Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 19 минути, __smirnoff__ написа:

Искам само да споделя, че аз се чувствах доста комфортно в 300SL, макар че и аз не съм от най-дребните ;)  

Headshot ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Алекси Георгиев написа:

Боре, мигар твойто нежно тЕло ще се чувства удобно в 300SL ?

 

Ще се пробвам :)

 

Все пак, през последната една година, свалих 40 кила, та имам шанс ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Алекси Георгиев написа:

Значи сега ако те видя, няма да те позная :unsure:

Особено ако се е скрил зад Коце, няма и да го видиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт Тигра, се отказах, точните думи на собственичката бяха - "Аз това недоразумение няма да ти го продам, на теб. Ще продам джантите, ще и сложим джанти от лада и ако никои не я вземе за 600лв , ще си я убием ние сами, ако не се счупи, докато Дъмбо я зори, ще се доредиш и ти!" Даже след това каза че след Шкодата и Голфа, толкова не иска вече тигра, че не гледа опели ... :D 

 

За Калибра , и аз я исках в далечната 2006та, но тогава братовчет ми каза че му е писнало да заглеждам цигански ферарита , макар че исках 2.0I и каза че той живее в село Елин Пелин , а аз се правя на селянин. Даже ми забрани да го занимавам с глупости. Още тогава Мартин (тини) от форума каза " ...и аз съм имал Калибра! Видях, че двигателя е този , който ми трябва , този който е с читавата глава , която не се пука , вдигнах я директно с едни греди през тавана и я качих на една пътна помощ... "

 

Мерцедесите са ми мечта, класика и на мен, но имат проблеми с електрото, захранването на половината уреди минава през контактния ключ, кабелите около мотора са тънки , пукат се и дават на късо .... Едно приятелче имаше 124ка, помоли ме да я накарам да завърти стартер, цяла вечер четох , ходих до колата да се опитам да сваля клемореда. На другия ден му обясних всичко и му казах да я продаде. След 1 седмица каза че 124ката си е заминала на репатрак и е много щастлив... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, PIIIcoppermine написа:

Мерцедесите са ми мечта, класика и на мен, но имат проблеми с електрото, захранването на половината уреди минава през контактния ключ, кабелите около мотора са тънки , пукат се и дават на късо .... Едно приятелче имаше 124ка, помоли ме да я накарам да завърти стартер, цяла вечер четох , ходих до колата да се опитам да сваля клемореда. На другия ден му обясних всичко и му казах да я продаде. След 1 седмица каза че 124ката си е заминала на репатрак и е много щастлив... ;)

 

Саше, когато пишеш глупости, поне понякога, четеш ли ги преди да ги публикуваш ?!?

 

Проблем с електрото, казваш...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Боре написа:

 

Саше, когато пишеш глупости, поне понякога, четеш ли ги преди да ги публикуваш ?!?

 

Проблем с електрото, казваш...?

Да , кабелите към инжекторите са много тънки на новите и се пука изолацията от топлината , а на старите проблемите са в контактния ключ и комфорт модула!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже хората го знаят, читави кабели за инжекторите , 2ра ръка , се продават за 200лв , защото са на отделна букса. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, PIIIcoppermine написа:

Да , кабелите към инжекторите са много тънки на новите и се пука изолацията от топлината , а на старите проблемите са в контактния ключ и комфорт модула!


Сашко, да ме прощаваш, ама си в голяяяяма грешка.

И, за разлика от теб, съм имал и W123, и W201, и W124 - и трите Дедо Попе !!!

Вярвай ми, в тези автомобили, нищо не е тънко и/или слабо ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, PIIIcoppermine написа:

Ще питам утре колегата с какво точно бра огромни ядове с тези кабели и ще ти пиша. ;)

 


Саше, правилната поддръжка на автомобила, е пряко свързана с неговата дуракоустойчивост !

Ако и колегата ти си поддържа автомобилите като теб, няма нужда да го питаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедеса е кола , направена да си изкара гаранцията. И в двата случая е ясно къде е проблема. Продават се и нови кабели за инжекторите , продава се и нов клеморед... Въпроса е готов ли си да го платиш.
Така е и тиграта, много неремонтопригодна е , но е готина, дросела на всмукателния колектор е под казанчето за антифриза, колата е готина, въпроса е дали имаш пари за антифриз, за да я разглобиш половината , за да изчистиш един дросел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Боре написа:

няма нужда да го питаш...

 

Нека пита - днеска е петък и ми е весело. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, Саше - и в думите на двамата ви има истини. Боре, прав си, че не са тънки проводниците. Но са калпави. Моделите w123, w124, w140 (а може и други, аз за тези знам) са фабрично с доста лоши кабели . Абсолютно всички в даден момент започват да имат проблем с електрониката. Просто такива проводници са им монтирали от завода... За да не бъда голосовен, позволявам си да сложа снимки от темата на един колега в classiccar форума, който наскоро подмени цялата електро инсталация на своя w140. Същото съм виждал и при няколко 124-ки. Не е болка за умиране, но подмяната на цяла инсталация не е лека задача, а за тези коли в даден момент се налага:

 

58dba9550b1e05c35358586d9cf1a2bf.thumb.jpg.a163b359820741932301f49ce8e871c8.jpg95b2b47a751b1f2a3acf1ece9eb607d5.thumb.jpg.00bddb0b51117af3dc2695b44dd6b21c.jpg

ec87fb9aeabed4928d8e85b08f2e1e1c.jpg.a016753a592e4da44f3553597ee6f4a7.jpg

 

Ето я и цялата тема:

https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,10832.110.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо този свят съвсем се обърка. Сашо започна да пише смислени постове, април месец те апат пингвини, за първи път имаме парламент с шоумени, а не ни е да смях.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, ID A написа:

Нещо този свят съвсем се обърка. Сашо започна да пише смислени постове, април месец те апат пингвини, за първи път имаме парламент с шоумени, а не ни е да смях.....

Еееххх съсипаха я тая държава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, ID A написа:

Сашо започна да пише смислени постове

А бе не е точно така. Когато Сашето се изказва по технически въпроси от опит, а не се е хванал да теоретизира, обикновено постовете му са много добре издържани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, __smirnoff__ написа:

Боре, Саше - и в думите на двамата ви има истини. Боре, прав си, че не са тънки проводниците. Но са калпави. Моделите w123, w124, w140 (а може и други, аз за тези знам) са фабрично с доста лоши кабели . Абсолютно всички в даден момент започват да имат проблем с електрониката. Просто такива проводници са им монтирали от завода... За да не бъда голосовен, позволявам си да сложа снимки от темата на един колега в classiccar форума, който наскоро подмени цялата електро инсталация на своя w140. Същото съм виждал и при няколко 124-ки. Не е болка за умиране, но подмяната на цяла инсталация не е лека задача, а за тези коли в даден момент се налага:

 

58dba9550b1e05c35358586d9cf1a2bf.thumb.jpg.a163b359820741932301f49ce8e871c8.jpg95b2b47a751b1f2a3acf1ece9eb607d5.thumb.jpg.00bddb0b51117af3dc2695b44dd6b21c.jpg

ec87fb9aeabed4928d8e85b08f2e1e1c.jpg.a016753a592e4da44f3553597ee6f4a7.jpg

 

Ето я и цялата тема:

https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,10832.110.html

 

Ивчо, да речем че сте прави със Сашо...

Но, давате ли си сметка, тези амтомобили на колко години са и на колко стотици хиляди /ако не и милион/ километра са ?!?

 

Да използваме наколко примера:

 

1.  123-ка /240 Д/, бе производство 1980 година, километри - безброй...;

2. 201-та /190/, бе производсво 1983 година, километри - безброй...; На 18-та година, смених оригиналните задни амортисьори "Буге", с които е излезнала от завода !

3. 124-та /200/, бе производство 1986 година, километри безброй...

 

Към настоящия момент, тези автомобили биха били на:

1. 123-та на 41 години;

2. 201-та на 38 години;

3.124-та на 35 години.

 

За всичките - километри безброй х 2 !!!

 

Моите, и трите бяха уличници. За 123-та, разбрах 10 години след като я продадох, че буквално се е разцепила точно където свършва задното стъкло и започва капака на багажника... 

 

Та, вие какво очаквате от тези автомобили ? Да се саморегенерират ? 

 

Знам, че веднага ще кажете "Ама аз имам кола на 50 години и нищо им няма на кабелите", "На братчеда е на същите ама не е Мерцедес и е като нова" и дрън-дрън...

То и Шкода има на толкова години, ама кога мине 500-600 хиляди километра, да не говорим за повече, и е била цял живот уличница, ела ме ощипете да се събудя ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Боре написа:

 

Знам, че веднага ще кажете "Ама аз имам кола на 50 години и нищо им няма на кабелите",;)

 

 

 

Еееех, как ме предвиди, тъкмо щях да разказвам за моята 42 годишна, колко са и читави кабелите :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, __smirnoff__ написа:

 

Еееех, как ме предвиди, тъкмо щях да разказвам за моята 42 годишна, колко са и читави кабелите :D:D

Е то ако от завода излезе с читави кабели , все ще се намери мишка да ги баститса ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, на мойта 20 годишна са й здрави жиците, ама тока не стига от край до край - явно някъде по пътя решава да се върне ? Ма като карам френска уличница....?

 

За жиците на Мерцедес - дори и при гаражни автомобили и на малко километри е често срещано явление да прегорят кабели. Все едно изолацията им е с някакъв срок на годност и след n години започва да се разпада. На 190 W201 е същата история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, The Best Forman написа:

Е то ако от завода излезе с читави кабели , все ще се намери мишка да ги баститса ;)

 

Мишката от гаража ми одобрява това :D Колко пък може да се запали една Шкода... :D 

20201209_195415.jpg.c84bc00f81fc92571b9aa2984aabfbaf.jpg

 

 

  

преди 11 минути, Logrus написа:

Е, на мойта 20 годишна са й здрави жиците, ама тока не стига от край до край - явно някъде по пътя решава да се върне ? Ма като карам френска уличница....?

 

За жиците на Мерцедес - дори и при гаражни автомобили и на малко километри е често срещано явление да прегорят кабели. Все едно изолацията им е с някакъв срок на годност и след n години започва да се разпада. На 190 W201 е същата история.

 

 

Французойките са с характер. Не я глезиш достатъчно, може би, и ти се сърди? :D 

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод кабелите:

2001 година баща ми докара от Чехия, тогава 4 годишна първата ни Октавия в семейството и мисля 3-та в града. По пътя му се беше налагало да вади през багажника машинката за заключване на капачката на резервоара за да зарежда и така още няколко при нас. След това с брат ми се захванахме да решим проблема. След като проследихме трасето, започнахме да търсим къде е прекъснат кабела и защо не стигат +12V до машинката. Постепенно скъсявахме разстоянието и в един момент стигнахме до проблемнив участък в зоната на прага на задна дясна врата. Без видими външни увреждания, срязахме кабела и какво да видим, жиците станали на прах. Решението е ясно, но идеята е, че това беше 4 годишна кола, не 40... Та дефекти всякакви може да се срещнат и по всяко време. Видно от снимките на мерцедеса по-горе е че при него изолацията на кабела е дала фира, а при мен беше проводника. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.