Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Октавия 2014, 1.2 TSI


matanasov

Recommended Posts

Здравейте,

 

След около 4 месеца обикаляне по дилърите и почти поръчан Nissan Qasqai 1.2 DIG-t се отказах в последния момент и мисля да насоча погледа си към новата Октавия с двигател 1.2 TSI с ръчни скорости- ниво на оборудване Елеганс със следното доп.обурудване:

 

  • KESSY - система за безключово отключване на автомобила и стартиране на двигателя
  • BI-Xenon-ви светлини + AFS, с динамичен контрол на ъгъла, LED дневни светлини и пръскачки на фаровете
  • Rest assistant - система за разпознаване на умора във водача
  • Тапицерия - кожа / кожа
  • Малък кожен пакет с 3-спицов мултифункционален кожен волан управляващ радио и GSM
  • Навигационна система AMUNDSEN с карти на Европа
  • Фарове да мъгла следящи ъгъла на завой, черни
  • FRONT ASSISTANT - сканиране на пространството пред автомобила, автоматични спирачки
  • Декоративни елементи в интериора - имитация на дърво
  • Бордкомпютър с цветен Maxi-DOT дисплей
  • LED задни светлини
  • Пакет "Хром"
Имам следните въпроси:
- Двигателя дали е достатъчен на това купе, в момента карам Сценик 2, 2.0 16v автоматик.
- Дали си струва да се поръча вариант с DSG - леко излиза извън бюджета ми.
- Никъде не можах да намеря снимка на Октавия с бежов кожен салон, ако може да споделите ще съм благодарен.
- Има ли някакъв шанс да намеря подобна конфигурация на склад - с навигация+кожен салон+ Би ксенон.
Другата опция е да поръчам Superb ниво на оборудване Edition без пукната доп.екстра за 41000лв.
Редактирано от matanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mordo

    14

  • mravkakaratist

    7

  • bega4kata

    5

  • matanasov

    5

Най-много писали в темата

Октавията е по-новия и съвременен автомобил.Всичко като допълнително оборудване ,което си поръчал е супер.Не излизай извън бюджета си с дсж кутия,но аз бих те посъветвал да я поръчаш 1.4 тси-140 коня.Много динамичен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ми стигне бюджета, т.е. може ако почна да режа от доп.обурудване - например трябва да махна кожения салон+ навигация, а идеята ми е да е поръчам черен металик с бежов кожен салон. Тази комбинация ми харесва и не ми се ще да е жертвам  :eusa_think:. И още един въпрос който забравих да попитам - как е лизинга на Еуратек, аз ще я взимам  на фирмата на оперативен лизинг за 5г - идеята да не придобивам актива за да мога да му ползвам ДДС-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора!

bega4kata ти е отговорил за двигателя, а тук можеш да видиш бежов салон:

http://www.skoda-auto.bg/pricesandfinancing/Documents/catalogues/Catalogue%20Octavia%20BG.pdf

http://www.autoevolution.com/image/skoda-octavia-2013/45433.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на хартия ускоренито на 1.2 тси е няколко стотни по-добро от на колата която караш но определено тси е доста по-еластичен от стрите бензинов мотори предполагам че ще усетиш полжитена разлика направи тест дрйв но ако търсиш нещо по-бързо по-удачен ще 1.4 тси

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се ползва семейно за возене на жена и дете, не ми трябва някаква уникална мощност, по-скоро ще гоня максимално много екстри и комфорт отколкото много бърз автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е голяма загуба ако се откажеш от кожения салон. Даже напротив.

Кожата е изкуствена и много запарва и изпотява.

А пък може да инвестираш в двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш комфорт мога да препоръчвам няколко сравнително евтини опции - осветление в краката на пътниците, както и затъмнени стъкла отзад. При пътуване през нощта първото създава приятен уют за пътниците, особено отзад (отпред всичко свети яко), а второто ще намали донякъде мрънкането на детето, че му пече.

Ако случайно се откажеш от кожения салон, вариант е само гърба на предните седалки да е от изкуствена кожа, за да се чистят по-лесно следи от малки обувки от тях ;)

Иначе 105 коня са напълно достатъчни жената да мрънка "карай малко по-бавно де" :D

Редактирано от carrot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е голяма загуба ако се откажеш от кожения салон. Даже напротив.

Кожата е изкуствена и много запарва и изпотява.

А пък може да инвестираш в двигател.

:PDT_Armataz_07:

Напълно подкрепям, ако колегата много държи на кожена тапицерия може да погледне варианта с обърната кожа, аз съм с такава и е далеч по-добре от изкуствената кожа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля ,че може да се инвестира малко още за двигателя - колко ще се повиши крайната цена при 1,4 Tsi? 105кс не са малко, но при едно по дълго пътуване със семейството и малко багаж ми се струва, че ще измарят водача въпреки многото екстри изписани по горе. Реалната разлика в разхода едва ли ще е много голяма между двата мотора. Много добра екстра са фабрично затъмнените задни стъкла - не знам колко струва, но си заслужава особено ако отзад ще се слага детско столче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега. Много добре си се насочил. Аз миналата година 3 месеца проучвах и накрая за тез пари пак Октавия.

Та по ред на номерата.

- DSG - то, не бих го заменил за нищо. Дано да е здраво и да не се разваля, но е най-добрата екстра за мен.

- Бежов кожен салон видях на живо като поръчвах моята. Не знам как е кожата (жена ми казва, че няма да седне на кожена седалка и за това  не съм мислил), но толкова светло купе предполагам е кошмар за поддръжка.

-AMUNDSEN-а е навигацията която не искаш да си поръчваш. Имаш нет, прочети малко ревюта и си реши. За мен тази навигация са пари хвърлени на вятъра.

-Rest Asistant - нека някой който има да ти каже, но беше писано тука някаде, че.....можеш да си я спестиш.

За дригите екстри щом имаш парите, давай. 1.4 TSI карам аз и съм доволен. 1.2 не съм карал ама какво да му е, пак ще върви.

За такава каквато искаш на склад е мисля невъзможно да намериш, така че поръчвай по бързо и успех с чакането.

Поздрави!

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожата не е изкуствена,там където се сяда!!! Но пак си запарва де.Най красиво и комфортно е да я направиш кожа и текстил.Хем ще падне цената,хем ще има лев за 1.4.Послушай ни!Не и отива на тази красива и нафъката с екстри кола 1.2мотор. Все пак е семейна кола с голям багажник,като я натовариш,няма да тегли като 1.6 тди със същата мощност.За това 1.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като съм се ориентирал към подобна конфигурация се поразходих до Еуратек. Там ми предложиха да направя един бърз тестдрайв с този двигател и впечатленията ми са добри. В момента карам Megane 2 1.9dci, който е 120к.с. и не усетих някаква фрапираща разлика

 

Колкото до доп. обурудване- преди празниците като ходих имаше 1 седан, който май беше запазен и две комбита с ниво на оборудване Елеганс и в общи линии имаха аларма, Bolero и... май това беше :)

Редактирано от animanic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Модел

  • Новата Октавия


Оборудване

  • 36 380 лвЕлеганс

 




Двигател

  • 1.4 TSI / 103 kW / 140 к.c., 6M
  • CO2 121 g/km


Екстериор

  • 792 лвЧерна перла
  • 0 лвЛети алуминиеви джанти ILIAS, 6,5J x 16" - 4 бр.

 




Интериор

  • Бежов




Опции

  • 700 лвKESSY - система за безключово отключване на автомобила и стартиране на двигателя
  • 187 лвИзбор на режим за шофиране
  • 2 071 лвBI-Xenon-ви светлини + AFS, с динамичен контрол на ъгъла, LED дневни светлини и пръскачки на фаровете
  • 261 лвЗатъмнени задно и задни странични стъкла
  • 25 лвМалък кожен пакет с 3-спицов мултифункционален кожен волан управляващ радио и GSM
  • 233 лвФарове да мъгла следящи ъгъла на завой, черни
  • 258 лвРадио CD MP3 Skoda Bolero - 2 DIN
  • 140 лвHHC - Асистент за потегляне по наклон
  • 532 лвFRONT ASSISTANT - сканиране на пространството пред автомобила, автоматични спирачки
  • 25 лвИнтериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад
  • 159 лвБордкомпютър с цветен Maxi-DOT дисплей
  • 239 лвLED задни светлини
  • 221 лв

  •  



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Модел
  • Новата Октавия
Оборудване
  • 36 380 лвЕлеганс
 
Двигател
  • 1.4 TSI / 103 kW / 140 к.c., 6M
  • CO2 121 g/km
Екстериор
  • 792 лвЧерна перла
  • 0 лвЛети алуминиеви джанти ILIAS, 6,5J x 16" - 4 бр.
 
Интериор
  • Бежов
Опции
  • 700 лвKESSY - система за безключово отключване на автомобила и стартиране на двигателя
  • 187 лвИзбор на режим за шофиране
  • 2 071 лвBI-Xenon-ви светлини + AFS, с динамичен контрол на ъгъла, LED дневни светлини и пръскачки на фаровете
  • 261 лвЗатъмнени задно и задни странични стъкла
  • 25 лвМалък кожен пакет с 3-спицов мултифункционален кожен волан управляващ радио и GSM
  • 233 лвФарове да мъгла следящи ъгъла на завой, черни
  • 258 лвРадио CD MP3 Skoda Bolero - 2 DIN
  • 140 лвHHC - Асистент за потегляне по наклон
  • 532 лвFRONT ASSISTANT - сканиране на пространството пред автомобила, автоматични спирачки
  • 25 лвИнтериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад
  • 159 лвБордкомпютър с цветен Maxi-DOT дисплей
  • 239 лвLED задни светлини
  • 221 лв
  •  

 

   Ако позволите и аз да си кажа мнението....

   От посочените екстри спокойно (по моето скромно мнение) може да отпаднат следните:

   - системата за безключов достъп и безключово запалване - за мене е излишен лукс, от който може да се спести. По-добре доплати малко и вземи аудио система CANTON.

   - аз лично не бих поръчал избор на режим за шофиране. По-добре, както fhman, правилно подчерта, елиминирай тази екстра и поръчай DSG - удоволствието е несравнимо. В режим "спорт" колата става по-динамична - ето ти втори режим на шофиране. ;)

   - след като ще поръчваш активен би-ксенон, фаровете за мъгла, следящи ъгъла на завой се обезсмислят. Ксенона е напълно достатъчен нощем.

   - асистентът за потегляне по наклон защо е? Ако автомобилът ще се шофира от съпругата ти - тогава има смисъл.

   - Front Assistant - за мене е прекалено скъпа опция, макар да има смисъл от нея, но може и да я подминеш.

   - цветен Maxi-Dot - при положение, че очите на шофьора трябва да са върху пътната обстановка....монохромният Maxi-Dot е абсолютно достатъчен.

   - LED задните светлини също са прекалено скъпи - няма пречка да си "боцнеш" допълнително LED крушки, по-евтино ще излезе.

 

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Модел
  • Новата Октавия
Оборудване
  • 36 380 лвЕлеганс
 
Двигател
  • 1.4 TSI / 103 kW / 140 к.c., 6M
  • CO2 121 g/km
Екстериор
  • 792 лвЧерна перла
  • 0 лвЛети алуминиеви джанти ILIAS, 6,5J x 16" - 4 бр.
 
Интериор
  • Бежов
Опции
  • 700 лвKESSY - система за безключово отключване на автомобила и стартиране на двигателя
  • 187 лвИзбор на режим за шофиране
  • 2 071 лвBI-Xenon-ви светлини + AFS, с динамичен контрол на ъгъла, LED дневни светлини и пръскачки на фаровете
  • 261 лвЗатъмнени задно и задни странични стъкла
  • 25 лвМалък кожен пакет с 3-спицов мултифункционален кожен волан управляващ радио и GSM
  • 233 лвФарове да мъгла следящи ъгъла на завой, черни
  • 258 лвРадио CD MP3 Skoda Bolero - 2 DIN
  • 140 лвHHC - Асистент за потегляне по наклон
  • 532 лвFRONT ASSISTANT - сканиране на пространството пред автомобила, автоматични спирачки
  • 25 лвИнтериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад
  • 159 лвБордкомпютър с цветен Maxi-DOT дисплей
  • 239 лвLED задни светлини
  • 221 лв

 

На мен лично така конфигурацията ми харесва повече.

Аз само бих сменил интериора да е тъмен, светлия се поддържа доста трудно.

Но в крайна сметка ти ще караш и кефиш на колата, и най-добре знаеш от какво имаш нужда  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не бих рискувал със светлия интериор в нашата родна прашна държава, също не бих рискувал с тази система за безключов достъп до автомобила и запалване, притесняваме когато свърши акумулатора, трябва да го сменян какво става с тази система за достъп, също така да не дава някакви грешки от време на време, предпочитам обикновени сгъваеми ключове с аларма. Фаровете за мъгла да следят завоя за мен също е излишно, при положение, че имаш ксенон.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не бих рискувал със светлия интериор в нашата родна прашна държава, също не бих рискувал с тази система за безключов достъп до автомобила и запалване, притесняваме когато свърши акумулатора, трябва да го сменян какво става с тази система за достъп, също така да не дава някакви грешки от време на време, предпочитам обикновени сгъваеми ключове с аларма. Фаровете за мъгла да следят завоя за мен също е излишно, при положение, че имаш ксенон.

За две години и 42 000 км Kessy работи без грешка, само когато падна батерията трябваше да отключвам от време на време с дистанционното. След два лева за нова батерия и 2 минути разглобяване на ключа проблема беше решен. 

Системата е изключително удобна и приятна, за мен тя е едно от нещата, които моята кола трябва да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега matanasov за да те насърча, ще кажа, че вече си готов :)  Мисля че ти липсват едни 417лв за алармена система с обемни датчици. Може и без нея ама тогава няма каско :eusa_naughty:  Черна перла с бежов салон ще е трепач, само дано имаш нерви да поддържаш салона. Избереш ли бежов салон поне изкуствена кожа на гърба на предните седалки сложи. Нищо не плащаш а получаваш много. Сметнах ти нещата и явно бюджета ти е 42000лв. Моят беше толкова. Заради DSG-то се отказах от KESSY и Bi-Xenon-а. Съжелявам малко за KESSY-то. За вече 9000км не съм карал нощно. Много мразя нощно шофиране и за това ксенона го преглътнах, но пък много променя фацата на автомобила. За някои от другите екстри колегите са ти подсказали, да не се повтаряме. Ако имаш други въпроси с радост ще отговаряме. Успех с поръчката и чакането.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега matanasov за да те насърча, ще кажа, че вече си готов :)  Мисля че ти липсват едни 417лв за алармена система с обемни датчици. Може и без нея ама тогава няма каско :eusa_naughty:  Черна перла с бежов салон ще е трепач, само дано имаш нерви да поддържаш салона. Избереш ли бежов салон поне изкуствена кожа на гърба на предните седалки сложи. Нищо не плащаш а получаваш много. Сметнах ти нещата и явно бюджета ти е 42000лв. Моят беше толкова. Заради DSG-то се отказах от KESSY и Bi-Xenon-а. Съжелявам малко за KESSY-то. За вече 9000км не съм карал нощно. Много мразя нощно шофиране и за това ксенона го преглътнах, но пък много променя фацата на автомобила. За някои от другите екстри колегите са ти подсказали, да не се повтаряме. Ако имаш други въпроси с радост ще отговаряме. Успех с поръчката и чакането.

 

Поздрави!

  Това не е съвсем вярно. Зависи къде застраховаш колата - Алианц и БулИнс не изискват задължително аларма, достатъчно е само имобилайзер, който така или иначе се вгражда фабрично.

 

   Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Това не е съвсем вярно. Зависи къде застраховаш колата - Алианц и БулИнс не изискват задължително аларма, достатъчно е само имобилайзер, който така или иначе се вгражда фабрично.

 

   Поздрави

За БулИнс може да си прав, но аз съм в Алианц и там искаха. Като поръчвах колата първото каско беше подарък от ЕТ и съм проверявал в Алианц още преди да поръчам. Чувал съм, че повечето застрахователи искат да има и в тоя смисъл не е добре да се ограничава човек до няколко застрахователя. Колегата ще си реши, но е добре да проучи. Само искам да помогна и се извинявам ако съм подал некоректна информация.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БулИнс искаха аларма, дори след като се преместих ме питаха дали е сложена аларма != от фабричната - казах да.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така случай в ОЗК - Добрич искат да видят как им пищят алармите на колите, иначе не признават, че пише фабрична аларма на спецификацията на колата пълна малоумщина. Чувал съм от други хора, че спокойно могат застрахователите не знам кои да не признаят фабричната аларма и да искат поставяне на допълнителна. Свидетел бях как ОЗК отказа да застрахова един Олроуд 2007 и един Мерцедес Е класа 2009 година новите, защото искаха от собствениците да ходят при трети човек да видел той дали има аларма колата...........  в крайна сметка хората си ги застраховаха в Уника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.