод замерването на осветеност, си спомних за един случй от далечната 1994 година.

Тогава все още бяха валидни зелените паспорти и когато отиваш в друг град като студент применро и си на квартира или общежитие трябваше да ти ударят печат за временна адресна регистрация.

С домовата книга отиваш в  РПУ-то там те записват удрят печата и особенно за мъжете - беж към военно окръжие зада не те изпуснат за казармата :)

Та един приятел така си сменил квартирата обаче не минал по процедурата и една бабка от входа веднага го "обадила".

И един щастлив ден преди да излезе се звъни и двама милиционери на вратата го молят да влязат, защото имали сигнал.

От дума на дума се разбрало за какво става въпрос, писали предписания какво да направи, но в патакламата един от спецовете забелязал, че грешника има компютър.

Това все пак за 94 година си беше събитие.

Автоматично на глас се започва селдствие и двамата умници сами себе си се убеждават, че тоя има компютър, не се е регистрирал - значи най-малкото е престъпник да не казваме шпионин.

Оня вече се чуди да се смее ли да плаче ли от тъпотията която изпълва квартирата и се мъчи по някакъв начин да се отърве.

Та в така напрегнатат обстановка единяи забелязва разхвърляни дисекто то 3.5" и една която той държи в ръка.

Автоматично с око на професионалист предполага, че това е най-важната дискета от всички и заявява, че трябва да я конфискуват за изследване на информацията.

Нашия човек не се дава, защото там били протоколите за университета, но вече било късно  - онези настойчиво му показали , че не го питат.

През главата му минало какво ли не - да му пуснат компа да се заяждат какво има по компютъра - все лоши мисли.

Но в този момент настъпила кулминацията на професионалистите.

Единия, който бил по окомуш, взел дискетата, отишъл до прозореца, дръпнал капачето и срещу светлината започнал да оглежда магнтния диск и да го върти.

След орбстоен анализ на данните, най-накрая заключил, че наистина там има протоколи за домашно, а не "лоша" информация.

Пожелали лек ден , довиждане и си тръгнали:)

 

Моя човек седнал и така и не отишъл в университета, опитвайки се да осъзнае какво му се е случило и какво е можело да стане :)

 

Та така и с меренето на осветеност и боравенето с таблети 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Фелиция 1.9D е с двигател на Голф 2

 

:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

 

Нееее Жоро , не , не , нееееее

Голф 2 е с 1,6 атмосферен дизел 54 магарета , 1,6 турбодизел със 68 и турбодизел интеркулер със цели 72 магарета.

 

На Фела 1,9 D се монтира атмосферен дизел от Голф 3 с неприятното ГНП Lucas и малко конструктивни изменения , за да влезе наклонен на 15 градуса напред във коша на фелата

ужас комбинация.

 

 

 

 

 

Атмосферният дизел с лукас и код AEF е от Поло 6н . На голф 3 атмосферният дизел е по-читав, не много, но все пак по-читав и е с помпа бош, а не лукас. Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и завчера ми се наложи да пътувам. Вторника АМ Тракия си я чистиха съвсем нормално, но чат пат като тръгнеш да изпреварваш някой комплексар и се почва едно натискане, докато скоростта му стане твърде висока за вкуса или малко киша не му блъсне предните колела и леко разклати колата и му изкара акъла. Вчера сутринта тръгвам от хотела в Раднево, прясно вали сняг, вижда се че са минали снегорините, но за 30 км имаше 6 коли из канавките. Следобеда беше отпуснало, пътищата идеално чисти.

Днес за 3 км до офиса 2 леки чуквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започвам да се очудвам Киро, колко много знае и в какви детайли се вкарва. Евала! Това което знае с всички полезни детайли, сигурно книгите където го пише са им пожълтяли страниците. Яко! ;)

 

п.с. От лют голфаджия съм чувал че голф2 и голф3 , отдолу са еднакви. Беше ми колега едно време...

 

 

 

Не са  дюс  eднакви Саше. Много си приличат , много се и различават . Моста ( магарето) при Голф 3 е малко по голямо , тампоните за мотора са други

.....ноо тунингарите професионалисти се справят и работят  чудесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън навътре или отвътре навън и На место ли ще имат апаратура за мерене?

Ей т'ва пише в страницата на БМВ Тийм София. Дословно!

 

"Във връзка с промените в ЗДВП, които инициирахме и постигнахме, касаещи тъмните стъкла, в ЧЕТВЪРТЪК, 20.00ч, на седмичната сбирка на ОМВ Бояна организираме за всички членове на БМВ Клуб България безплатно измерване на пропускливостта. То ще се извърши от нашите партньори ППТ Дизайн - Petar Todorov с уред, любезно предоставен от Любомир Дуриданов, представител на фолио "Лумар" за България. Двамата ще отговарят и на въпроси, свързани със специфики в тонирането и фолирането на вашите прозорци.

 

И за да им спестим едни и същи въпроси от различни хора, както и за да информираме по-широко БМВ феновете, за да са подготвени при проверки, ще напишем малко подробности тук:

- Новият закон влиза в сила от 21.01, ще гласи - челно и предни странични стъкла по Европейско правило 43, а именно - челно до 75% пропускливост и предни странични стъкла - до 70%. Задни без ограничения.

- Няма такова нещо като "заводски затъмнени" стъкла, колите с тонирани стъкла се поръчват или от директен купувач, или от местния Дилър, който е преценил какви да поръча, за да продава по-добре и завода ги изпълнява. Да, пак са заводски, но са изрично поръчани такива и може да са с различна тонировка. Би трябвало в Европа всички предни стъкла да са излезли по това правило, по което вече ще се санкционира и у нас.

- Уредът се нарича лазерен спектрометър, американски е и е сертифициран в щатска лаборатория. Самокалибрира се в момента на замерването, тоест мери 100% пропускливост. Тоест няма значение на каква светлина се мери, денем, нощем или докато вали. Този е с магнит и се закрепя от двете страни на стъклото, има уреди и с кука, която се закача за стъклото, но там идва и въпроса, че те не могат да измерят челното и задното стъкло. Шефа на КАТ в разговор е потвърдил, че вече всички патрулки са оборудвани със светломери и е обещал , че прошки за стойности над допустимите няма да има. Не знаем какви са уредите.

- Нещо ВАЖНО, защото много хора се заблуждават. Уредът може да мери и в двете посоки, според това как се постави, отвътре навън или отвън на вътре. Но пропускливостта и стойностите, които ще покаже са ЕДНАКВИ, тоест няма значение как се мери. А защо тогава отвътре навън се вижда, а обратно не, ще ви обясним в четвъртък :D :D :D

- Измерихме предните стъкла на две 46-ци, купе и седан. На купето - предни всички само с тонировка - 75%, на седана, някое от предните без тонировка и с фолио - 72%. Налага се извода, че на око ако не си професионалист е трудно да прецениш колко са ти процентите на стъкло без фолио, както и, че не трябва да разчиташ, че като на един модел е измерена една стойност, на друга кола от същия модел ще е същата стойност. Вероятно, без да го твърдим със сигурност, както купетата принципно са са с повече екстри, така и стъклата им са тонирани - с повече проценти или на повече модели. СУМАРНО - без фолио и фолиото отгоре пропускливостта трябва да е в приетите граници!

- Не знаем къде другаде има подобни светломери, за да си мерите стъклата, доколкото имаме инфо много, а може би и всички фирми, които поставят фолио, не притежават. Очевидно скоро ще трябва да се снабдят, защото това е начина да се предлагат варианти на клиента, слагаш парче фолио, мериш колко е общо /стъклото с фолиото върху него/, казваш процента и клиента преценява какво да си сложи и колко близо да е позволения процент. Колкото до това дали този уред ще мери еднакво с тези на полицаите... би трябвало да има много нисък процент разлика, има си лаборатории и сертификати за тази работа."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, полезно е! Сега остава да разбера защо отвътре на вън е минимално затъмнението, а отвън на вътре е в пъти повече! Би ли ми пуснал на ЛС, или тук, линк към тази тема, да видя какво ще кажат за това. И аз съм с Лумар, блиндираното и на 2те коли, но не съм мерил затъмнение, на око избирах. На Йетито само го смениг отпред с една идея по-тъмно(на 2рия ден, преди да е изсъхнало, че с най-светлото не ми харесваше), но на о2ката за 8год, а на Йетито за 2год нямам едно спиране за фолио, нито в БГ, нито в чужбина! Според мен малко прекалиха с тия уреди. Сега ако ми е по-тъмно, трябва да сменям предните стъкла, няма махане фолиото! Стърже се с бръснарско ножче и винаги се надира.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към 10 часа на АМ Струма в посока София се движеха два два автовоза с новички Шкоди, основно бяха Кодиак, имаше и няколко Супърба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фейсбук прочетох тези неща. Страницата на "bmw team sofia". Статията е от този месец. Ако отвориш и разгледаш - ще я видиш бързо. Не успявам да пусна линк за съжаление, за т'ва пиша къде да погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като пълен олигофрен реших да отстраня някои течове в охладителната система на клубната ми неШкода (VW Golf2) и се удивих от гения на немскто инженерство - как всичко е обвързано със специалния VW инструментариум ... явно ще трябва да се снабдя с него възможно най-бързо , след като смятам последната ми Шкода Шкода да я вкарам във VW group :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.