Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

нЕкой е снимал един от нашите на магистралата за Пловдив! Да не сте тръгнали по - рано към Малкия Явор!!!
329031249-570897285102449-20319319617018

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не знам дали е добре или не е , ама аз съм си така от 16.12.1996. :)

11.jpg?dl=1

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PIIIcoppermine написа:

Не знам дали е добре или не е , ама аз съм си така от 16.12.1996. :)

11.jpg?dl=1

Само си сменил Колата с бира... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, ghost_rider написа:

Само си сменил Колата с бира... 

Смених пепсито с бира , но колата е в гараж и усмивката , като я видя е същата, прав си ! :D 5 120 ки ми изгниха пред очите, даже червената , на тате , дето я карах без книжка изби предни амортесьори от ръжда в движение (ся че имаше ръчни и бърнаути пред нас на село , ясно е),  ама последната , шестата, си я пазя :) Иначе , простено ми е , бях на 14 и слагах масло на гумите , сега на 36 , вече имам мотор в хола и ми е ясно че бърнаути се правят с 781.135 ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет,

Имам няколко (2-3) PCта и 1-2 стари монитора за изхвърляне. Мисля, че има и един лаптоп с пръснат екран. Дърти и пребити са. Не стават и за четене на новини в нета.

Мисля, че не е ок просто да се метнат в кофата. И се питам къде могат да се дадат за рециклиране? Също така, ако на някой биха му свършили работа по някакъв начин, ще се радвам да му ги дам. Току виж може да им ползва карантията. Единствено хардовете ще бъдат извадени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, sauber написа:

Привет,

Имам няколко (2-3) PCта и 1-2 стари монитора за изхвърляне. Мисля, че има и един лаптоп с пръснат екран. Дърти и пребити са. Не стават и за четене на новини в нета.

Мисля, че не е ок просто да се метнат в кофата. И се питам къде могат да се дадат за рециклиране? Също така, ако на някой биха му свършили работа по някакъв начин, ще се радвам да му ги дам. Току виж може да им ползва карантията. Единствено хардовете ще бъдат извадени :)

Вероятно, отговор на този въпрос биха имали в някоя фирма, занимаваща се с продажба на същите. Поне така си мисля...

Аз бих заложил на първия резултат в нета:

https://recycle.bg/page/izkupuvane-na-stari-laptopi-131-2.html

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8:38... Kак реагират приятелите , когато караш 1.9тди... (в моя случай беше "Е добре де,ся, тоя що го изпревари?!?)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много близки хора искат да си докарат Рапид Спейсбек от Германия, бензинов, с ръчни скорости. 1.2 ТСИ 86 или 105 к.с.

 

Нямам наблюдения върху ТСИ моторите на вторичния пазар - покрай мен има много хора с ТДИ-та и там горе-долу имам представа, но за бензиновите нямам опит.

 

Нямам познат, който да е взел ТСИ втора ръка на 150-200к и да му е направил още поне 100к да речем.

 

Има ли някой тук с опит по въпроса?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези мотори нямат особено голям ресурс, като се добави каране по магистрали на пълна газ и смяна на масло на 30к дори повече, ако е на повече от 100к км бих се замислил сериозно иначе при тях стандартно се сменя верига и обтегач за да няма ядове

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Alexandar написа:

Много близки хора искат да си докарат Рапид Спейсбек от Германия, бензинов, с ръчни скорости. 1.2 ТСИ 86 или 105 к.с.

 

Нямам наблюдения върху ТСИ моторите на вторичния пазар - покрай мен има много хора с ТДИ-та и там горе-долу имам представа, но за бензиновите нямам опит.

 

Нямам познат, който да е взел ТСИ втора ръка на 150-200к и да му е направил още поне 100к да речем.

 

Има ли някой тук с опит по въпроса?

Благодаря.

86кс дали е тси? май е атмосферен. Иначе 1.2тси май са си ОК (на 2бр октавии 3, 110/115кс /и собствениците не знаят колко кс са/ 1.2тси с агренаж, гонят 200к км и нямат никакви проблеми с тях, нито масло пипат, нито нещо се е развалило за над 100к км при тях, че и 2те бяха купени на около 100к км втора ръка). Но може и те да имат сполучливи и проблемни версии, както 1.4 (тоя има версии на верига и са проблемни) и 1.8тси (тука го знам, има проблемни и не проблемни на верига, последните с агренаж са ОК). Май само 1.5тси са си всичките ОК. Потърси лонг ревюта, фиидбекове от юзъри както и резултати от технически прегледи в Германия и Англия. Примерно за моя 1.8тси 3ген, бях гледал, че е по-издръжлив от 2.0тди 150кс. 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 TSI, EA111, в производство за Шкода до Ноември 2012 е с верига.

 

След това, заедно с представянето на Октавия 3 през Декември 2012, в експлоатация влиза 1.4 TSI, EA211, който е само с ангренажен ремък.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Преди 7 часа, PIIIcoppermine написа:

Бърз въпрос . Кои е най - мощния бензинов мотор на Румстър 1

Може би 1.6 102 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се и тук. Доста детайлен модел. Най-големият недостатък за мен е, че няма отварящи се детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромно благодаря на Иво IDA , днес много ми помогна , евала , човека има голямо сърце! И да знаете , мое пералнята да съм си я взел на изплащане , ама долу ме чака Х3 ка. Скъпото се вози в скъпо, брат ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да питам нещо, че вече започвам да се замислям дали няма нов правилник за ЗДвП, който аз съм пропуснал да прочета. Ситуацията е следната: Карам си по бул. Васил Левски от Фр. Нансен към Попа в най-лява лента. На около 50м от кръстовището тролейбус се престроява от най-дясна  лента към мен, при което почва да ме освирва, като се опитва да ме притисне към паркиралите коли. Минавам си аз обаче, спирам на светофара с Граф Игнатиев и въпросният господин спира в лентата за ляв и продължава да свири. Свалям джама и му казвам, че мигача не дава предимство, преди още да е казал каквото и да е. 
Няма да преразказвам остатъка от нашия разговор, но въпросът ми е: Аз ли съм в грешка нещо? Че може и да съм се объркал, знам ли….. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм учил Правилника. По памет, мисля пишеше, че трябва да се пропускат превозните средства на градския транспорт.

Освен това, тролейбусът няма къде другаде да се престрои, освен на това място, защото е зависим от контактната мрежа.

Лично аз ги пропускам, особено, ако има колона зад мен. Зависи от ситуацията. Трябва да проявяваме разбиране и колегиалност.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно, но аз бях кажи-речи минал, до шофьорската кабина се намирах, когато водачът реши, че ще ме стиска.  Иначе и аз ги пропускам, но в случая не ми се струва удачно да набия спирачките, точно 2 секунди по-късно щеше да е влязъл след мен. Просто реши, че след като е пуснал мигача ще се престрои веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според предпоследната редакция , която съм чел на Правилника за прилагане на ЗДвП , движещия се в лентата е с предимство (последната редакция от 2019 не става за четене) , но това е България и за съжаление правото на по-големия , по-скъпия и пр. важи с пълна сила. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, joro-120L написа:

Отдавна съм учил Правилника. По памет, мисля пишеше, че трябва да се пропускат превозните средства на градския транспорт.

Почти. Трабва да се пропускат при потегляне от спирка. И пак шофьорите от ГТ са длъжни да не правят простотии. Такста е следния:

Цитат

Чл. 67. Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопасност.

 

А за престрояване нямат никакви специални права, освен правото на по-големия, както е казал чичо Генчо.

Цитат

Чл. 25. (2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.