Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О2 таблото изгасна, не пали, съвети?


kalata

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Помагайте. При контакт таблото не реагира, стрелките не мърдат, никакви индикации не светят. Пали и се гаси след 2 секунди. Акумулатора е ок, разкачих клемите за известно време, разглобих таблото - проверих буксата отзад за лош контакт, нищо съмнително. По-късно се надявам с един приятел да прочетем грешките и пак да умуваме. Дотогава всякакви идеи са добре дошли. Октавия 2, 2006г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали и се гаси след 2 секунди имаш предвид автомобила, нали? Нормално е да е така, защото имобилайзера е в таблото и това означава, че не комуникира с компютъра на автомобила (ECU-то). Провери дали има захранване към таблото. Диагностика на този етап е ненужна, защото е ясна- няма комуникация с таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.

Пепи дори ми звънна по телефона да ми обясни с подробности.

По негов съвет ще проверя дали до таблото идва захранване - някой знае ли на кои пинове на буксата към таблото трябва да има +12 волта?

Предполагаемите са от 1 до 4 и от 19 до 22. Останалите приличат да са комуникационни.

С Пепи Карамбата направихме диагностика - малко по-късно ще я споделя тук, ако ще даде ориентир за проблема.

Засега възможните проверки са две - дали идва захранване до таблото и ако идва - тогава ще се тества с друго табло.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките ги проверих - кои са заподозрените, за да ги проверя отново?

Зад таблото вляво (зад ключа за светлините) има разни релета, но незнам как се достигат и дали имат отношение към проблема.

Отпред до акумулатора в кутийката с бушоните всичко изглежда наред.

При евентуален проблем със захранването къде да ровя?

Диагностиката пропищя почти навсякъде -17-Instruments -- Status: Cannot be reached 1100

и няма връзка или комуникация с таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, можеш ли да провериш на кои пинове на куплунга трябва да идва +12 волта. Не искам да ровя безразборно с мултицета, пък и да знам, ако не идва - да ровя по линията нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, мерси за извадката.

Захранването е наред.

Утре ще пробвам с друго табло. Стискайте палци.

Ако светне, значи има шанс.

После обаче ще трябва адаптация.

Само в ЕТ ли може да стане? Някой знае ли друг вариант?

Ще трябва да викам рапатрак, дълга и широка става.

 

Още едно важно питане имам към по-запознатите.

Колко видове са таблата при О2. Моето е стандартно за Елеганс, нямам макси-дот. Има ли трети вариант? Аз съм с DSG и на дисплея се изписваше и показание за предавките. Това от таблото ли зависи или от подаването на данни към него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

После обаче ще трябва адаптация.

Само в ЕТ ли може да стане? Някой знае ли друг вариант?...

 

Варианти има колкото искаш. Според мен ЕТ е последният :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да ти пратя лично съобщение...  :eusa_think:

Кала,
В Сф добре се справя с таблата Владко от Люлин. За него има тема в белия списък. Ето координати - http://www.maximumkeyservice.com/.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.

 

Преди да пристъпя към адаптация искам да си осигуря няколко варианта с работещи табла.

 

Ако някой може да съдейства с инфо къде има Октавия с DSG на части (или само табло от такава) ще му бъда много благодарен.

 

Моето табло е с номер 1Z0 920 822D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се случи точно това, но преди 3 години точно преди път. Бушони всичко наред и просто табло няма. След 1 час само си тругна и от тогава никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не съм ровил из таблото на шкодите но ми се случи да ровя из друга кола...имаше същите симтоми...умряло...след мъки и ровене се установи че няма захранване..По точно в таблото влизат 12 волта и вървяха по пътеките...и по пътя имаше електронен стабилизатор вече забравих какъв... но го заместих с друг и светна... стабилизатор на 9 волта беше. Та мисълта ми е че кат стане такъв проблем според мен малко вероятно да е умряла електрониката в таблото( щот няма токови удари и силови режими) а почти винаги се дъни захранването до нея..и мисля че не се храни с 12 волта ( а те варират което е вредно) ами с по малко.. и почти винаги има стабилизатори... де на 9 де на 5 волта..и бушони слагат по пътя имат вид на съпротивления...мисля че трябва да поровиш в тая насока а не да се хвърляш към цяло табло... то така с смяна на цял блок и баба може :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранването е ок. На пинове 1, 2 и 19 от схемата по-горе.

Таблото не работи. Причината е неизвестна.

Пробвах с друго табло - работи, но е от кола с ръчни скорости и няма да стане.

Надявам се с едно друго табло да го преборим.

Малко по-ново е и с макси-дот - дано се запознаят с кан-а.

Утре ще го тествам, а в петък ще е адаптацията.

Пак моля, ако някой открие табло от кола с DSG да пише тук, за да имам резервен вариант.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кала, колегата  mishoo  e дал правилни напътствия .  Отваряхте ли таблото вътре да премерите тук-таме или само по външните пинове мерихте напреженията? Ако не си  съветвам те веднагически да го занесеш при жичкаджия-разбирач да му направи вътрешен преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не съм ровил из таблото на шкодите но ми се случи да ровя из друга кола...имаше същите симтоми...умряло...след мъки и ровене се установи че няма захранване..По точно в таблото влизат 12 волта и вървяха по пътеките...и по пътя имаше електронен стабилизатор вече забравих какъв... но го заместих с друг и светна... стабилизатор на 9 волта беше. Та мисълта ми е че кат стане такъв проблем според мен малко вероятно да е умряла електрониката в таблото( щот няма токови удари и силови режими) а почти винаги се дъни захранването до нея..и мисля че не се храни с 12 волта ( а те варират което е вредно) ами с по малко.. и почти винаги има стабилизатори... де на 9 де на 5 волта..и бушони слагат по пътя имат вид на съпротивления...мисля че трябва да поровиш в тая насока а не да се хвърляш към цяло табло... то така с смяна на цял блок и баба може :D

Сменял съм такъв, на табло на Голф, и корпусът му много прилича на корпус на транзистор - квадратен, с размери 11 мм на 11 мм. Такъв корпус търси - като цветът е черен или кафеникав, и е с три извода.

И виж го твоя да не е овъглен, или резистора преди него също да не е овъглен!

Ако са овъглени - нещата са ясни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кала, колегата  mishoo  e дал правилни напътствия .  Отваряхте ли таблото вътре да премерите тук-таме или само по външните пинове мерихте напреженията? Ако не си  съветвам те веднагически да го занесеш при жичкаджия-разбирач да му направи вътрешен преглед.

Да бе,що не го отворите да видите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет.

Реших да го разглобя и да го огледам. По елементите и платката нямаше нищо съмнително. Дисплеят обаче комуникира посредством две гумени ленти и чрез натиск с платката. Там явно беше проблема, защото след сглобяване и стягане на една метална рамка около дисплея таблото проработи. Запалих и се придвижих до ЕТ за адаптация. Нямах светлини, серво на волана, самото табло не отчиташе нищо, но поне не се занимавах с репатриране. Моят адаш от Бургас ми беше изпратил едно табло и бях решил, че ако бъде адаптирано успешно (защото беше с макси дот) да си го оставя. Моето се развали без причина, после се оправи само, но ако пак се случеше някъде на път с дете, жена, багаж, щеше да е голяма разправия. В ЕТ се заеха с адаптирането и в крайна сметка всичко се нареди. Благодаря им за което, както и на всички вас, които се включихте тук или по телефона със съвети. Желая ви весело изкарване по празниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам че всичко се е получило без повече проблеми! Остана лятото да почерпиш като идваш на южното черноморие  :cheers:

Редактирано от z3f1r40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.