Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 5 часа, Mishelle написа:

Това дълго невлизане се опрощава само с 

...рИкИя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ходил скоро в Гърция:

Правят ли още проблеми за голям талон? Колата е на фирма и е N1 ако има значение.

 

Едит: Малкия ми талон е от новите, с повечето данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. 

И ние сме N1 4+1 с малкия двоен талон, с имената на лизингодателя и на ползвателя на автомобила и за две лета в Гърция, 2017 и 2018, никъде не са ни правили проблем.

Приятна  и слънчева почивка.

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе спорт тото си е. Според директивата на ИКЕ ООН - регистрацията на кола може да е от една или две части и ако са две части полицията има право да изисква само част №1, която трябва да съдържа еди какви си данни. При германците част 1 е малкия талон, а при нас част 1 е големият. Въпрос на кефа на даден полицай е дали ще си затвори очите, пак си е талон на колата или ще те ощави. И при положение, че директивата е качена на правителствения портал, преведена на български, полицаите продължават с експериментите "ами ако добавим данните...", вместо да си приведат талоните в съответствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, полицаите нямат общо. Проблема с Гърция и Унгария беше, че в малкия талон липсваха данни, включително еко категорията. Нещо, което в съответните държави е изискано по закон. В новите талони тези данни ги има и те нямат причина да се заяждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи,

http://www.eulaw.egov.bg/DocumentDisplay.aspx?ID=2030

и да ти спестя време:

Цитат

 

Член 5

1. За целите на идентифицирането на превозно средство в пътния трафик, държавите-членки могат да изискват, водачът да носи при себе си част І от свидетелството за регистрация.

 

Това е по еди кое си правило на ООН/ИКЕ... Да, може да минеш метър с малкия талон. Даже ако си възпитан, може и да не те спрат изобщо. Но ако те спрат с пълно право могат да поискат талон №1 и за съжаление при нас това е големия талон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

ДИРЕКТИВА 1999/37/ЕО НА СЪВЕТА от 29 април 1999 година относно документите за регистрация на превозни средства

Обн. L ОВ. бр.138 от 1 Юни 1999г.

 

2007 г. 1 януари – България става член на Европейския съюз.

 

Накратко, цитираш документ от 1999г., а България е член на ЕС от 2007ма. Мислиш ли, че тази директива не е променена от тогава !?!? Пардон, вярваш ли, че не е променена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официални сайтове се публикуват актуалните директиви или ако са отменени или отпадат, датата от която става това. Това кога сме се присъединили, няма абсолютно никакво значение към действащите директиви. Затова и гърците искат талон 1. Нямам желание да се обясняваме. Ако бъркам някъде, посочи актуалните изисквания. Факт е, че в целия ЕС, ние сме единствените при които малкия талон е 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция не съм ходил , но през Унгария съм минавал поне десет пъти , всеки път нося копие от големия талон с печат "Вярно с оригинала" и легализирано пълномощно и до сега никой не ми ги е искал ... даже и малкия талон ми връщат на гишето .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.06.2019 г. at 13:21, Izolini написа:

Някой ходил скоро в Гърция:

Правят ли още проблеми за голям талон? Колата е на фирма и е N1 ако има значение.

 

Едит: Малкия ми талон е от новите, с повечето данни.

Ице, ако не е вече късно... Петък дойдох в Гърция. На ГКПП Илинден освен личните документи и ми поискаха малкия талон на колата (само него). Това от българска страна. Понеже остана в тестето с документи го дадох и от гръцката страна. До сега не ми се беше случвало. Мисля, че новия (разширен) малък талон върши работа и е достатъчен. Ама знам ли...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На границата и преди с малкия талон не са ми правили проблем. Въпроса е евентуално заяждане вътре на местна почва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По границата толкова хора има лятото,че само им е да се вторачват в директиви. 

Вече навътре в Гърция ако се кара джигитската и те спрат, може и да се заяждат. Ако караш нормално, няма кой да те спира и да те пита каквото и да било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "komitoff" - Не си прав, да знаеш. Някои Работим :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълги години служба стария доск зе да се предава. ССД засега го пропускам . Поръчах си това

DT01ACA200, минах ли се :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, tuningmania написа:

До "komitoff" - Не си прав, да знаеш. Някои Работим :(

Това ти е Твое решение

 

IMG_20190701_120436.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.11.2018 г. at 15:47, shaft написа:

Пепи го каза това, защото много хора си ползват телефоните, цифри от ЕГН-тата, ЕГН-тата на децата и други такива изпълнения... навсякъде! За банкиране, за какво ли още не. Изобщо не разбират, че това е проблем :) И като споделиш публично, че ти е 6 символа - лошо. Лесно може да се намери. 

 

Аз също мога да споделя - паролата ми за линукс сървъра ми е 30 символа. Не е много добре да се ползва парола за това нещо, но при 30 символа става. :D 

Има keys за тази работа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maisuda написа:

Има keys за тази работа ;)

Така е, но и те не стават за всичко. Реално за всяка ситуация е добре да се помисли индивидуално, според нуждите от сигурност. Служебно ползваме ключове, но и пароли с минимална дължина от 40 символа. Просто има случаи в които не може без тях (примерно енкрипнати дискове на сървърите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бу-то вика да хода да сменям масло по некое време:)) Каква е логиката първата смяа на масло да е на 30 000 км, а втората на 15. След като го смениха се бях загледал там в "компа" и пълно обслужване (второто) или как беше си е на 30 000км, а смяна на масло е на 15 000.Аз и не ги питах като го мениха кога е следващия път, щото по пътя на логиката си е след 30 000, а то нещо не е баш така.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменили са го на фиксиран интервал - 15 000 км или година и за това се кара.

Хубавото на фиксирания интервал е , че можеш да го нулираш от таблото (ама не знам как :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш да не ходя?

Пише ПРЕГЛЕД след 16900 км или 191 дни.

Смяна на масло след 1900 км или 191 дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.