Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

To ще се види като се започне, почти съм убеден че нещо няма да пасне ;) Все пак това е шкода, аз не съм виждал шкода да стане от първия път по лесния начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес разбулихме мистерията с куция вървеж. Благодарение на Pepino, евала на човека. Беше набила някаква грешка за ламбда сонда - resistance too low. Aз си я знам че на тея километри започва да си заминава, но не е от нея, защото ако е от нея, като е студен двигателя , пак трябва да върви и после да се забие. Както е изчистихме грешката и не се появи повече.

После се установи че стъпковия мотор работи адекватно, аз се зачудих тая кола как задържа малки обороти без стъпков мотор, но явно може. Вече поне знам какви са симптомите на неработещ такъв. Датчика за водата работи и подава адекватни данни на компа. После се оказа че сензора за позицията на клапата е аут. Пепи каза да напръскам буксата с контактен спрей,аз ще го направя, но като разбрах това какво е и на какъв принцип работи, съм 85% сигурен, че за 218 000 км е издухало 2 пъти и няма да проработи.

 

Търсих из нета, но не можах да намеря дори и орентировъчна цена. Някой сменял ли го е, има ли тънки моменти при смяната и колко струва?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънах на Ангел на сточна гара и нещата са зле. Това се продава заедно с дросела. Може ли да се присади от друга кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих из нета, но не можах да намеря дори и орентировъчна цена. Някой сменял ли го е, има ли тънки моменти при смяната и колко струва?

Ако е като дроселовата на 1,6 - стъпковото моторче се сменя с цялата клапа -  оригиналната на VDO Siemens е 918лв.  :angry_jumping:

Втора ръка бяха м/у 80 и 250, ама това беше преди година - сега не знам как са цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен те са ми здрави. Дефектирал е сензора за положение на клапата. Още не съм му пръснал контактен спрей, но като се има предвид че е нещо като бензиномер, тоест една пластинка се разхожда по една намотка всеки път като дадеш газ, смятай че тая намотка се е изяла ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта  на клапата не изглежда хич  елементарен...

В повечето от случаите се протриват пистите на потенциометъра.

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=38939&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, не бързай да го сменяш и разглобяваш. Направи за начало това, което ти казах. Почисти буксата и премери съпротивлението с мултицет на омметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , знам , че не си блондинка , ама бих ти казал "храни кучето и не пипай нищо" ... с тия контокси най-много хептем да измиеш графита ... на шумящи потенциометри до сега слагам само тънко машинно масло , а ако е износен просто нищо не можеш да му направиш :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To това беше за буксите, но не помогна. Мерих и съпротивлението между 1 во и 4 то краче - 0 ома, както си и мислих. С Влади вчера говорихме че мога да и бутна карбуратор , ама това ще е чак ако сложа газ, засега няма много смисъл, пък и мразя карбуратори.

 

Edit то се казвало мап сензор това бе http://www.ebay.co.uk/itm/MAP-SENSOR-MANIFOLD-PRESSURE-SKODA-FABIA-FELICIA-OCTAVIA-1-0-1-2-1-4-03D906051-/170804820272ето го, продава си се отделно и ти казах гена че са еднакви с твоя ;) Това може да ли да се почисти или се сменя?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАП -а мери налягане , а аз до колкото знам този мери разреждане (демек МАФ) и го има и тука и съм го купувал , ама няма смисъл - мие се с шпрей за карбуратори и става като чисто нов , ама до колкото разбрах ти искаше да си свалям дроселовата клапа :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е в МАП - а на всмукателния колектор. Но както ти казах и компа е еднакъв, и дросела ... свиквай :) Различен е само firmware- a на компа. И ти ще вървиш с такъв за 1,3 и аз с такъв за 1,4 ;)  Не е изключено компа да има различен Pinout, но едва ли. Добре че с пепи открихме проблема, иначе щях още години да се чудя , защо това не върви грам и харчи като ламя... 42 литра за 360км смесено ми е последното зареждане. С бялата фелиция ,едно време с 40 литра минахме 500км извънградско, като половината карах аз, и на въпроса "Мило 140 не е ли много?" Отговарях "Не. "

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измих го със спрея G22. Целия беще в масло заради картерните газове. Не вярвам да вземе да тръгне, но довечера ще се пробва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резни тънкото маркуче между клапата и гърловината на капачката за маслото и запуши двата края с болтче и ще спре да се цапа колектора с масло.

 

П.П. Естествено е хубаво да свалиш клапата и да измиеш колектора ако има събрано масло на дъното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ефект от почистването. В Калояново ако има мераклий , може да им разглобя колата и ще пробвам как върви с работещ мап. Лошото е че моя е с ъглов конектор а на останалия ваг е с прав, но мисля че ще има място да се щракне буксата. Ако не , не знам ;)

 

Гена мързи ме да си купя маркуч от женския пазар, там е проблема. Към дросела ще го запуша, ама откъм капака не мога да го запуша. Картерните газове ще надуят и ще текне масълце от всякъде.

 

Това си го слагам тук за по - бърз преглед

SKODA
SKODA FABIA (6Y2) 1999 - 2008
SKODA FABIA 1.0 37KW 50HP
SKODA FABIA 1.2 40KW 54HP
SKODA FABIA 1.4 44KW 60HP
SKODA FABIA 1.4 50KW 68HP
SKODA FABIA COMBI (6Y5) 2000 - 2007
SKODA FABIA COMBI 1.0 37KW 50HP
SKODA FABIA COMBI 1.2 40KW 54HP
SKODA FABIA COMBI 1.4 44KW 60HP
SKODA FABIA COMBI 1.4 50KW 68HP
SKODA FABIA Praktik 2001 - 2007
SKODA FABIA Praktik 1.2 40KW 54HP
SKODA FABIA Praktik 1.4 50KW 68HP
SKODA FABIA SALOON (6Y3) 2000 - 2007
SKODA FABIA SALOON 1.0 37KW 50HP
SKODA FABIA SALOON 1.2 40KW 54HP
SKODA FABIA SALOON 1.4 44KW 60HP
SKODA FABIA SALOON 1.4 50KW 68HP
SKODA FABIA 2006 - >
SKODA FABIA 1.2 44KW 60HP
SKODA FABIA COMBI 2007 - >
SKODA FABIA COMBI 1.2 44KW 60HP
SKODA FELICIA I (6U1) 1995 - 1998
SKODA FELICIA I 1.6 LX 55KW 75HP
SKODA FELICIA I Fun (797) 1997 - >
SKODA FELICIA I Fun 1.6 55KW 75HP
SKODA FELICIA I COMBI (6U5) 1995 - 1998
SKODA FELICIA I COMBI 1.6 GLX 55KW 75HP
SKODA FELICIA II (6U1) 1998 - 2001
SKODA FELICIA II 1.6 55KW 75HP
SKODA FELICIA II COMBI (6U5) 1998 - 2001
SKODA FELICIA II COMBI 1.6 55KW 75HP
SKODA OCTAVIA (1U2) 1999 - >
SKODA OCTAVIA 1.4 44KW 60HP

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да се похваля. С фелата успешно минахме 1100 км, каретата и кормилните накрайници напомнят за себе си на магистрала. А в Бургас , благодарение на дупка върху тротоара успях да смачкам десния праг За съжаление видях само една 120 ка , но с тази малоумно странна организация на движението в тоя град , сигурно всички са изпонаудряни.

 

И там ги има ;)

IMG_20150706_210328.jpg

 

Макса и морето . Дано не ръждяса от въздуха ;)

IMG_20150707_194737.jpg

 

А ето така спират. Не знам кой е тоя тъпак с черната кола, направо за глоба :)

IMG_20150706_213058.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашеееее, Саше, поне веднъж се похвали, че не си се опитал да убиеш Макса... :)

Сега, къде да ти търсим дупка на тротоара, че да изравниш двата прага?!?

Майтапа си е майтап, кажи какъв разход даде Фелата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз днес лягах пак отдолу да я видя не е нещо фрапиращо, пода е незасегнат , ама се бях ядосал нещо че няма жени и подходих малко по - агресивно към тоя бордюр. Аз отдавна си го казах, даже и по разни срещи на НИМ- жената може и да ме направи човек, липсата и може да ме съсипе :)

 

Иначе разхода ме учуди . За 475км от София , през Калояново и 2 пъти до селото , да вземем нещо за хапване , до Бургас ми даде 25литра разход , тогава заредих догоре , което е около 5.5/100 , обаче по бургас , по плажове , по центъра и до созопол , насам - натам за същия бензин  за който минахме 150км от софия до калояново, в бургас минахме 80км и то само в града . Има си значение градско 1ва, 2ра ,сфетофари явно ... Иначе като цяло на морето всичко минахме 212км.

 

Отделно разхода в стария Созопол - много хубав, красив град но с тея наклони , приятел караше , аз му го казах директно , бате карай на 1ва като автоматик и не се притеснявай :) От Созопол едва се измъкнахме , но не съжалявам за нито една секунда ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до това ,само ме е яд , че не останах повече на събора! Трябваше да отделя цялата Събота на събора и да пътувам през нощта,ама...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес късния следобяд ми дойде идеята да се кача до Симеоново и да измия колата, както и неописуемата кочината вътре. Стигам аз до там и тоооочно вкарвам задна за последна маневра, При което шайзето се случи. Лоста се откачи, и няма скорости. Вкарахме я в гаража, естествено за N- ти път спуках бронята на входа на гаража и прикарах на канала. Обадих се на Кранки и той ми даде идеята да се обадя на Гената. Викам си , да , ако има няколко човека дето знаят, то той ще да е единия. Обяснихме си кое как седи и как изглежда, но аз така и не разбрах това , когато е здраво , какво го държи и как изглежда. Тая ябълка в момента хем седи хем сама си изпада. Въобще тея детайли как се продават ? 2 те щанги заедно ли, отделно ли ? Изпадна и някаква пластмасова скобичка която аз пък въобще не стоплих къде седи ...

 

Този странен детайл, мен ми разказа играта с малоумната си инженерна мисъл и аз реших да го ремонтирам аварийно , по малоумен начин :D Докато бях отдолу, стоя и си мисля - оня ден пътувах с всякакви инструменти  дори и фазомер и нито едно парче тел .... Ид*от... :) Еnjoy the pics

 

p.s. В яда си след това, все пак я измих отвсякъде :)

 

IMG_20150712_184457.jpgIMG_20150712_184655.jpg
IMG_20150712_192039.jpg

 

IMG_20150712_194218.jpgIMG_20150712_192023.jpg

IMG_20150712_194225.jpg

IMG_20150712_211928.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво ти се е строшило

post-139-0-98572300-1436732591_thumb.jpg

 

ЕТОС-а му вика секюрити кап (каквото и да значи) ама служи за прикрепване ... инак по спомен в магазина цялото желязо беше към 50 пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.