Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Супер, аз точно това исках да избегна. Мислех си да мина през Стрезимировци, защото не ми се виси пак като последния път, но при това положение през Калотина. Благодаря. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://ruse-news.com/tezhka-katastrofa-pri-ohlyuva/

http://dunavmost.bg/RuseReporters/Video/8294-uzhasyavashta-katastrofa-na-ohlyuva-v-ruse-kolata-bukvalno-se-raztsepi-na-dve

Още ми е чудно как са го разцепили на две....

Всеки ден минавам през това място. Него ден минах по отсрещното платно малко след катастрофата, може би малко след клипа от втория линк, понеже задминах колата която се вижда, че кара бавно на аварийни.Гледката определено беше грозна.... а днес разбрах, че момчетата които са били в колата ги познавам(двама братя са) от ромски произход, но все пак.....

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да Ви попитам за съвет отностно лаптоп. Имам един от тези , който от скоро време почна да прави разни проблеми. Пускаш го зарежда биос-а и след което екрана става черен. Отворих го и го почистих от прах. Сега се наблюдава следното, когато е само на батерия зарежда всичко както трябва - не се гаси екрана, но за сметка на това трепти. След като е на батерия, ако включа зарядното екрана става черен, но не изгасва а се вижда десктопа, все едно brightness-a е намален. Отворих биос-а и там има опция за brightness на батерия и със зарядно. Вдигнах нивото на brightness на батерията до максимум и екрана стана черен. Дали всичко това са симптоми, че трябва нова матрица? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да Ви попитам за съвет отностно лаптоп. Имам един от тези , който от скоро време почна да прави разни проблеми. Пускаш го зарежда биос-а и след което екрана става черен. Отворих го и го почистих от прах. Сега се наблюдава следното, когато е само на батерия зарежда всичко както трябва - не се гаси екрана, но за сметка на това трепти. След като е на батерия, ако включа зарядното екрана става черен, но не изгасва а се вижда десктопа, все едно brightness-a е намален. Отворих биос-а и там има опция за brightness на батерия и със зарядно. Вдигнах нивото на brightness на батерията до максимум и екрана стана черен. Дали всичко това са симптоми, че трябва нова матрица? Поздрави!

Здравей, предполагам е изтекъл живота на лампата за подсветка на дисплея или се е повредил инвертора, който я управлява.

Инвертора може да се намери втора ръка. Лампата се търси по размери и цветова температура предполагам.

Има едно магаэинче в "Х. Димитър", в блок на "Макгахан" към пазарчето.

По-добре първо да се пробва инвертора да не е повреден. Лампата е опакована в панела на дисплея и е по тудна за подмяна.

Лампата е стъклена, много тънка и много крехка.

Поздрави! И Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, предполагам е изтекъл живота на лампата за подсветка на дисплея или се е повредил инвертора, който я управлява.

Инвертора може да се намери втора ръка. Лампата се търси по размери и цветова температура предполагам.

Има едно магаэинче в "Х. Димитър", в блок на "Макгахан" към пазарчето.

По-добре първо да се пробва инвертора да не е повреден. Лампата е опакована в панела на дисплея и е по тудна за подмяна.

Лампата е стъклена, много тънка и много крехка.

Поздрави! И Успех!

 Да и аз с търсене в мрежата, стигнах до този извод. Мерси за отговора! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених ауспусите.  От катализатора назад беше проблема- средния и крайния бяха видимо здрави отвън, но с изгоряла вата отвътре и рев като на 260 коня поне :)

Изкараха точно две години. За 20 000км основно градско каране съм разколебан- много ли е, малко ли е. Този път сложих български. Да видим колко ще изкарат.

 

П.С. купих и тези хубавини от Булдим на Сточна гара- 26лв двете- качествена изработка, подгрев, кеф.

 

10689589_10152379723573616_6855717660871

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно при газово (но не само) и къси разстояния събира много конденз в последното гърне и ръждясва много бързо. Навремето ми го пробива в задния край за да може тоя конденз да изтича. Гърнето изкара повече 5 години... преди да продам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно предните са били кофти. Досега на Б4- ката съм сменял средно гърне, но тя се кара 99% на газ, на нито едно от аудитата ми не съм сменял друго гърне, само съм махал вече изтърбушен катализатор на ц4- ката, затова малко се поизнервих на краткия живот на цялата генерация на Фабията. Аз махнах между другото вече сменяни ауспуси- беше на реални 124 000км и карана основно градско (в Карлово)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://ruse-news.com/ne-me-gledaj-kakvo-pravya-slushaj-kakvo-ti-govorya/

Tази новина и снимка ме върна в ученическите години по кормуване.... точно на тази кола.... :) и аз се чудя защо този тип паркиране ми е малко труден (мислех си, че е заради шкодата)  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой вярва ли на рекламите по-точно новата реклама на ЕКО ... супер много ме дразни при положение , че пет и повече години ми сипваха по 30-32 л. газ в бутилка 35 с поплавък , а от лятото насам сипвам на Петрол по 28 л. без да съм пипал нищо на колата ... тия вярват ли си изобщо :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът дали пак минаваш същите км? За мен всички лъжат, но зависи с кои се чувстваш най-комфортно и кои те разочароват най-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, най-тъпото в тази реклама е, че проверяващите са от ЕКО. Аз зареждам там, даже и карта имам. И другаде зареждам, където ми е на чалъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е смешка :) Разлика няма никъде. Както и на ОМВ-то не им се случи нищо след онзи случай с газовата уредба от преди няколко дни... Няма смисъл.

 

Иначе са снимали Еко-то до НИМ :P на "Горнобански Път" :)  Там зареждах, обаче почна да го харчи повечко, иначе винаги еднакво са ми наливали от нафтичката - беше си нормално количеството.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално при газта имам осезаема разлика - с ековската минавах средно 230 км. градско , с петролската 260 -280 км. , а последния път на дълго успях да мина 390 км. с 28 л. при сериозно настъпване на миксера , а преди успявах максимално да мина 350 км. и то с умерено икономично каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта не знам. Зареждам бензин. И аз, като теб - На ЕКО и по-често на кварталната бензиностанция, която е на Петрол. Гори еднакво и от двете места, на око ;)

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам с карта от ЕКО дизел и съм доволен. Разхода ми е нисък и ме кефи как мърка мотора. Зареждал съм и в Лукоил, същата работа. Тествах ги и двете при еднакви условия, незначителни разлики в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз наливам предимно на ЕКО, че ми дават отстъпка. На 50лв. пия безплатно една студена вода (една бутилка де :) )... да им таковам и отстъпката. Но не съм установил никаква разлика с другите големи вериги, нито като харчлък, нито като разход. Рекламата наистина е смешна, но поне при нафтата аз не мога да кажа, че съм хващал някой от големите в лъжи като количество. Като качество - ба ли му мамата - колата си върви.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от бензина на Еко съм много доволен! Осезаема разлика в положителна посока. От останалите 96 на Петрол не е лош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пазарувал ли е от тези? http://www.dbk-dimitrov.com

Поръчах си тампоните на носачите от тях.Ужким подсилени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално при газта имам осезаема разлика - с ековската минавах средно 230 км. градско , с петролската 260 -280 км. , а последния път на дълго успях да мина 390 км. с 28 л. при сериозно настъпване на миксера , а преди успявах максимално да мина 350 км. и то с умерено икономично каране.

 

Ча'й те подсета. "Не ме кефи газта на Петрол" - каза Гената когат аз работех на Петрол. Ся кво? Да не са сменили газта или са почнАли да наливат правилните количества БлЮ Форс ГаС добавката.

 

Ай ХИЛОУ на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако някой е решил да ходи до Пловдивския панаир му препоръчвам да не си губи времето. Половината палати или са наполовина пълни, или изобщо са затворени, като автосалон са излага Шкода /има Октавия Скаут/ и Great Wall.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.