Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Южнокорейският производител Nexen започва доставка на гуми за моделите "Октавия" и "Рапид" на Шкода


Recommended Posts

Според мен една гума се използва максимум 3 сезона. Като на третия сезон вече е много сериозен компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моите GoodYear това им е трети сезон - излиза, че за около 900 лева ще се возя 3 лета и около 35 000 км. Струва ми се нерентабилно. Особено като ги сравнявам с Michelin Energy saver, които бяха на предишната ми кола, и то закупени от Гърция - бяха по-евтини. И след 4 сезона си бяха тихички и меки. Излиза, че с развитието на технологиите, качеството пада :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено като ги сравнявам с Michelin Energy saver...

 

Точно пък тези кънки не ги хвали изобщо! Нито тръгват нито спират тези!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък тези кънки не ги хвали изобщо! Нито тръгват нито спират тези!

Зависи на какво ги слагаш бре Маджо ... на Фобията си се държат перфектно :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и гума да сложиш, след 3 години експлоатация става така.

 

 

Моите предишни Вредщайни, 3 - чак след пет години станаха така.

Като се има предвид и това, че двете бяха и с по-стар дот - та бяха даже на 6 години.....

Та, не съм съвсем съгласен, че която и гума да сложиш - след 3 години ще стане такава.

Някакво снижение на качествата несъмнено ще има..... Но при читавите гуми то ще е минимално.

Навремето, когато вярвах безрезервно на Мишелин - но тогава те правеха много добри гуми! - техните гумета траеха по 8-9 години, и въобще не се втвърдяваха!

И си бяха меки, и си захапваха добре асфалта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

щом, нищо корейско не е качествено, как по дяволите си си купил 3 телевизора Самсунг?? :D

 

корейците са доста напредничеви в инженеринга и от години насам правят все по-добри и качествени неща, включително коли

 

относно NEXEN-a, моята кола дойде с Нексен гуми, някакъв специален модел, но вече на 2-ри сезон(около 20К км) ще ги сменям, защото на моето шофиране при сухо са отлични, но когато завали много ме подхлъзват. усещам сериозен аквапланинг на моменти с тях.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че все по-често ще виждаме такива.

Въпросът е какво им е поведението - дали си струват, или не.

Ако се държат прилично - може да се кара и с тях.

А ако не се държат - какъв е проблемът човек да ги продаде, и да си вземе нещо друго - по-подходящо.

То пък като караме едни ралийни коли.... дето да трябва да им се слага само Мишелин Пилот Спорт Къп, или нещо подобно, дето се обува само на най-яките бегачки!  :D

А като говорим за втория сезон - Мишелинките Енерджи ги усетих още на първия, че при дъжд се пързалят като шейни!

И затова свикнах да не натискам педала на спирачките - та затова съм още със заводските накладки, и отпред, и отзад! :D

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все едно пък преди време с матадорите беше по-добре

баси драмата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нексен със сигурност ще са по-добри от Матадорките.....

Дори и руските гуми, дето се продават сега - само не се смейте, намират се и такива по магазините! - вероятно са по-добри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Колег някой да сподели мнение за тези гуми NEXEN N BLUE HD PLUS, комфорт, шум и как са след един двс сезона

Редактирано от markoni120
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Моята дойде с такива и вече 3 сезона (около 30к км) се държат доста прилично. Даже се замислям сериозно дали да не си взема отново такива догодина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

С три телевизора Самсунг вкъщи мога сериозно да заявя - досега не съм попадал на нищо корейско, което да е читаво. :D

Потвърждавам за корейската индустрия. За нищо на света не взимам нищо корейско. Иначе по темата и моята излезе с тоя Nexen и първите 1000 км се пързаляше на дъжд като на лед, после явно се поизтърка пластмасата и стигнах до гума :) Единственото хубаво , което мога да кажа за тях е , че са по-добри от Матадор :) Предишната шкода дойде с Континентал и разликата с тоя Nexen е огромна. Това лято мисля да ги мятам за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо на света не взимам нищо корейско. 

 

Недей така непремерено да се изказваш!

Имам приятели с корейски и японски автомобили някои от които премиум (Lexus) и филтрите им по MANN или Hengst често са произведени в Корея. :)

Имаме в семейството и Тойота Авенсис модел 2014 г и заради идиотска изцепка на тия от ТМ Ауто се наложи да сменям двете биалетки и а познай - Лемфьордер, но произведен в Корея. Точно 1:1 с унищожените от некадърниците оригинални. Пристигнаха от склад в Чехия за 3 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не и не на Корея. Имам приятел, който казва "Китайците копират и мислят, а корейците само копират, без да мислят". Сблъсъка ми досега с Корейската индустрия е винаги свързан с многоктартно повтаряне на "Мамата" :)

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не намирам логична причина човек да си купи китайски гуми за 40-50лв разлика за четирите в малките размери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 205/55/16 зимни разликата между 4 нексен и 4 контита е 200 лева. 425 срещу 625, има разлика, заслужава си да се замисли човек. За 195/65/15 е около 100 лв разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз си търсих зимни 195/65/15  За Континентал-103лв беше най-ниската цена без отстъпки а Нексен със същия размер 87лв А мнението ми за прехваления Континентал ТС860 не е особено ласкаво.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са сгафили с биелетките от ТМ ауто?

Препредавам думите на известния майстор Румен в Княжево защото я откараха синовете ми. Колата е била лизингова към Виваком и с цел да понадуят сметката решават да правят абсолютно ненужен реглаж на предницата, който по думите на Румен се прави чак на около 100 хил. км ако няма удари или ремонти по предницата. При затягането на болтовете на биалетките забравят да поставят отново абсолютно задължителните шайби, получил се е луфт и естествено биалетките се разбиват след известен пробег.

Ако не греша реглажът на предница в повечето фирмени сервизи е необосновано и то много скъп и това го прави атрактивен за "одиране кожите" на платежоспособните клиенти. Нищо ново под слънцето!  :threaten:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.