Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Тупкане"-предно дясно колело!!!


BECETO

Recommended Posts

Здравейте отново колеги!Ако нямаш проблем,то значи,че си сменил Фелата... :) Та какъв ми е проблема.Смениха маншоните на каретата,че се бяха доста понацепили и от тогава в предно дясно колело се появи едно монотонно тупкане.Майсторите казаха,че е от накладките.Смених и тях,но тупкането не изчезна.Може ли някой да даде съвет,ако се е зблъсквал с подобен проблем,че от декември месец на сам само пари ръся за тази Фела...Ще се радвам да получа някакъв съвет. :) Забравих да напиша,че колата е Шкода Фелиция-1,3 комби-1998г... :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по ниска скорост.Примерно ако пусна колата по енерция се чува ясно.А при по висока скорост се заглушава.Но го има и в двата случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на главина.

Колата си я караш, проблемите се трупат, а какво става с отстраняването им?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки един проблем съм писала.Отстранявам ги един по един.И този ще отстрня,но трябва да чуя мнения.За да знам на къде да се насоча и да не се опитват да шикалкавят мйсторите.Днес ходих на четирима един след друг и повярвай ми чух четири различни мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако внимателно прочетеш форума ще видиш,че за всеки един проблем с моята Фелиция съм писала.В момента проблема е в заглавието.Написано кратко,точно и ясно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весе , това тупкане усещаш ли го във волана или само го чуваш или усещаш на седалката и другото , което искам да попитам с увеличаване на скоростта увеличава ли се или изчезва?

 

П.П. Последния път , когато изкарах Фаворита от тенекиджията имах едно подобно тупкане при ниска скорост , което изчезваше с увеличаване на скоростта и после се усили и когато стана нетърпимо (след 2 дни) погледнах и всички болтове бяха оставени хлабави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тупкането е според скороста.Монотонно...На по малки интервали при слаба скорост и на по големи при висока.Единия майстор каза рейка или накарайници.Всъщност това е този дето смени маншоните на каретата.То и след това се появи това тупкане.Друг майстор каза разбита предница,третия затегна още болтовете на колелото и каза да отида на гумаджия.Гумаджията направи баланс и затегна.Оказа се,че единия от болтовете леглото му е развалено.И при него имаше друг майстор,който каза за някакви накрайници или рейка.Всички тези правят по една врътка с колата и си казват мнението.Ако е рейка било много скъпо... :wacko_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една идея , ама е свързана с връщане при майстора на маншоните (предполгам на външните карета) ... след като смених на път дясното каре на Формана ми се наложи да отида на майстор да ми сложи голямата скоба на маншона , че карах със свинска опашка и започнаха мизерийте. Не помня точно каво се случваше , но като разкачах десния шарнир след туй много трудно успявах да го сложа в шенкела (все едно полуоската се удължаваше) и като разглобих карето изненада - повече от 1/3 от диаметъра на зегерката я нямаше , сложих нова , набих карето (много трудно) и след 2 дена се извади в завой - зегерката беше на части. Докато не открих , че диаметрите на зегерките от магазините не съответстват на диаметъра на канала ... отрязах около 1 см. от нова зегерка , свих я , набих карето и от тогава слагам лесно шарнира в шенкела и повече полуоската не се е вадила.

 

П.П. Забравих да уточня , че това се случваше на дясната полуоска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Почти това направи и майстора.А имаш лши идея колко би могла да струва тази рейка или пък въпросните накрайници? :P

П.п. смениха маншоните на вътрешните и външните крета,че се бяха напраскали.и при нас в дясно трудно излезе и влезе.С чук и малко усилия го вкарахАз и за това си мисля,че би могло да се е случило нещо там.А в действителност имам един луфт във волана,така че ако се наложи ще сменям тази въпросна рейка или накрйници,само да намер цени и части...И ако пак лопа не знам?!

Редактирано от The Best Forman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако внимателно прочетеш форума ще видиш,че за всеки един проблем с моята Фелиция съм писала.В момента проблема е в заглавието.Написано кратко,точно и ясно. ;)

 

Добре, ще цитирам цялото изречение и ще ти разясня какво ме интересува:

 

 

Днес ходих на четирима един след друг и повярвай ми чух четири различни мнения.

 

Интересува ме четиримата майстори какви мнения са ти казали.

п.п. И тъй като чета внимателно форума отговора на въпроса ми го виждам в диалога ти с Дъ Бест Форман.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфт във волана се получава от износени червяк и гребен или при износване на една пластмасова втулка притискаща гребена към червяка , но трябва да се разглоби и провери . Оригинална рейка е над 200 лв. заместител към 120 (аз лично на заместителя не бих се доверил) .Ремонтния комплект ако намериш всички части помня , че излизаше на цена около цената на заместителя , но пък трябва някой да се хване да я направи (пари и за работа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи нещо подобно след смяна на маншона на външно каре оказа се че скобата на маншона чука в главината.Шарнир и кормилен накрайник на прав и равен път не би трябвало да се обаждат и да си променя интервала на чукане с увеличаване на скоростта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весе,свали гумата  от която предполагаш ,че идва тупкането и сложи  друга,свалената не  я слагай ,покарай малко и се постарай да чуеш дали има или не тупкането.На мен от гума ми  се е случвало,затова  го пиша.

Редактирано от shotik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах колата извън града.Това прословуто тупкане изчезна.Но след едно друсване и пак се появи,но по глухо.Но в кормилото лувта си лопа,но той си лопаше и кто я купувах.Тогава собственика ми каза,че е хдил на много майстори,но никой не е успял да отстрани този проблем.Аз цяла година обиколих България с нея,и Господ ми е свидетел,че не съм имала проблеми.Сега от къде ме уплашха,че да мисля и за това... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята Фелиция има същият проблем , но ми прави впечатление че е завои не се чува характерното за каре почукване. Шума се долавя най добре при ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Весе отиди горе на полигона на СБА там има две момчета . Едното се занимава по  тая част , и разбира. А ако е от рейката , в Гороцвет май има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Моят проблем се реши и ще кажа какво излезе ,болта на шенкела , които държи шарнира се оказа сменяван с по мек и просто се е разтегнал, от там се е получил лек луфт в шарнира и колата започнала да топурка, малко странно нали. Добре ,че го открихме навреме , кой знае какво можеше да се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.