Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

До @PIIIcoppermine - Точно от Враца е. Не ме шашкай сега. Купена е преди няколко Дни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат , ще имаш много ядове , колите там нов внос са евтини но са от Австрия , гнили са отдолу , иначе отвън са слънце , като се видим в Пловдив , ще ти кажа аз какво смених по моята какво смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, tuningmania написа:

До @PIIIcoppermine - Точно от Враца е. Не ме шашкай сега. Купена е преди няколко Дни..

Миро, как можа?! На Сашо му казах, ама беше късно вече, а ето сега и ти тихомълком си я свършил като кучето на нивата... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PIIIcoppermine - От Италия е, даже оригиналния Италианския регистрационен талон е в мен. От долу нищо страшно не видях или поне не е по-страшно от Автомобил, закупен нов преди 19 Години в Гр. София.

 

До @ghost_rider - Всеки може да бъде излъган, признавам, но аз имам същата от около 15 Години и долу-горе знам къде и за какво да гледам. Това е Автомобил на 19 Години. Не очаквам чудеса. Около 2-3 Месеца гледам обяви - за Цената, за която го взех, ходих да гледам Автомобили, които нямаха здрави детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, tuningmania написа:

До @PIIIcoppermine - От Италия е, даже оригиналния Италианския регистрационен талон е в мен. От долу нищо страшно не видях или поне не е по-страшно от Автомобил, закупен нов преди 19 Години в Гр. София.

 

До @ghost_rider - Всеки може да бъде излъган, признавам, но аз имам същата от около 15 Години и долу-горе знам къде и за какво да гледам. Това е Автомобил на 19 Години. Не очаквам чудеса. Около 2-3 Месеца гледам обяви - за Цената, за която го взех, ходих да гледам Автомобили, които нямаха здрави детайли.

Значи е здрава. щом е от италия , но промии маслото с Engine flush , Все пак си карал много октавия , вярвам че си я избрал готина, това е все едно мен някой да ме излъжа с Шкода 120 . Брат, аз съм имал 7 , дали ще ме излъжеш къде гният ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел в 120 ката на цариградско, ми вика навремето , "нали каза че задния носач се държи на косъм за купето? Защо караме с 14 и ускоряваме? " Викам му споко , сега физичната сила е напред към здравото , като спираме е страшното, ама ще спираме лекичко , най - много да се завъртим, ама няма да се обърнем . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, tuningmania написа:

До @PIIIcoppermine - Точно от Враца е. Не ме шашкай сега. Купена е преди няколко Дни..

Абе то от Враца и куче не се взима, па някои хора коли, че дори и жени от там си събират....мазохисти ?

Майтап ?

Дано наистина си случил на читава и да ти служи вярно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Logrus - Мерси :)Ще разберем като навъртя някакви Километри, което ще гледам да е скоро. Ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, стига де. ?‍♂️

Те нали на Горубляне и у ДупЕница само нови коли на по 20 години продават. Само у Враца хвърляме турбини и сменяваме масло и дискове... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа почитанието си към хората от АПИ, които са наслагали знаци 60-50-40 в рамките на 90км (деведесет километра) на пътя Казанлък - Пловдив. Искам да благодаря най - вече на човека разписал документа за поставянето им и да му пожелая , всеки ден да ходи от Казанлък до Пловдив, като спазва знаците , които е разписал. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Гледам че доста автомобили в мобилето са внос от Швейцария?

Като цяло какво ви е мнението за закупуване на автомобил внос от Швейцария.

За Италианците се говори че са мърлячи.Сегашната ми кола която карам вече 6 г е внос от Германия и определено съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от Швейцария. Със сервизна история и книжка в жабката. Служебна, подържана по график, което според някои е лошо отношение, но реално, няма проблем според мен. Става дума за ЛЛ интервалите за смяна на масло - 30К или 2 години. Няма ръжди и проблеми. Даже се свързах с компанията, чиято собственост е била и ми прати човека копия от документи на колата, които съвпадаха с тези в нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Speedster написа:

Колеги,

Гледам че доста автомобили в мобилето са внос от Швейцария?

Като цяло какво ви е мнението за закупуване на автомобил внос от Швейцария.

За Италианците се говори че са мърлячи.Сегашната ми кола която карам вече 6 г е внос от Германия и определено съм доволен.

 

Моето лично мнение е, че можеш да провериш цените на автомобилите там и тук. Тоест, ако погледнеш по Швейцарските сайтове за продажба на автомобили от Швейцария ще видиш, че колите са х2, даже понякога и х3 по-скъпи от себеподобните си тук, които са внос от Швейцария :) От там трябва да ти светне една лампичка, че има нещо нередно (повечето са били, или ударени, или на много-много километри, амортизирани и освежени тук - внасят ги, като коли за части на максимална цена от 5 000лв и на толкова плащат мито и ддс и т.н. и т.н., след което ги оправят и продават /с технотест и т.н. - мисля, че от Швейцария не се изисква технотест, ако колата си е на ход, защото е Европейска държава/). 

 

Гледах една кола, която беше внос от Швейцария. Бяха я внесли през Видин, ударена, на цена от 5 000лв, за части. Тук беше оправена, не си личеше нищичко. Пазарната й цена беше 7.5 пъти по-висока от тази на която са я внесли. Фактура можеха да издадат на вносната цена (тоест на 5 000лв - за останалото, само ако си платиш още 30%). Колата беше на 4 години. Проверих я в Швейцария по рамата - швейцарците ми казаха, че само първата година колата е навъртяла 77 500км и има 1 смяна на масло при тях (на 50 000км). По табло, колата тук беше на 117 000км и продавачът се кълнеше в майка си, че не е пипал нищо - значи първата година е навъртяла 77 500км, а за следващите 3 години общо е навъртяла само 40 000км (може, ако е била върната в шоуруума и са я показвали само на картинка) :)  Като проверих същият модел автомобил, същата година, същите екстри, 1:1 всичко, с километраж на около 170 000км (говорим за 4 годишна кола) - цената в Швейцария за здравата кола, която не е била удряна, на най-евтината обява, беше х1.8 повече от цената на тази удряната, която беше в България. Погледнах и другите автомобили, техните цени бяха доста по-високи и от най-високата цена в България и спрях да гледам коли от там :) 

 

Швейцария има и италианска част, където населението е предимно от италианци. Правят се такива схеми, че се вкарват колите от Италия в Швейцария, регистрират се там само фиктивно и после се продават по-скъпо като "кола с история от Швейцария". Общо взето, ако не провериш рамата за коя държава е произведена колата (то не означава, че не е карана и обслужвана и в Италия, примерно)... "острие с два ножа е", но ако конкретният автомобил е запазен и ти харесва, не го мисли много-много, защото винаги ще ремонтираш нещо - с по-новите коли е така. :) 

 

Аз лично се отказах от автомобили от Швейцария - може и да са супер на външен вид, за щастие не използват химии, а само сол по пътищата, което означава, че нямат много ръждички, но като цяло, или ще е ударена, или ще е на достатъчно много километри с предпоставка за евентуални ремонти :) Пък и това, че лонг-лайф простотиите вилнеят там с пълна сила поради ред причини (най-вече екология), и сменят масла на по 30-40-50 000км - малко ме плаши :) Ако колата е на фирма е доста по-добре, защото е поддържана по-добре, определено.

 

Всичко е до късмет, до актуално състояние на конкретната бройка и т.н.

 

ПП: Един познат кара кола, която е внесена от Швейцария, всички екстри има за съответния модел, по километраж беше на 130 000км и обслужи неща, които по сервизна книжка се обслужват на този пробег, по-късно откри, че реално е на 280 000км и започна да прави съвсем други неща. Като цяло е доволен от колата и я кара вече 3 години без особени болежки. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайче е. Карбуратора е чист. Без смукач въобще няма да запали.

Ако е гореща и я загася и скоро след това я запаля, няма проблеми. Но ако се забавя няма палене, докато не изстине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нали затовя косата спира, защото няма гориво. Да я напълня отново с бензин. И понеже първо се смесва с двутактово масло и тогава се сипва, когато се забавя няма палене. Не е горивото, разглобявал съм я. А и връщащата линия е прозрачна и виждам, кога е пълна. Има си ръчно покачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо , от карбратора е , виждал съм го на китайска резачка, виждал съм го и на Хускварна, то затова на Хускварната карба струва колкото цялата резачка. Колегата на баща ми поправи 2 пъти китайчето , след това вдигна ръце и го "приключи" по неговите думи.

 

Тате ми даде да му продавам една резачка в продавалника, идва купувача и тръгваме да я палим , дърпам аз , викам ееее толко ли един грам бензин няма бе? Човека вика , не бе има бензин, тя е китайска, аз и знам чалъма, ще запали , плати си я , прибра си я и чао... Явно е свикнал да се мъчи човека... :) Та те съветвам и ти да "приключиш" косачката и да си вземеш една Хускварна. В момента имаш Заз-ка , стремиш се към Шкода... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предположение е, че като е топла машинката изпарява съдържанието на "картера", т.е. бензина се изпарява и няма вариант да запали докато не напълни отново с говирна смес. Затова при гасене за кратко пали (още не е изпарила), а като остане палене няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, PRR написа:

Моето предположение е, че като е топла машинката изпарява съдържанието на "картера", т.е. бензина се изпарява и няма вариант да запали докато не напълни отново с говирна смес. Затова при гасене за кратко пали (още не е изпарила), а като остане палене няма. 

И какво - да я черпи със спринцовка диркектно в карба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Izolini написа:

И какво - да я черпи със спринцовка диркектно в карба?

Ако пали само на смукач, дори и топла (аз поне така го разбрах Иво), то проблемът е по-скоро с въздуха. Това със спринцовката е вариант - поне за проба. 

Иво, как ти е въздушния филтър? Пробвай да го свалиш и да провериш тогава дали ще запали топла.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния е едно омаслено дунапренче. Има си винт за регулиране, мога да го пробвам да пусна повече гориво. Карбуратора не е горещ. Ауспуха е от другата страна. Смукача е един диск, който е хванат с винт и просто закрива въздушния отвор.

Така изглежда, бобината е отгоре, отляво е ауспуха, отдясно е карбуратора.

MK-4.jpg.ea62a7d93ad4bf56e7221ba470d8236e.jpg

 

Това е карбуратора. Отгоре всъщност е отдолу. Това мехче отдолу се натиска няколко пъти и дори за е суха, щом се напълни с гориво, значи има. От горната страна е дросела и там се закача жилото за газта.

karburator-hrastorez.jpg.b50008b57e7bf23ceb5eceac6fd038c5.jpg

Нов карбуратор е 25 лв, нова бобина 17. Тя от нова без смукач не пали. И след това веднага го отварям.

Сашо, хуск, муск струва поне 800 лв. Това 140. А най хубавото е, че глава от щил става 1:1 без каквото и да е преправяне. А главата е 35 лв. Имам я от три години и освен едни 10 лв, че някой заби отверка в горивопровода и дон Чичи да мълчи, друго не съм сменял. Харесва ми, добре работи, просто се появи този проблем с палене на гореща. 

 

Благодаря на включилите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

Въздушния е едно омаслено дунапренче. Има си винт за регулиране, мога да го пробвам да пусна повече гориво. Карбуратора не е горещ. Ауспуха е от другата страна. Смукача е един диск, който е хванат с винт и просто закрива въздушния отвор.

Така изглежда, бобината е отгоре, отляво е ауспуха, отдясно е карбуратора.

MK-4.jpg.ea62a7d93ad4bf56e7221ba470d8236e.jpg

 

Това е карбуратора. Отгоре всъщност е отдолу. Това мехче отдолу се натиска няколко пъти и дори за е суха, щом се напълни с гориво, значи има. От горната страна е дросела и там се закача жилото за газта.

karburator-hrastorez.jpg.b50008b57e7bf23ceb5eceac6fd038c5.jpg

Нов карбуратор е 25 лв, нова бобина 17. Тя от нова без смукач не пали. И след това веднага го отварям.

Сашо, хуск, муск струва поне 800 лв. Това 140. А най хубавото е, че глава от щил става 1:1 без каквото и да е преправяне. А главата е 35 лв. Имам я от три години и освен едни 10 лв, че някой заби отверка в горивопровода и дон Чичи да мълчи, друго не съм сменял. Харесва ми, добре работи, просто се появи този проблем с палене на гореща. 

 

Благодаря на включилите се.

 

Бях сигурен че като написа Китайче имаш предвид точно тази. Имам я същата със същия проблем.Ама запали ли грешка няма:)Затова я паля пълна с бензин и гледам да си върша работата с едно палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.