Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Съгласен съм - чалъмарската работа не се отдава на всеки - виждал съм хора които цял живот карат и пак не умеят да си пазят колите (повечето имат пари и като изтече гаранцията купуват нови :)) И на мен не ми се случва да ми падат оборотите при възходящо сменяне, но съм го дал като пример да стане по ясно "ефекта" които е по осезаем при по голяма разлика! На много начинаещи шофьори им се случва точно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като карах С-то първите часове бяха на тренажор. По някакво съвпадение с форума, тренажорите бяха оборудвани с органи за управление и уреди от Шкода 100. Сигурно са били чешки.

Та, това ми беше първото сядане в "автомобил". Изключително чувствителен съединител. И съм убеден, че нарочно беше направен така, за да се научиш да работиш с полусъединителя. При всяко малко по-рязко пускане при тръгване, тренажора гаснеше. После вече при кормуването разбрах, че и при по-така пускане на съединителя на практика колата си тръгва и не гасне, но първоначалните навици вече бяха изградени.

Имаше и човек, който наблюдаваше и те коригираше, ако допускаш грешки. В началото, като сменях предавките, съединителя съвсем спокойно го пусках, да не кажа, рязко. И човека веднага ми направи забележка - "Като отпускаш педала леко задържай на полусъединител". Това го помня и до днес, а вече минаха 30 г. Та, този човек стоеше в една кабинка и не знам по какъв начин наблюдаваше кой какво прави. Както и да е.

И в този ред на мисли в този случай след смяна на предавката поемането на автомобила става незабележимо, без тласъци, мааазно, добре за колата и за пътуващите в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с всичко, само искам и ти да се съгласиш със следното - колкото и плавно да отпускаш, ако не е в "точният" момент винаги ще се усеща. Пак давам пример с неопитен шофьор, който като перце пуска и натиска съединителя, но..... дали не натоварва по този начин всичко? Най-добре е за двигатела и трансмисията и най-големият майсторлък е да се уцелят оборотите - дори тогава не е нужен съеднител! Това е най-доброто за колата според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега пък във възходящ ред ако се мотаеш с превключването докато ти паднат оборотите до 800 е срамота. Дори и за начинаещ. Това вече не са шофьорски умения. По добре да не е на пътя.

А ти не разбра ли, че съм съгласен с теб, още след първия пост, който написа. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах ама да съм сигурен, че ме разбра, че все пак има някаква полза от цялата работа. :) Аз го правя само когато разликата е повече от 1500-2000 оборота и само на малките предавки понеже при тях най се усеща! Дори в повечето случай съединителя е пуснат в момента на подаването на газта. За съжаление има много дето е по-добре да не са на пътя ама.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да говоря с обороти. Дълго време съм карал автомобили без оборотомер и на такива съм се учил.

Нямам навик да гледам оборотомера. Тя колата ти говори - знам, че го знаеш това. Не те подценявам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледахте ли вчера бокса?

 

Аз принципно подкрепям Кубрат и шапка му свалям за куража и отдадеността. Но снощи след загубата (а разликата в класите и опита беше очевидна, независимо от желанието и ентусиазма на нашия човек) изказванията му не бяха според мен на място. Няколко пъти каза, че на Кличко му е провървяло, имал късмет и т.н....което според мен не е много адекватно, при положение че още първия рунд Кубрат беше свален два пъти и после още веднъж преди нокаута.

 

А при самия нокаут нямаше никакъв късмет, просто Кличко направи едно много добро и планирано движение, което хвана нашия тотално неподготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се стори, че Кубрат каза, че той не е имал късмет, а не че Кличко е имал късмет.

След толкова емоция и след такъв бой всеки би могъл да каже нещо неадекватно.

На мен не ми хареса изказването, че всичко било наредено, съдиите и всичко е мафия.

Дори и да е така, след такива думи може и наказание да отнесе, освен ако не докаже че е бил невменяем в този момент.

 

п.п. Пуснах тема по този въпрос - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/48919-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-vs-%D0%BA%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2/

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайсън,навремето ги сваляше така.Според мен Кобрата трябваше да тръгне напред и да мачка(няма какво да губи),както го разклати за момент,а не трябваше да му седи и да бъде статичен.Рано му беше за този мач и той си го призна.Въпреки всичко,евала на  Кобрата за куража.Наистина,след като си нокаутиран не е уместно да говориш за съдии,мафии и т.н.т.

 

П.С.

Дано само германците не му покажат вратата сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е двубой, един губи друг печели. По добрият спечели, затова трябва да го поздравим! Кубрат се би достойно, може да се каже докрай. Евала и на двамата! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се отваря.

 

Става въпрос за тройно по-скъпа "Гражданска отговорност" за нарушителите:

 

 

Пари Стоки и цени 22 ноември 2014, 19:49, oбновена в 19:50
655-402-sofiia-transport-trafik-avtobus. Източник: БГНЕС

Тройно по-скъпа "Гражданска отговорност” ще плащат нарушителите на пътя от догодина, съобщи Нова ТВ.

При повечето застрахователни компании поскъпването за шофьорите нарушители ще бъде между 25 и 200%.

Цената на полицата ще зависи от броя на пътните инциденти през последната година, както и къде са предизвикани – у нас или в чужбина.

Най-често обаче при регистрирани нарушения "Гражданска отговорност" ще ни струва с между 50 и 100% по-скъпо. Повече ще плащат и шофьорите с малък стаж зад волана, както и тези, които карат в големите градове, където рискът от катастрофи е по-голям. Нарушителите на пътя са проблем и за застрахователите. Заради повечето щети, които причиняват, те струват повече на компаниите в бранша.

По-солено полицата ще излезе за шофьорите, които често причиняват инциденти на пътя и са рискови с поведението си в трафика. При младите зад волана застраховката също ще струва повече – с между 50 и 100%. Така например в една от компаниите за водачите до 20 години полицата ще достигне 600 лева.

Надценка ще има и за шофьори, които карат предимно в чужбина, а заради проблема с румънските шофьори, които регистрират колите си у нас, русенци също плащат по-скъпа застраховка. По-солено ще плащат за "Гражданска отговорност” и собствениците на коли под наем, таксита и учебни автомобили.

Засега при повечето застрахователи цените на задължителната полица за шофьори без нарушения остават непроменени от миналата година. Ако се стигне до поскъпване от нова година, то ще е до 5%, прогнозират от бранша.

Така за среден клас автомобили – до 1800 кубика, цената ще се движи около 180 лева. Сериозен скок не се очаква и при каското, въпреки огромните щети от природни бедствия, които застрахователите покриха през тази година.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на Ivo_Dinkov  ;)

034404891.jpg?r=0

:eusa_clap:

 

Капачките още ги нЕма :unsure:  Чакам ги  с нетърпение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво да плащат рисковите шофьори повече , а тия без нарушения и инциденти , що не плащат по-малко :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво да плащат рисковите шофьори повече , а тия без нарушения и инциденти , що не плащат по-малко :eusa_think:

 

Отдавна си мисля за такава диференциация. И най-вече, тези без ПТП да плащат по-малко. Да имат някакви облекчения, защото с нищо не са ощетили застрахователя. Мисля, че така е и по-справедливо. Ама няма кой да ти пусне гювеч.

Все пак има някакво решение на въпроса, което съм склонен да приема. По-добре е от нищо. Или от сегашното положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега има някакви такива проби при някои от застрахователите. Но проблема е, че принципа е грешен из основи - колата не е направила нито ПТП, нито е минала на червено. Направил го е шофьора. И ако примерно в рамките на годината един служебен шофьор направи няколко нарушения и го изгоният, следващата година на него му дреме, а собственика на колата ще плати по-висока цена. Застраховката "Гражданска отговорност" трябва да е на шофьора, не на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелче живеещо в щатите сподели, че след като го хванали с превишена скорост гражданската му скочила почти двойно. Но освен неговата скочила и на жена му ;) От общината (или както се води там) обяснили, че след като живеят заедно е вероятно и тя да почне да кара така. Накратко - справедливост няма  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и да се похваля, вече си намерих работа. И много благодаря на отзовалите се! И всичко добро!

Пък Шкодчо - поодраскал съм му малко бронята, и предстои да го правя...... Ами няма как - наложи се да ходя къде ли не, за да си намеря работа, и къде съм се провирал - не е за разправяне. Но нищо, ще го направя.

И пак, всичко добро на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по моята специалност е, в държавно учреждение, но сега ще се задействам да свърша малко работа, чеееее..... трябва да се работи. И всичко добро на бандата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киснех, защото нямаше работа. То и затова ни и съкратиха де.

А сега - вече ще кисна много по-малко, защото ще трябва и да поработвам.

И пак, всичко добро, и благодаря на хората!

Те знаят кои са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.