Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

http://store.picbg.net/pubpic/55/40/8446d0664dda5540.jpg

 

http://store.picbg.net/pubpic/F3/33/d97cb0ff9d57f333.jpg

 

http://store.picbg.net/pubpic/42/AD/9ea6ceb8619b42ad.jpg

 

Здравейте. Има лоши новини от днес, но ще започна с съвети към хората с катализатор.

 

- От това което видях днес, но е като някакъв порцелан , чупи се лесно и става на прах. По добре е да се изрони и изпразни с чукане, а не с рязане и заварка , да не говорим че за 215 500км го беше изяла половината ;)

 

на място на гърнето сложихме резонатор от опел или сузуки , но мамка му не ми хареса, явно и катализатора играе роля на гърне, защото вчера колата беше като Е46 140 коня .. мда , а днес заедно с резонатора е като икарус или като опел Омега 2,5 тди. Всички го харесаха , аз не. По снимките си личи че гърнетата задните са еднакви с комбито , а средното е разликата.

 

Още по лошото е , че тръбичките  на спирачките са в много лош state na полуразпад а това е много опасно.

 

Чудя се между 3 варианта

 

- Да звъня в М- комплекта и да тичам натам след 10тина дни , докато я карам с 50 макс

- Да я спра от движвние за 10 тина дни

- Да я продам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Я огледай дали няма загубена капачка на винтил и ако има задължително продавай ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеделнишки ще се обадя в м-комплекта, за цените и ще реша, писах и на rgc за частите.

 

Недей за капачките, почти си намерих оригинални джанти , ти сега и капачки ... много си педантичен ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'во има да проверяваш - 30/60 неоригинално/оригинално ако за кюнци се интересуваш +/- щот последно купувах миналата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо са тръбичките, после трябва да си купя KKL vagcom кабел и да видя защо все още колата продължава да е бавна в оборотите преди 3500, трябва да проуча как седи въпроса с файловете за настройка на компа.

 

Гърнетата засега са ми за последно. Замислил съм да го направя читаво, но там трябва да се види има ли вариант да си завия ламбда сондата.

Искам от ей това http://www.vito03.com/media/exhausts/88581eaf.jpgда взема двуцевката и да я сложа на моята кола , която в момента е ей така http://www.vito03.com/media/exhausts/cd44286d.jpg  По спомен ти ми каза че ми трябва и изпускателен колектор от фаворит Моно в който да завия сондата.

 

 Не искам да има заварки никъде по системата. Гърнетата  като цени са ясни в мегапартс по 20кинта парчето

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кабел няма да можеш да препрограмираш тоз комп , а върви така , защото има екологични ограничения ... колкото до сондата ако намериш такъв колектор , махаш тръбата за диагностика , разпробиваш с 16мм. резба 18Х1.5 и си готов ... ако не намериш може да я сложиш на някоя от тръбите на двуцевката като завариш гайка (все същото е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да ме убедиш че 136М мотор , на 5 та ускорява от 80 до 100 за 15мин. Карах още една 136М комби с издухала гарнитура при огледите. Не можа да запали, но като запали хвърчеше като ракета!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерих си ламбда сондата на включен куплунг и на запалена кола. Студена, веднага след палене на сигнала и на минус 1,5V след 1 мин от 0,5 до 1.2V Eто и клипче https://www.youtube.com/watch?v=1jWQj3oBKKg&feature=youtu.be

 

Кажете нормално ли е това показание? Някой казват да, други не и вече не знам ?!? Колата пушеше доста, и докато загря и после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдата непрекъснато следи сместа, а тя непрекъснато минава границата от 14.7:1, т.е. ту отгоре, ту отдолу. На волтметър няма как да го видиш това, но в нета има много схемички (по спомен дори съм ти пращал) за светодиодна индикация за сместа. 

 

Накратко - нормално е да играе, не е нормално да не играе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се на ясен и той горе - долу ми обясни нещата. Мерил съм грешно, при сонда с 4 извода се мерило по друг начин, каза че неработеща ламбда сонда излиза като грешка в компа и е най - добре да се мери така. Ма то аз вчера след НИМ я откачин за 1 мин, та сигурно грешка има. Трябва да Factory reset на всичко и да видя какво се появява наново. Трябва ми кабел.

 

Гледах и чип за компа от Е- bay от чешки seller за 40$ който трърди че качва до 7 коня и мислех направо да го слагам и да си реша проблемите, но един колега каза че трябва да се направи за индивидуалния мотор в зависимост от износването му и че пак няма да работи читаво, пък и аз ако успея да я накарам да работи като стокова кола, това ще ме задоволи напълно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , на Фаворита на мотор с 11.5 компресия и 120 000 км. си правих експерименти със софтуера , ама право да ти кажа не си струва за мършави 3-5 коня ;)

Процентно при турбо мотори се изкарва до 30% , а атмосферните под 10% ... прави сметка колко са от 60 коня :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам два бързи въпроса.

 

 

Мисля да ресетна компа със Simos, тъй като останах с впечатлението , че ресета е по - пълен. Но той се използва и за адаптиране на дросела. Има ли опасност след ресета, колата да няма малки обороти и да се наложи да чистя дроселите или няма от какво да се притеснявам.

 

Имам вътрешното си мое усещане, че целия проблем на колата всъшност е от объркано предварение на запалването, кое го контролира и мога ли ръчно да го задам с vag com или симос?

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обмислях и този вариант, както написах по - горе. Ето тук http://www.ebay.com/itm/SKODA-FELICIA-1-3-POWER-CHIP-Chiptuning-/320600385384 чеха твърди че по ECU and CHIP number може да ми програмира чип, правен на дино, който вдига до 7 коня, но струва 40$ (около 74 лв с доставката). По мой спомени , колата върви доста добре , дори и сток, затова искам да пробвам първо да я прочета, и после ако няма ефект, направо ще взема да я чипосам и ще ми мирне главата. Има го като идея, но ако е , ще е на следваща заплата, не на тази.

 

Попринцип мислех да пиша на pepino, може ли да направи това и колко ще струва, но по - добре да не тормозя човека, щом го има готово ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си я взел много изгодно тази кола... И успех, че като чета ме хваща страх и параноя!

П.П.: Сменил ли си й свещите?

Редактирано от Toshiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата , като кола не е лоша. За свойте 216 хил км е ок. На път не ме е оставяла, макар че гори много и не върви, само това и е дерта. Свещи не съм сменял , нямам проблеми с оборотите или прекъсвания , припуквания и други проблеми. Откакто я изплатих и я прибрах от селото, я карам активно и не е правила проблеми, при -14 градуса пали веднага и тръгва на мига, без да притриса или друго, пробвал съм да я настъпвам лед студена, върви точно толкова , колкото и когато загрее.  иначе съм дал 40лв за дреболийки по визията, чаках да я опозная и да видя какво ще излезе на дневен ред и ето сега примерно , спирачните тръбички са по -важни от всичко друго и ще дам пари първо за тях, масла и филтри ще чакат.

 

Иска да я масажира Windows, усещам. Само ме е страх да не я прецакам с factory reset-a най- вече, за да не се науча после как се чисти дросел

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроселът не ти е проблем за чистене - щом даже аз се справих (първият път с помощ от Гената  :blush: )

Сваляне и слагане взимат 10-15 минути. Чистенето - според зависи какво ще си намериш вътре.

А като искаш да ти върви повече що направо не й сложиш друг мотор? 1,8 90к.с. от Пасат например

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е гарга, да е рошава... Защо му е астматик, направо 1.8 турбо да търси.

:crazy: :D:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е гарга, да е рошава... Защо му е астматик, направо 1.8 турбо да търси.

Иво, хич ефтино няма да му стъпи тази процедура  :crazy:  :tongue_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, аз не се шегувах - като толкоз не му харесва вървежа и го плаши дросела, да се мята на нещо по-мощно и просто  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен, извинявай Сашо, ако настоящия двигател излезе от Фелата, дотам с колата.

 

Иначе разликата на 1.8 с турбо и без турбо е пренебрежима при монтаж на нов двигател.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета вие говорите за смяна на мотори, не аз. Карал съм на тестдрайв (някой от вас знаят как тествам аз кола) фелиция комби 136MPI и колата хвърчи.

Карал съм и на кранкенщайн фелата 135 , преди ремонта на мотора, тя вървеше по - добре от колата на бившата, както и от моята в момента, моля ви се ...

 

Както вече споменах, дросела е чист и работи чудесно, страх ме е да не го преадаптирам грешно със симоса тъй като той в момента не държи 2000 оборота, както би било след почистване и да загуби малки обороти. Ако някога стане въпрос за повече мощност ми е много по лесно да го чипосам. Засега се търси разход 10/100 и стоковата динамика .

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Карал съм на тестдрайв (някой от вас знаят как тествам аз кола) фелиция комби 136MPI и колата хвърчи...

 

Както вече споменах, дросела е чист и работи чудесно, страх ме е да не го преадаптирам грешно със симоса тъй като той в момента не държи 2000 оборота, както би било след почистване и да загуби малки обороти. Ако някога стане въпрос за повече мощност ми е много по лесно да го чипосам. Засега се търси разход 10/100 и стоковата динамика .

Да не би да си по-бързичък по шосетата и затова да харчи в повече, а слабия вървеж да е щото не си я обслужил още - филтри примерно. Семейната Фела е чувствителна и откъм свещи. За общо 110х. км това са й трети. Вървежа е субективен, защото като карам на един приятел пасата 90кс 1.9тди ми се струва, че лети, а той като кара моята 82кс 2.0 дти казва, че на неговата май пак й има нещо и се мръщи. Недей да си бараникаш така смело колата, при положение че е ок, защото евентуална грешка ще е по-скъпа от възможния разход при майстор. Още повече, че явно имаш приятели във форума, които на място ще ти дадат вярна посока. Ако искаш повече мощност един ден ще смениш колата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.