Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чиптунинг или Power box за моята Шкода


rendeto

Recommended Posts

И двете ги гледам (още не съм ги карал). Споменаха ми, че Октавията е широка отзад колкото Супърба (е няма това разстояние напред в краката) но била ок като  цяло. Багажника (за комбито) бил голям 610 литра (на мен ми е достатъчен). Отностно тунинга, повече го мисля за Супърба (или нека кажа най-вече) з-то е между 160 до 200 кг по тежък от Октито. Ако изберем Октавията, най-вероятно такива гимнастика няма да правя (ама не обещавам :) ).

Редактирано от rendeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за Октавията, колега в друга тема беше споменал, че се е загледал по нея.

Е да ама фактите говорят друго...

Първо - темата е в раздел Superb.

Второ - "...все пак става 1600кг без допълнителен товар (комбито)..." - т.е. пак говорим за Superb.

Трето - линковете в постове 11, 16 и 17 всичките са към Powerbox за Superb.

:hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да се придържаме към темата да не ни се карат :) Както бях запитал бегачката ама не ми отговори : ) Какво има впредвид да си запазя софтуера (ако някой знае да каже) ? Това сатава ли с ВАГ КОМ-а или не (извинявам се но съм пълен лаик на тази тема).

Отсното бокса си мисля за някой от тези опции:

http://www.racechip....118kw/index.php

http://www.steinbaue...118kw__4gz/aQX/

Естествено надявам се да са надежни :)

Ако някой има наблюдения над тези боксове ще съм благодарен да даде инфо.

 

 

Е да ама фактите говорят друго...

Първо - темата е в раздел Superb.

Второ - "...все пак става 1600кг без допълнителен товар (комбито)..." - т.е. пак говорим за Superb.

Трето - линковете в постове 11, 16 и 17 всичките са към Powerbox за Superb.

:hi:

Извинявам се ако съм ви объркал малко с темите, не е било нарочно :) Просто исках да почерпя инфо от извора :) Ето я темата за Супърба и новата Октавия

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/46792-%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B1-2-%D1%84%D0%BB-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F-3/page-2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Както бях запитал бегачката ама не ми отговори : ) Какво има впредвид да си запазя софтуера (ако някой знае да каже) ? Това сатава ли с ВАГ КОМ-а или не (извинявам се но съм пълен лаик на тази тема)

Не може.За това не съм ти отговорил.И си мисля,като колегата по-горе,че само си чешеш пръстите.

 

Стиви,стига си писал пак небивалици.Кои фирми колко взимали....ами така са преценили,може и малко на конвейр със готови софтове да работят.Тяхна си работа,всеки сам си оценява труда.Аз примерно също взимам толкова,но не значи,че някой който взима 200лв е за предпочитане.Ти си мислиш,чипосване -цена. И единия чипосва и обещава коне и другия предлага същата услуга ,но за половината пари.Избираш по-ефтиното.Като си мислиш,че си на далавера и си тарикат.

Турбото на коя кола  е к04!????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тази тема хич не е за хорума. Хем се притесняваш за гаранция да не те разберат от ЕТ. Пишеш във отворен форум, че искаш да чипосваш, а тук всеки може да влезе и да чете, а даже още не си решил каква кола искаш. Всичко може да се направи стига колада имаш и малко излишни пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не може.За това не съм ти отговорил.И си мисля,като колегата по-горе,че само си чешеш пръстите.

Извинявам се ако въпросите ми са те подразнили или ядосали.Както казах съм лаик който проучва, пита (тези които знаят повече) и се опита да си изясни някои неща. В момента може да изглежда че си чеша пръстите, но ако нещо споменато от вас отговаря на това което искам и е приложимо, ще го направя без проблем влагайки нужните средства и време. Благодаря за инфото все пак :)

 


Тя тази тема хич не е за хорума. Хем се притесняваш за гаранция да не те разберат от ЕТ. Пишеш във отворен форум, че искаш да чипосваш, а тук всеки може да влезе и да чете, а даже още не си решил каква кола искаш. Всичко може да се направи стига колада имаш и малко излишни пари...

Не виждам къде е проблема да пиша в отворен форум за това. Едва ли съм първият за който от ЕТ ще прочетат или чуят че питам за тунинг или съм първият който може да има тунинг на кола още в гаранция. А и не съм единствения с шкода и искащ шкода :) - казвам го без лоши намерения.това е просто моето мнение.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо негативни не искам да кажа, но както виждаш в тунинг раздела има моного способни хора които могат да направят много неща с която и да е кола. Пишеш им лично съобщение и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчистих всичко, което нямаше отношение по темата. От тук нататък разчитам, че няма пак да се налага да го правя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много ви благодаря за мненията и препоръките. Не съм искал никой да засега или провокирам, а да се заформи една дискусия на тази тема където всеки може да си изкаже мнението. Лично за мен беше интересно да получа различни гледни точки по тази тема. Разбрах плюсове и минуси за чиптунинга малко по-малко инфо за боксовете, но колкото толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В областта на пауър боксовете Щайнбауер са най-добрите. След тях DTE systems Germany(chiptuning.com) са препоръчителни и известни. Мисля, че имат и представители в България. SKN tuning също може да погледнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не дават информация,колко милиграма на цикъл впръскват,с колко увеличават налягането на турбото ,на рейката,от какви обороти и натоварване нагоре стават промените и т.н.Най-общи работи ,за да си го купя аз това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

В областта на пауър боксовете Щайнбауер са най-добрите. След тях DTE systems Germany(chiptuning.com) са препоръчителни и известни. Мисля, че имат и представители в България. SKN tuning също може да погледнеш.

Благодаря за инфото, ще ги имам впредвид. Като гледам цените са горе-долу едни и същи. Има разлика в показателите. Явно някои се застраховат и не прекрачват някакви разумни граници с параметрите които залагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.