Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Днес случайно пред Мол България, се засякох с другарката Динка (Green witch) каза че 120 ката е жива и здрава и е в гараж. Спете спойно ;) има някакво детенце , казва се Теодор , а на моя коментар че щеше да е по - добре да се казва Теодора, каза че в модерното общество, ако порасне и се самоопредели като теодора , това си е само негов проблем , но тя няма да се очуди :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да споделя, че попаднах на евтини и качествени чистачки от Aliexpress за O3. Чистят неразличимо от оригиналните, а цената

им е повече от добра - в Еуратек са 100лв, в магазинчетата 50, в Алиeкспрес около 20лв ;) Няма мито, пристигат за 2 седмици.

Ето и линк:

https://www.aliexpress.com/item/Car-wiper-blades-for-Skoda-Octavia-from-2012-onwards-24-19-for-front-windscreen-Car-accessory/32344667882.html

Във feedbacka на продукта има множество реални снимки, като тази например, така че ще спестя моите. 

UTB83tovs3QydeJk43PUq6AyQpXaf.jpg

 

 

Дали са качествени можеш да споделиш след 6 месеца употреба. Първоначално може да чистят добре, но не се знае кога ще започнат да мажат или скърцат.

 

 

споделям след 7 месеца употреба близо - чистят както в началото въпреки, че колата е стояла на слънце, а не в гараж лятото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То теста е зимата. Като остържат 10 пъти леда, ако все още чистят без да мажат - значи са ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето ги изброяваш са за хората, които не ги мързи. Аз стъргалка ползвам ако е "дебела" работата само. Иначе поя обилно с течност и ги оставям да си скрибуцат. Спрейовете - не съм намерил до сега някой, който реално да върши работа. Пробвал съм 4-5 вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето ги изброяваш са за хората, които не ги мързи. Аз стъргалка ползвам ако е "дебела" работата само. Иначе поя обилно с течност и ги оставям да си скрибуцат. Спрейовете - не съм намерил до сега някой, който реално да върши работа. Пробвал съм 4-5 вече.

 

Случайно си бях купил един от Бриколаж, ей така за пробата. Докато измета колата и стъклото вече беше размръзено. Разтвора беше някакъв син като за прозорци, после си купих ужким някакъв мега спрей, е той за нищо не ставаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия които съм пробвал - пръскаш, размразява, пускаш чистачките да избърше и върху стъклото се получава тънък слой скреж. Ако се присетиш за името дай сигнал да го тествам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия които съм пробвал - пръскаш, размразява, пускаш чистачките да избърше и върху стъклото се получава тънък слой скреж. Ако се присетиш за името дай сигнал да го тествам :)

Аз ползвам анасонова ракия от колегата , никакъв проблем , пръскаш всичко е чисто.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва до стържат леда? Спрейове, стъргалки и дебитни карти дал Господ.

 

Ми случайно ми се случва... ма редовно:

 

1.Вечера вали, спирам, гася, излизам (забравям чистачките включени). На сутринта всичко в лед, давам на контакт да пусна отоплението и да излезна да стържа и ....  - хрррр по леда..

2. Изчиствам си предното стъкло, заднато пускам на нагревател. Пускам чистачките отпред, давам на задна... о ама то задното не се било размразило съвсем, хърррр. 

3. Стъклото чисто, напръскват ме с киша, пускам течност... опа докато стъклото е студено тя прави един филм от лед, нищо че е специфицирана за - ненам колко си градуса. Е няма да се прибия сега, чистачките на макс, докато остържат каквото има и прогледна.

4. Чистя си аз стъклото, ама някъде останало някакво парче лед... Хррр...Еми не го преглеждам старателно, факт, баси това е кола, не човек.

 

И т.н. Признавам, че не съм най-прилежния, ама е факт, че поне няколко пъти на сезон стържа леда с чистачките. :)

 

Затова си знам - на пролет се купуват нови пера и това е. Една зима обикновенно ги съсипва.

 

С което не искам да кажа, че чистачките на колегата от Алито са боклуци. Напротив, моето мнение е, че масово са боклуци (по мойте си критерии) та купуването на евтини и по-честата им смяна не е лишено от смисъл.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инфо, това НЕ работи - https://e-uslugi.mvr.bg/ESP.Web.Portal/KATActs/ActService/Index

 

Току щях в БДС да си подменя ЛКто. Мацката ми каза, че имам 4 снимки. Две от 2017г. и две от тази година. В горната система за справки не излизат, никога нищо не ми е идвало (адреса ми е редовен и т.н.). Яко, а?

Едната снимка съм 90 % сигурен, че е от тринога и че на нея ще има още една кола. Ще обжалвам и четирите разбира се, да видим как са триногите в съда :)

Ако на кадрите е само твоя автомобил, няма да успееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е прецедент колега. Имам два отменени ел. фиша, на които съм сам, още с Октавията. Единият беше + 47кмч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичУвИ, клаксона ми е слаб. Не че искам да го подменя с влакова тромба, но как мога да го засиля? Само тромбата ли се сменя или и някаква инсталация? Ако трябва да бъда честен, никаква идея нямам какво е устройството и как работи тая "екстра".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичУвИ, клаксона ми е слаб. Не че искам да го подменя с влакова тромба, но как мога да го засиля? Само тромбата ли се сменя или и някаква инсталация? Ако трябва да бъда честен, никаква идея нямам какво е устройството и как работи тая "екстра".

На сватба ли си в Събота? Сменя се тромбата или се слага втора. Може новата да е с екстри - да свири песничката от Супер Марио например.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или се обади на Пепино да й вдигне налягането малко :P

 

А сега сериозно, взимаш си друга тромба на чиито звук симпатизираш и подменяш твоята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем сериозно - вземи си двутонова тромба от голф 3. Ще останеш доволен, а като бонус ще е 10 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба как ми го пишете, се едно мушни тоя кабел в тая дупка :D

 

Как се подменя туй нящо? Плъг енд плей ли е? Като ще е по-силна, нещо по инсталацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията едва ли. По скоро закрепването, но нещо ме гложди, че някой беше слагал от Ауди двойна тромба на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То закрепването най-лесно в България. Самонарезни винтове, свински опашки, Капчица и др. колкото искаш. Само трябва да видя къде се пада тромбата, щото последно в тая зона съм ровил преди почти година, когато се сменяха ремъци. Само да не е на една броня, два фара, радиатор и маска разстояние, щото ще отпадне рязко тоя тунинг :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба как ми го пишете, се едно мушни тоя кабел в тая дупка :D

 

Как се подменя туй нящо? Плъг енд плей ли е? Като ще е по-силна, нещо по инсталацията?

 

Сватбар такъвИ!

 

По принцип... Шкода слагат по една тромба (поради европейски норми /силния звук предизвиквал епилепсия/, икономия, с цел печалба и други), а другата ти струва 200-тина лева, ако искаш да стане двутоНАЛЕН, не двутонен, че не можеш да го преместиш ;) Горе-долу толкова са ми обявявали на мен - 180-200лв за втората тромбичка + някаква стойка и ала-бала болтчета и крепежи. Глупости с две думи.

 

Аз лекувам слабите клаксони така:

Отивам в първата морга. Казвам, че искам ниска и висока тромби за клаксон. 5лв едната 5лв другата, изглеждат така /виждаш и заголените кабелчета/:

20151027_143246.jpg.5858efed37657c0370ac

 

20151027_143323.jpg.3d4e367dea4e13ca2785

 

Тези са от някакъв ситроен ли, фиат ли, не знам от какво са точно, но са супер на звук. Баш сватбарски - два тона, силни. Тези са моите, които сложих на Санта Фе-то, защото клаксона му беше, като на ситроенчето на Луи дьо Фюнес. Дразнеше ме това "жигулесто миииииииииик", даже смешно ми ставаше, като го натисна... и разкарах "свирките", които изглеждаха така /плоски и гадни/:

2012-10-03%2018.34.12.jpg

 

На голфу са същите, като тези, които сложих за 10лв аз (снимката по-горе). Обикновено производителя е HELLA. Имат си кабелни обувки - просто трябва да изключиш твоята, да ги включиш и готово. 

 

Случвало ми се е на Октавията, защото и там си ги правих аз, да се намокрят и почва едно "бжжж", вместо да свири силно, както си трябва. След няколко натискания почват пак да свирят нормално. 

 

Сложното идва от там, че трябва да локализираш къде точно ти е тромбата на теб в момента, да я свалиш - обикновено нещата стават така /оградил съм къде са винтчетата, които се свалят, за да се свали бронята - 10 минути работа/:

image.png.d6208809afe234480c6076b325fc9a

 

Не знам къде са на Супърба, но на Октавията бяха отдолу под бронята и си беше малко трудно достъпно. На Октавията ги монтирах на една шпилка пред калника отляво. Нищо друго, освен клаксоните, не съм сменял - нито релета, нито предпазители, нито глупости - всичко си има и е сметнато така, че да е plug and play и да ти вземат 200лв за 10 минути работа. Това е.

 

Сега, да не си помисли някой, че съм "сватбар" - клаксон натискам 2 пъти в годината. Например в случай, когато някой тарикат-лайнар е застанал в лентата за десен завой и иска да кара направо, а надясно свети зелено и ми пречи да завия. Тогава искам да имам гребло или вилица отпред и да го изместя, защото клаксона идва слаб - трябва да е от влак или кораб за такива. Вторият случай е, когато "някой е запушил колата и не мога да изляза". Образно казано, нали. 

Айде и трети случай има - когато се разминаваме с приятелите от Клуба :D

 

ПП: Ако правилно го разбирам, виждам, че "свирките" са над подкалниците:

 

7490577008_76d8cc5e8b.jpg

 

7490549874_4289e79270.jpg

 

7490409782_937d45e372.jpg

 

7490216520_b22e3f6a33.jpg

 

 

Още инфо тук:

http://nackuk.blogspot.com/2012/07/removing-front-off-skoda-superb.html

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! Най-вече на бат Шафта! Благодаря ти за изчерпателното мнение и описание :)

 

На първо време ще локализирам къде е тая проклета тромба и тогава ще взема решението какво що. Със сигурност няма да разкоствам колата само заради това, а скоро не се очертават ремонти с разглабяне (надявам се).

Лошото е, че щом при Октавията е било тегаво, при мен ще е x3. Коша на Супърба не е УАУ, а мотора е 3 литра, 6 цилиндъра и ТАДААААА - надлъжен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя Суперб тромбата е точно там. Мисля че само с махане на декоративната решетка на бронята трябва да има достъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, даже се продаваше някъде - гледах я на обява... :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.