Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

 

А тази бележка върху какво е? Стелки или нещо друго? Не че не мога да узная по парт номера... ама пусти мързел :)

Върху някакъв кабел... Понеже на седалката нямам нищо електрическо, трябва да е кабела за задник-датчика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите ги правят в Карнобат за фолцфаген Шкода ,Сеят и Ауди ,а Главите на двигателите  им ги леят в Русе завода  мисля че е френски  и се казва Монтепе или те май го строиха нещо такова беше .

:flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... фолцфаген ...

фолКСВаген

 

А другите правописни грешки ще се направя, че не ги виждам  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз ако гледам  на всички правописните грешки книга трябва да напиша.

Да за това фолксваген го на писах на БГ щото можеше и  на Немски ама ....

:unsure:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това ползвам VW , щото така и не можах да разбера к'во е общото между гетрибе и скоростна кутия ... абе немска му работа :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това ползвам VW , щото така и не можах да разбера к'во е общото между гетрибе и скоростна кутия ... абе немска му работа :sorry:

 

Общото е, че Getriebe означава скоростна кутия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и Коробка передач също.

 

Но колегите от VW форума направо ме убиха!

Направо унищожиха всичко детско в мен!

Не знаех, че Шкода Фаворит - това всъщност било Лада Самара! :D

Падам направо.

И Октавията била Бора за бедняци?!

Лелееееее! Това не мога да го понеса!

Колеги - абе светнете ги тия хора!

Че нещо съвсем са се отнесли!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги - абе светнете ги тия хора!

Че нещо съвсем са се отнесли!

Сега те светкам аз! Още веднъж дай тон за заяждане с друг форум и получаваш постоянна отпуска от форума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и Коробка передач също.

 

Но колегите от VW форума направо ме убиха!

Направо унищожиха всичко детско в мен!

Не знаех, че Шкода Фаворит - това всъщност било Лада Самара! :D

Падам направо.

И Октавията била Бора за бедняци?!

Лелееееее! Това не мога да го понеса!

Колеги - абе светнете ги тия хора!

Че нещо съвсем са се отнесли!

Не им обръщай внимание те не знаят какво говорят просто с писането си запълват времето за тях не е от зачени е дали са компетентни по темите или не . :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека всеки да си гледа  в паничката си както се казва и да няма дразги кой какъв е из между форумите и тнт...

Има доста други теми ,които могат да се коментират тук в този форум ,като една от тях е :

 

Можели климатикът на колата да се замени с климатроник и как става ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти при всички марки автомобили процедурата е неоправдана, до колкото си спомням го обсъждахме и по-изгодно и пестящо нерви решение беше да се смени колата с такава, която има климатроник.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го знаех това, но ще го знам занапред.

А не че съм смятал да призовавам някого към нещо.

Пък и не мисля, че някой оттук би тръгнал да казва нещо на хората там.

Иначе аз членувам и там, и мога да кажа няколко думи на когото трябва.

Просто не ги бях чел тия бисери....... Които са си направо бисери - откъдето и да ги погледне човек.

Защото никой, който е попрочел нещичко - няма да пише такива неща. 

Иначе по-надолу се чуват и други мнения - по-компетентни и разумни.

Просто ми стана смешно - това е всичко. :D  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви,няма нужда да казваш на никого нищо.Просто всеки си прави изводите и толкова.Нека си пишат каквото искат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвети те по повод климатик или климатроник мисля за сега да си остана с климатика че за момента ще ми е по евтино а и празници се задават .

Пфууу  тия цени са направо безбожни за този климатроник    :BangHead:   .

Само за едно се радвам точно преди една година си купих октавията  за 1 година  смених само един шарнир, рамо на чистачките и дебитомерен датчик.  :D/ .

Е каже те ми как да не съм доволен от Шкода :flag_skoda:  .

А бе с тази кола любов от пръв поглед  :banana_dancing_1:

А на старата ми кола всеки месец ремонти и накрая стегнах я добре и я продадох .

 

Да похваля и колеги те от форума  винаги са ме насочвали  с правилни съвети .

Едно голямо БЛАГОДАРЯ към форума и колегите .

Редактирано от fbi_83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕС слага ограничители на скоростта във всички коли, 115 км/ч ще е максимума

      Европейската комисия сериозно обмисля възможността задължително да се поставят в автомобилите електронни ограничители на скоростта, като по този начин няма да може да се кара с повече от 115 км/ч. Идеята е взаимствана от темпоматите при камионите, където колкото и да натскаш педала на газта не можеш да привишиш определените максимални километри. Джаджата ще бъде монтирана задължително както в новите, така и в употребяваните возила.

 

   От Брюксел се надяват по този начин да се намалят драстично жертвите по пътищата, които на Стария континент са 30 000 на година. ЕК ще разисква предложението веднага след новогодишните празници. 

  Автомобилната индустрия, естествено, остро се противопоставя на тази идея. Босовете на компаниите подчертават, че повечето инциденти не се случват по магистралите, а на по-малките пътища. Мнозина смятат, че Европейската комисия си вземе препоръчително решение, което трябва всяка държава специално да разгледа и да реши дали да го приложи на собствената си територия.

 

http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=18276

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости! Я си ги представи германците как ще го приемат. Сега работещия на 150км от дома си стига за по-малко от час до работа (съответно се връща), а с тая хубава директивка ще стига за 2! Точно никога. Това ще убие икономиката на Германия, а от там и на цяла Европа. Изобщо поредния безумен опит на некомпетентен журналист  :PDT_Armataz_25:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости! Я си ги представи германците как ще го приемат. Сега работещия на 150км от дома си стига за по-малко от час до работа (съответно се връща), а с тая хубава директивка ще стига за 2! Точно никога. Това ще убие икономиката на Германия, а от там и на цяла Европа. Изобщо поредния безумен опит на некомпетентен журналист  :PDT_Armataz_25:

Абсолютно! Друг бисер от последните дни - 2000 шофьори глобени, защото нямали зимни гуми... БГ журналята надминават себе си просто.  :doubledown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕС слага ограничители на скоростта във всички коли, 115 км/ч ще е максимума

Нищо чудно няма камионите как ги направиха от 90 км максимум на  85 така си излиза от самия завод новият камион благодарение на ЕС  :tongue_1: .

И вместо да мина 680 км за един ден с 90 км  с 85 ще мина 600 км .Да глупостта е голяма .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще е полезно да има ограничение, но да е зависимо от конкретния участък.
Това може да се направи автоматично след преминаване през определени точки по маршрута.

Например при качване/слизане от магистрала, влизане/излизане от населено място или произволен друг участък.

Това разбира се е изпълнимо, но скоро няма да бъде въведено в употреба...

Също така е редно да е допустимо и аварийно превишаване без ограничение, например за минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще е полезно да има ограничение, но да е зависимо от конкретния участък.

Това може да се направи автоматично след преминаване през определени точки по маршрута.

Например при качване/слизане от магистрала, влизане/излизане от населено място или произволен друг участък.

Това разбира се е изпълнимо, но скоро няма да бъде въведено в употреба...

Също така е редно да е допустимо и аварийно превишаване без ограничение, например за минута.

Не е чак толкова лесно.Представи си палави деца , сдобили се с ограничител на скоростта(да кажем 30км/ч) и застанали на хълмче покрай участък от магистралата без ограничения. :)

А иначе той въпросът е че не се спазват ограниченята, а не че ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Риск от злоупотреби винаги ще има, то това си е така във всяка една система...

Има си начини това да се направи сигурно и трудно да се компрометира.

Например:

- системата трябва да работи само на самото платно, непосредствено при преминаване на МПС отгоре.

- почти задължително е да има втори участък, например след 20 метра с повторна комуникация.

- времето за преминаване на едно и също МПС през двата участъка се контролира.

- при второто преминаване МПС трябва да получи същата команда и да върне статус на системата, че е възприело и двете команди успешно.

- може да се приложи крипто връзка с обмен на ключове на пърия пост и обмен на съобщения на втория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че пробиването на системата може много да се затрудни, но не може да се предотврати.Т.е. тя ще бъде ефективна само срещу бедни беладжии.Богатите такива ще могат да си позволят "антикруизконтрол".Съвестните шофьори така и така си спазват правилата и нямат нужда от такава система.Докато има човек зад волана, винаги ще има нарушения и заобикалене на закона. А ако няма човек зад волана мисля че ще е скучно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.