Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 30 минути, kokarosta написа:

Саше, не че нещо... Ама в случая ми изглежда ти да си на пътя с предимство? Или бъркам нещо?!

 

Поздрави

 

По принцип точно той е с предимство, като гледам знака, та и аз не го разбрах този клип изобщо :D

 

image.thumb.png.23927741aa7786cf978d0c17d11075a5.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притесненията на Сашето са ясни - за малко да превземе на таран Dacia-та от дясно. Иначе за ситуацията с предимството се надявам да няма неясноти. Че иначе лошо... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, maxrpm написа:

Аз, чак сега осъзнавам знака , братле! То реално погледнато аз съм с предимство и не ме пускат, смях!!! :D

преди 34 минути, kokarosta написа:

...Че иначе лошо... :)

 

Еми. :D 'жунгла е на пътя, 'жунглаа!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден заредих за първи път от две седмици. Винаги зареждам до горе. За две седмици бях изгорил 50лв, което не ми се беше случвало от 2007 :D Комбинацията от никъде не ходене и бензин на 1.90, както и слаб трафик не е лоша...за сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли околовръстното при разклона за Лозен затворен ли е? Трябва да ходя утре до Мусачево и се чудя има ли от къде да мина, без да чакам по пътни блокади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Izolini " - Точно където от с. Лозен ще излезеш на Магистрала Тракия, там са проверките. Не можеш да ги заобиколиш по асфалт..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че защо да излизам на Тракия? Завивам в дясно към Ивайджет, минавам под магистралата и газ към Равно поле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Izolini " - Така може и да стане, не знам.. Аз като минавах, само погледнах на "Google Maps" дали има Задръстване. Беше в Жълто и буквално 2-3 Минути беше забавянето..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, The Best Forman написа:

Ице , пази се от тоя .. изглежда строг!

91409218_3017562131637775_4300410527097552896_n.thumb.jpg.fb41911342b534e38fa26f64df4f1e01.jpg

 

91436209_3017562221637766_5112624417985265664_n.thumb.jpg.89d24242fc0e629105e9fa63b4ee14f4.jpg

 

 

 

Бахахаха! Този го даваха по тв преди време, но вече виждам, че си има и камера-тринога! Евала! :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да се закълна, че имаше тема за филтри, ама не я намирам нещо...

Според вас как се сменя горивният?

На Октавията имам спомен, че му даваха 60 000 км, което е четири цикъла на маслото. Супърба по книжка масло се сменя на 30 000 км. и се съмнявам и тук да е четири цикъла. Пак на 60 000 км. дали му е ок?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз горивния на всички коли винаги го сменям през смяна на маслото. Масло, без значение дали става въпрос за нов или по-стар автомобил, сменям на 15 000км. Защото удължените интервали не ме кефят. Съответно излиза, че горивния го подменям на 30 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Супърба интервала ми за маслото е 30К. И на толкова си е сменяно докато е било в предния собственик. Даже по-скоро е сменяно веднъж в годината, защото има само 1-2 години, в които човека реално е въртял 30К. Аз реално го сменям някъде между 15 и 20К. До тоя момент винаги влизам в тия граници във времето, в което трябва да слагам зимни/летни гуми и го съчетавам. И аз не съм фен на супер дългите интервали, ама реално не мисля, че са драма. Хората по цял свят ги спазват и нямат проблеми. Даже и по-старичките коли. Аз не ги спазвам, защото масло+филтър+смяна в България е на цена, която е 1/5та от тази във въпросните държави... Ако и тук давахме по 400-500 лв. за смяна на масло щяхме да ги спазваме. За горивният - ясно. Ще го пердаша и аз на 2 смени, което ще е към 30 000 вероятно. Запитах се, защото ще ходя в Транс-а другата седмица, а горивният сега е на 17 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sauber написа:

Мога да се закълна, че имаше тема за филтри, ама не я намирам нещо...

Според вас как се сменя горивният?

На Октавията имам спомен, че му даваха 60 000 км, което е четири цикъла на маслото. Супърба по книжка масло се сменя на 30 000 км. и се съмнявам и тук да е четири цикъла. Пак на 60 000 км. дали му е ок?

аз на моята октавия (1.9 тди помпа дюза ), сменям горивния филтър на всяка смяна на маслото (на 15 000 км), откакто я имам. по спомен качествен филтър е 20-ина лева с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям масло  на 10к. поради няколко причини - колата е стара, бензинова, а маслото евтино (granville 10w40). Карам на газ.
Горивен филтър, както и на газта сменям на 20к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

С Косьо днес си говорихме и той смята че дима от burnout не е син. Според вас , това синьо ли е или бяло ? П.с. гаранция давам че това е 1.3!!!

 

ето и още един пример , за който не е видял добре , за да прецени, но това е 1.6АЕЕ

 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли при Октавия 1 ('98г) къде минава снопа с кабели за да отиде до маншона при предна дясна врата? Свалях жабката, но там се вижда снопа, който отива към задна дясна, не и този за предната.

PS: Не ми се пуска тема в раздела, само заради един въпрос

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Алекси Георгиев написа:

Някой знае ли при Октавия 1 ('98г) къде минава снопа с кабели за да отиде до маншона при предна дясна врата? Свалях жабката, но там се вижда снопа, който отива към задна дясна, не и този за предната.

PS: Не ми се пуска тема в раздела, само заради един въпрос

Няма да се учудя ако минава под седалките и после да се раздвоява за предна и задна врата .. махни кората на колонката и тази на прага и ще видиш дали е там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гени, като свалих жабката, тези за задната се вижда че идват от към конзолата с климатика и радиото. Мисля си - за предната врата да не са горе някъде над аербега срещу пасажера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш пластмасовата кора на колонката , ще видиш от къде идват ;)  .. на няколко вагови отпадъка съм виждал , че вървят под предните седалки .. на старата Фабия разглабях само лявата и там идваха от таблото , но зад кутията на климатика/парното нищо не отиваше .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.