Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Няма да ти се смеем, само ако ти трябват за размер! Сега тамън оправи спирачната система, сложи гуми...защо да рискуваш със спирачките?

 

Тук ги намирам за двайстина кинта...

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Нямам кеш и за накладки , брато. Имам няккъв, мислех днес да хвърля 57лв за TRW (поне толкова струваха преди 3 години) но реших че искам да изкарам тоя месец поне до 20 ти. Ей днес , чувам и баба ми иска да ходя до селото и там ще хвръкне една 20тачка. Пък и нови накладки не ми се скапват с тея дискове , дето са като разорана нива за 1 месец дето ще си взема и дискове и накладки.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макса има проблем. Не е нещо дразнещо , но реших да попитам. Когато ми падна гърнето и сложихме резонатор се появи за първи път - Ако я угася на скорост в движение се дави и после много трудно пали , с много въртене и ако запали държи 500 оборота и колкото и газ да се подава не мърда, трябва да се угаси и да се запали пак, до момента в който пак да запали много трудно, но да вдигне над 500 оборота

 

Попринцип откакто си сложих пак заводско нормално гърне минах доста километри, гасил съм я в движение, без да има този проблем, но днес за първи път пак стана от трета скорост я загасих на спирачки. Случвало ли се е на някой и каква е причината? Колата е 136 пълна инжекция.

 

Другото - не винаги, но понякога, когато я запаля държи 1100 оборота , докато загрее, което е дразнещо. Иначе през повечето пъти си пали и си държи 800 оборота. Това се получи откакто калибрирах клапата с SIMOS 2P с един кофти кабел. От кабела ли е или някоя механична част просто задържа и като загрее да се освобождава ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше имаш накладки от мен - чисто нови, още са си в кутията, ама в момента не се сещам марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи колко трябва да знам че трябва да ти давам. Утре ще ти звънна да се чуем , марка не ме интересува , само намери една права отвертка ;)

 

Чакам 1 джанта от Мегапартс , казаха ми от 9 до 17 че ще дойдат да ми я донесат , надявам се по - раничко да дойде и да се видим.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пари не ти искам бе - ела, взимай ги, даже можеш тук да си ги смениш и движи с 200 после  :running:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и движи с 200 после  :running:

Не му давай такива идеи , щот Сашко е способен и верно може да подкара Фелицията с 200 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може - поне докато минава от Стрелбище до Бистрица през Черни връх (върха, а не булеварда)  :tongue_1:

Пък и като му видях дисковете......................АМИН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо пътуването беше епично. Тръгнах , викам ся ще мина през Маджо да смени една джанта, от там не знам как , някак си обърнах посоката и тръгнах към българията. Викам си майната му , дето се вика бензина е за да се харчи. На мола направих обратен , върнах се. Изпуснах отбивката за икеята от там гадната навигация ме прекара след отбивката за Младост 4 на караулката в дясно и там ми започна кошмара . Едни кози пътечки едни коловози , ями , то път няма . Завии там завии онам по едно време ми вика продължи напред и завии , аз го гледам то това не е път за Шкода, това е път за Джоган! Точно там изливаха бетон, добре че имаше живи хора. Давам назад , аз не мога да го върна това , нали задна е между 1ва и 2 ра и няма , запалих съединителя и това е. Добре че човека вика , ще ти отворя гаража си , маневрирай и ще излезеш. Обърнах и продължих. Добре че бях близо , с батерия под 10% някак си излязох на центъра на Бистрица , това каза завии наляво и изгасна. Е**ааах и навигация и всичко.

 

А дисковете ... Супер са си , ще изкарат още 1000км :tongue_1:

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдар оня ден каза пред нея че фелициите се преебават, аз пък я похвалих че е скучна, защото нищо не и се чупи и тя днес реши да не се цепи от колектива. Дефектира датчика на перката и запона да я пуска на 110c , дано не духне сега и гарнитура... чудих се дали да слагам от самара 87-92с от 120ка 80-85с най - накрая реших че ще сложа жици и така ще изкара месеца ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че съм бил с руски включвател от самара 87-92, смених го с 82- 87 струваше 12кинта, в магазина си забравих и една десетачка и сега всичко е в норма. Дето се вика имал съм , забравил съм ги  :tongue_1: Намерих в едно магазинче включватели BEHR na 95 градуса, какъвто си е оригиналния, ако някой иска , ще му го покажа в google Кажете къде е кранчето на парното, че явно се откачи жилото и ми духа само топло и умирам ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виновника се оказа друг. Смених аз включвателя, изтествах всичко пуска спира , но си викам трябва да сложа кабелна обувка с изолация за да не опира в + са на алтернатора. И така и направих. Добре че без да искам изгорих предпазителя на вентилатора. тръгвам да тествам и на 85 градуса още не се пуска, седя и чакам и съвсем случайно виждам едни води , едни антифризи се плискат от един маркуч. И в лицето ми изригна , гадинката малка. Издивях и сложих един от старите на 120ката , хубаво че се сетих че запазих здравите , който смених. за сефте ми се пука маркуч. Това с зелените кабели на снимката е мястото, нещо е за климатика, но не ми се вижда заводско.

 

IMG_20150505_173558.jpg

 

IMG_20150505_181117.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала на хората от мегапартс , първо казаха че не могат да я намерят, но като я намерят , ще ми се обадят , найстина изтормозих се, но - намериха я , те ми се обадиха да ми кажат че са я намерили и ми я докараха в работата :banger_2: Браво!!! , направи ми впечатление че са си запис!али че я търся и някой си е направил усилието :) Сега остава само да си купя здрава броня !

IMG_20150507_205018.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Открийте 10-те разлики: (Макса вече тряаа да има спирачки)

8134966V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вече с макса сме си като приятелчета след толкова  километри заедно, но днес отново установих че са отишли около 15 литра за 130км градско, не че ни си го знаех. Ако някой има идей да помага. Хората около мен всички казват че е нормално.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама аз заредих 40литра, и беше малко над пълното, пък и то от 1 пада доста бавно, после от 1/2 започва да пада за норматив, затова си го мисля около 15 литра.

Вярно е че София си е доста дълга, и че като реша да свърша някаква работа в свободното време тея километри се нижат като макарони на връвчица, a светофара държи по 74секунди, но може би ми се иска и на мен да достигна разхода от 6/100 , с който се хвалят във всички форуми :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6/100 какво - вода , масло ... между 5и 6/100 чакай на магистралата , ама тука с тез задръствания и на 11 трябва да си свиркаш , а и ти не караш като пенсионер на стипендия с 1500 об/мин :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагайте газова уредба и ще се родите ;)

20лв минавам 230-250км като паля и карам само на газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова не мисля да слагам

 

- Струва около 800лв, а обикновена няма да сложа никога.

- Прави колата още по - непродаваема. Забелязвам убеждение у голяма част от хората. че колата с газ, трябва да се подари за без пари, защото газовата се била изплатила, което ми е :lol: :lol: :lol:

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и на двете ми коли съм с обикновенна и съм доволен. :) всеки си знае..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос - В понеделник , след работа, се преборих с един меган 2ка и се запознах с концепцията диск - главина. Имам свършили задни дискове за Сценик 2ка , 270мм с който мога да експериментирам. Гадното е че ако използвам дискове от рено, трябва да препиля централния отвор на 60мм

 

- Има ли къде да се захванат съпорти отзад?

- Колко е диаметъра на остта на централния лагер.

- Имам читави предни спирачки от 120, заедно с апарати. но ме съмнява да пасне каквото и да е. Иначе апарата на 120ката е в пъти по - надежден.

- Трябва да влиза джанта 13ка, за да не сменям шарката на оригиналната фелициева джанта, пък не ми се и минава на 14 ки от голф

 

Някой чел ли е дали не стават от някоя не френска кола?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , ти си лесен - като искаш 4 диска отиваш в Мегапартс и вземаш дискове , апарати и главини от Голф ГТИ , жила за ръчна и си готов . При предните е проблем , защото ако искаш по-големи дискове трябва да минеш на 14 и нагоре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3ка ли голф? Задното ми окачване от 3 ка ли е? Имах навремето един колега с голф 2 ка, той твърдеше че 3ката и 2 ката отдолу са еднакви.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.