Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Малкия откак кара на владо НЕфелата се е пенсионирал. Кара вече по правилата, без глупости. 

 

Ма все си мисля, че тва е като колелото, основни правила не се забравят...

 

А и другото което си мисля, май няма смисъл да си мерим гедоретата кои колко може!

 

Най-добрия шофиор е този, който без проблемно и спокоино се предвижва от точка А до точка Б. Това което съм научил за малкото ми стаж зад волана е, че трябва да се даваш газ не колкото може колата а колкото можеш ти.

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, Саше!

 

Радвам се, че ще се научиш (с течение на времето) да караш прилично кола с предно. Също така се радвам, че си си избрал кола, която един ден може да стане донор за двигател на задномоторната ти Шкода...пък ако и климатика успеем да сложим - ще е много яко!

 

За газта и аз препоръчвам с 2 ръце ГИ. Събирай парички и дано не стане 2лв/литъра до тогава.

 

Сега ти трябва едно хубаво повишение на заплатата и/или часпром за да оправиш кредита предсрочно, да я обуеш в нови гуми, да оправиш климатика и за лятото да е готова за път. Пожелавам ти хиляди щастливи, безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. :)

 

Да, би могла да стане донор в един момент, но Анастас трябва да помогне с коляновия вал. Аз лично не мога да си представя технологията по която се върти колянов вал на фреза  :wacko_1: ще го мислим като му дойде времето :sorry:

Климатика ... ще успеем, ако се сетим как влизат 2 огромни радиатора на мястото на един малък :rolleyes:

 

Заплатата ... ще ми я оправят през април 2015, а часпрома ако е за тебе, се заплаща в чисто дълго кафе, без захар.

Гумите, зимните не са много зле, аз затова не ги запалих на ним, ми само малко ги подгрях, ще ги мисля догодина. Първо са нуждите на 120 ката, после на черната ламя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

За много години на всички съфорумци!!

 

Макса щастливо си съществува, все още :) , та,

 

Имам едно въпросченце. Някой от вас знае ли как се сменят лампичките на бутоните по таблото и дали това може да стане от челната страна, защото свалянето на таблото , по точно качването, е ад, с който се наиграх за веднъж ... ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мисля , че като свалиш предното капаче и ще се разхвърчат пружинките на копчето :eusa_think: отделно на Фелицията лампите са заварени за фасонките и се сменят комплект ... демек и да успееш да свалиш предното капаче без да се разпадне копчето и по някакъв начин успееш да изтръгнеш крушката пак няма да стане :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

черната шапка е на няколко щипки,който се падат отстрани, пружините се придържат от бялата част зад нея. Успях да изроня цветната зелена шапка на единия бутон, но крушката определено не е от модел w2x4.6d и не се вади така. Защо ли не са ги направили като тези на парното, сменяват се за 3 минути ...

 

Проблем ще е ако се сменява с отваряне бутона

- ще изпотроша закрепващите щипки на основата на самия бутон

- няма да успея да го сглобя правилно посмъртно

 

тоест, е по - добре да не свети. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още два лайшки въпроса.

 

 - вчера на тръгване към 15ч , понеже имам навика да го чакам, забелязах че не ми изключи релето за бензиновата помпа. След палене и повторен тест изключи, както и днес също. Релето ли е прецакано или помпата е замръзнала? Колко бара налягане прави помпата за пълната инжекция, възможно ли е да пръсне маркуч от свръх налягане, ако се повтори?

 

 - Забелязвам, че явно жилото или жилата на врътката за посоката на въздушната струя на парното , явно са скъсани. Къде трябва да бръкна, за да преместя въздушната струя в положение такова, че да духа само на стълката и през средния въздуховод?

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в релето,при мен на изгоряла помпа релето изключваше.Най вероятно нещо е било залепнало щом него е правило повече.  За клапите на парното извади кутията на жапката и ще видиш жилата.Най вероятно да се е счупила щипката на жилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, що не вземеш да дойдеш и да си оскубеш каквото ти трябва по парното от моята талига? Даже, ако не се променят нещата, в неделя мога да ти го демонтирам цялото - направо да го грабваш и да сменяш  :) Същото се отнася и за релето - ама ако го знаеш кое е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, що не вземеш да дойдеш и да си оскубеш каквото ти трябва по парното от моята талига? Даже, ако не се променят нещата, в неделя мога да ти го демонтирам цялото - направо да го грабваш и да сменяш  :) Същото се отнася и за релето - ама ако го знаеш кое е.

 

Ибааа... черното кралица донор ли стана  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ибааа... черното кралица донор ли стана  :unsure:

Отдавна. А и Черната кралица вече от три години е Черната дупка  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет , банда!

 

по ред на номерата.

- според мен релето, щом изключва при изгоряла помпа, преди него има някакъв датчик, или реле за време или нещо такова, който да го пуска и спира, релето си е реле. Но датчика не знам къде е, за съжаление. Защото по - някога пуска помпата за малко, понякога за повече а понякога въобще не я пуска, примерно ако туко що е напомпала ,при повторно даване на контакт не се пуска. Срам ме е да си кажа, но нищо не разбирам.

 

- нови проблеми на 2 пъти ми гори предпоследния бушон 15А , за мигачите и се налага да се прибирам на аварийки. Много е досадно. Имам оголени кабели , отиващи в капака  към 3 тия стоп и чистачката на стъклото, но при изгорял бушон те си работят. Тук също никаква идея :(

 

Лошото е че и двата проблема , за сервиз не стават, ту се появяват , ту изчезват. Най - гадната жичкаджийска ситуация :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Шкода" за пореден път ми доказа че е при избора ми от преди година - "Шкода" или друго, направих огромна грешка ;)

 

Сега 1ва степен на парното не може да се спре..... Ама ей тъй , само тя. Имаме си 2 , 3 ,4 , но 1 си седи включена и ей така колкото за подигравка :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш залепнала секция за първа степен , ще бараш ключа.За предпазител 15 - виж да не ти са се протрили кабели на привода на волана , там има навик да става , има и тема  за това в раздела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Шкода" за пореден път ми доказа че е при избора ми от преди година - "Шкода" или друго, направих огромна грешка ;)

 

Сега 1ва степен на парното не може да се спре..... Ама ей тъй , само тя. Имаме си 2 , 3 ,4 , но 1 си седи включена и ей така колкото за подигравка :)

Или е поредното доказателство , че можеш да строшиш всичко колкото и здраво да е :sorry:

Между другото имаше някои модели , на които половината от хода на врътката за вентилатора духаше леко докато не стигне крайно ляво не изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето се оправи само.

 

После обаче какъв срам брах ..... не е за пред хора .

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето се оправи само.

 

После обаче какъв срам брах ..... загубил съм си крайното гърне някъде. Дано само да не предизвика проишествие, хубавото е че не съм ходил по главни булеварди ... умирам от срам.

Саше, не се сдържам вече  - ама МНОГО ТИ Е СИЛНА МУЗИКАТА БРЕ - да не чуеш крайното гърне как пада...и колата започва да ручи, гърми...начи вътре си бил ей така: :dance:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гена, прати някоя снимка на гърне за фаворит, да видя какво търся. Да бе, аз като го усетих , караме си в задръстване по Бяла Черква , до мен едно БМВ е46 и чувам звука ама 1:1 викам тая кола или се качи на 140 коня, или хюстън имаме проблем, ма си викам сигурно съм го пробил. Слизам на фантастико, викам ще легна да светна с телефона. Ни гърне , ни гявол ... Дано само не се е пребил някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mister-auto.bg/bg/krayno-garne/skoda-felicia-ii-6u1-1-3-68kc_v11193_g3437.html

Имаш кодове на две марки. Разликата е само в дължината на тръбите (както и предполагах).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.