Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

  Засега се търси разход 10/100 и стоковата динамика .

 

 

Саше, не се засягай, ама стокова динамика и стоков разход идват при стокова компресия и внимателно боравене с педала на газта. Виж дали не я караш често-често на maxrpm - което автоматично ще качи разхода до небето. И другото, което може да се провери е дали има компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Oт днес, макса е изцяло с нови спирачни тръбички на спирачките и нови предни спирачни маркучи. Тук е мястото да благодаря на момчетата от М- комплект сервиз в Павлово (истинския емк-33) ,за това че се бориха 5 часа с моята кола и свършиха качествено поставената задача, за разумни пари. Много съм доволен и мисля да пусна тема в бял списък !!! Изработиха ми снадка на задна дясна тръбичка, защото тази от фаворит беше къса с половин метър. (не знаех че изработват медни тръбички и те! ) Пуснаха ме под колата и видях че всичко е свършено както трябва, без да имам забележки, което за мен е рядкост.

 

http://s15.postimg.org/hmzrttx3f/IMG_20150128_164445.jpg

 

Днес разбрах и колко е вярна фразата "Ако сам не си помогнеш, и господ не може да ти помогне" Като цяло за ремонта ме подтикнаха доста фактори на куп, но ако знаех че това нещо долу е в това си състояние, щях да карам колата само на репатрак!!!

 

http://s15.postimg.org/47cr4doln/IMG_20150128_183723.jpg

http://s15.postimg.org/i2b1muj0r/IMG_20150128_183823.jpg

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, макси! Със здраве да си я караш!

Всеки път като съм ходил там (предимно за ауспуси) съм излизал с голяма усмивка на лицето, добри са, че и разбрани.

 

Така като гледам си бил толкова възбуден, че и ръцете са ти треперили чак от кеф :wacko_2: - снимките са бая размазани - нищо не се вижда по маркучите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти.. Маркучите единя има 2 дупки, търкал се е с една ламарина, която момчетата махнаха, а в краищата и 2 та имат по 2 големи (баяти) цепки. Аз на 120ката ги сменям на ниво микро пукнатини, а тези не знам как са държали въобще.

 

Разгадах мистерията с ключа за парното. Когато климатика е включен , парното работи на степен леко по ниска от 1...

 

Започнахме усилено да изхвърляме ATF около казанчето за хидравличния усилвател. Вътре маслото видимо е пълно с малки мехурчета въздух. помпата ръмжи лошо. Някой има ли идей. Най - вече защо изхвърляме ATF ми е много странно.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закачих кабела. С ваг ком не успях да се свържа, дава interface not found. Simos- a работи, макар и при него да беше лека клизма, след махане и слагане на бушон 1, се закачи за интерфейса. Същото се отнася и за Вася Диагност, но за съжаление с нея не успях да ресетна нищо. Направих си бекъп на еепром- а и до там.

 

New_Bitmap_Image_2.jpg

New_Bitmap_Image_3.jpg

 

Това е резултат от вчерашния 10 минутен дъжд, за съжаление. Добре че карах много бавно, радвам се и че на човека с Шкодата отпред му нямаше нищо ;)  Все пак стигнах до форумната гумаджийница и благодарение на момчетата , не съм вече с голфови джанти :)http://media.snimka.bg/s1/4271/034786539.jpg

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косъо пак ще има занимание :(

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че всички са живи и здрави. Удара е лек, фар, мигач, броня с греда. Капака и решетката са здрави. На първо време мисля да взема само фар, че парите нещо са финал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С твойто стопанисване като гледам и колата е на финал :sorry:

 

П.П. Утре ще погледна във Формана дали не се търкаля едно чисто ново гърне за пикап .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, ако идваш утре, вземи , моля те проклетия ККL 409.1 kabel ..

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С твойто стопанисване като гледам и колата е на финал :sorry:

 

П.П. Утре ще погледна във Формана дали не се търкаля едно чисто ново гърне за пикап .

Гена от пикапа не става без преправяне. Пикапа и комбито са с еднаква генерация, но хечбека е с по-къса тръба преди крайното гърне. Да не говорим, че както я подкарал Сашко може и да не стигне до смяна на гърне - няма да остане на какво да го закачи  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе хора! Гената знам че обича да ги пуска такива лафчета , но от теб не го очаквах. Карах с 40 на 2 коли разстояние от предната Шкода. Започнах да спирам от рано. Какво съм виновен че Симеоновското е станало шейна за 10мин валеж. Помпах педала, опитах се да го избегна. Стига, нито съм малоумен , нито съм карал като шумахер!

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела за OBD2 буксата на фабията ти. Пешо ми даде неговия , но се връзва само с Симос и с Вася диагност, с Vag com , не ще. Затова искам да пробвам с друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм сори , видях тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/46098-%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D1%84%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D1%8F-1/и си викам този човек ми е спасението :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли колко пъти ходих до Младост когато светеше чека :sorry: тогава намразих умните коли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и аз си мисля от няколко дни това, ама си викам да се опитам първо сам. Както е тръгнало май към Младост и аз ще отида, ако ме приемат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, кат са ти писнали умните коли, дай да мятаме мотора от баба, пък умния ще седи у наз на рафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да започна подред. В неделя на срещата, Явката услужи с кабел , изчистихме грешката за адаптация на клапата, адаптирах я наново и не се появява вече. Макар че ми прави впечатление че сега когато е студена държи 950 оборота, а преди си ги ковеше 850, и топла и ледена, но както и да е ;) Вчера информативно гледах клипчета в тубата и вече съм убеден че максималната и скорост от завода е 175км/ч. Продължаваме да търсим проблема с вървежа и огромния разход. Както и да е.

IMG_20150201_143949.jpg

 

На 3ти вечерта с Галиарда се завъртяхме в гаража и от дума на дума сменихме с дружни усилия остатъците от левия фар. Интересно ми е как са направили така че когато е строшен фара, двете му светлини да светят последователно , тоест почти да не свети. Готина safety функция. Галиарда провери свещите, оказа се че съм с двуполюсни NGK :P  . Доляхме АТF и помпата спря да вие, но се оказа че клапана в капачката не държи въобще и всъшност от там хвърля, явно трябва нова капачка на казаня.

Резултата от усилията ни -

IMG_20150203_234014.jpg

IMG_20150207_113625.jpg

 

на макса новите правилни джанти :P

IMG_20150207_113651.jpg

 

Макса паркиран като в пустиня (на аварийки, де :rolleyes: )

IMG_20150207_105745.jpg

IMG_20150207_105805.jpg

 

Шкодата естествено показа че е родена в чехия и по стара шкодова традиция се прецака в Петък вечерта. В снега и голямата киша, Сашко ви се прибира с 30 на аварийки през центъра, седя си аз в колата и си гледам как алтернатора, явно мокър, ту зарежда 2 мин, ту угасва и табло и всичко, но си викам поне се движим !!! , после след малко пак светва всичко , хахахахха. На следващия ден го правеше сравнително рядко, а днес не, надявам се да е изсъхнал, защото като видях че помпата за хидравликата е отгоре , само огледах кабелите и затворих капака. :D

 

Днес преди няколко часа на пред работата ми се счупи перчатката на ключалката, как стана не разбрах..... Шкода. Сега само отключва а не може да се заключи с ключа. Мислех си аз вчера тъкмо да си закача алармата и централното. Явно е станало време.

Ако някой има перчатка за ключалка, може да свирка.

 

Поздрави.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maй ще духаме гарнитура :( Стрелката на водата се държи странно от 100 пада на 80, парното нещо заслабна, по капачката има леки следи от онези гадни отлагания. Вървежа е като все едно карам 120ката на ръчна , :nea: Още имаме вода и чисто масло, поне това е добре. Ако изкара зимата, добре ще е. Мислех да ходя в М- комплекта, но ме е страх да не ми се смеят внуците :lol: Пък и ми се иска да я дам главата на Таня в Орландовци, поне знам че работи бързо и качествено, знам ли ...

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -10 какво точно очакваш ;) Довечера ще е дори -15, т.е. очаквай още по-ниско да държи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брррр. Сутринта в 6, палих на -5, ти сега с -15 ме плашиш. Не ми се мисли утре сутрин какво ще е :wacko_1: . Че ще запали от раз е ясно, само дано не ме предаде батерията, че още е травмирана от Петък.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mакса му отидиха спирачките. Прибрах се на голям страх, но цял :)

 

трябва да се сменят задни протекли спирачни цилиндърчета и евентуално гумички отпред на -5 градуса, затова предпочитам да действам бързичко.

 

Аз съм сменял само предни накладки веднъж и последователността на работа ми е непозната. Нека всеки който е сменял задни цилиндърчета или пък отпред гумички, сподели тънкостите , който са му направили впечатление. Какви по специални инструменти са нужни за смяната , също ще е полезно да се знае . Колата е 136М .

 

Аз подозирам , че предни спирачки са ок, а въздух е влязал в тях от задните цилиндърчета. При 120ката , това не е възмножно поради дизайна на казанчето. Тук може ли да се появи този проблем ?

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се затяга на килограми Саше , а на усет ... затягаш на ръка колкото да сложиш джантата и след това проверяваш луфта по верикал и хоризонтал ... затягаш докато остане съвсем леко "хлопане" , слагаш шплент и короната и не бараш повече ... не прекалявай с грес в капачката , щото ще я изстреляш някъде да не казвам , че може и да не можеш да я набиеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.