Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Октавия 2014, 1.2 TSI


matanasov

Recommended Posts

Конфигурацията е супер. А Kessy -to е много удобна екстра. Не ровиш постоянно за ключове.

Аз само не бих заложил на черна кола, че много трудно се поддържа. Светлия салон не е най-голямата мъка за поддръжка. Кефа е по-голям.

А пък DSG-то като се развали и ти убива кефа от карането. Особено това проблемното 7 степенно.

В Русия искат със закон да го забраняват.

Редактирано от Bojanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mordo

    14

  • mravkakaratist

    7

  • bega4kata

    5

  • matanasov

    5

Най-много писали в темата

За БулИнс може да си прав, но аз съм в Алианц и там искаха. Като поръчвах колата първото каско беше подарък от ЕТ и съм проверявал в Алианц още преди да поръчам. Чувал съм, че повечето застрахователи искат да има и в тоя смисъл не е добре да се ограничава човек до няколко застрахователя. Колегата ще си реши, но е добре да проучи. Само искам да помогна и се извинявам ако съм подал некоректна информация.

Поздрави!

 

В момента съм застрахован в Алианц, тъй като не намирам на страницата им Общите условия по каско, ще погледна полицата си.

Поздрави.

В БулИнс искаха аларма, дори след като се преместих ме питаха дали е сложена аларма != от фабричната - казах да.

 

Поздрави

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ЗД "БУЛ ИНС" АД ЗА ЗАСТРАХОВКА НА СУХОПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА (СПС) БЕЗ РЕЛСОВИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА "АВТОКАСКО":

V. РАЗДЕЛ "СКЛЮЧВАНЕ, ФОРМА И ДЕЙСТВИЕ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ ДОГОВОР"

1.2 Застрахователната полица влиза в сила след представяне на МПС за оглед, идентификация, проверка на системите за сигурност и заснемане от оторизиран представител на Застрахователя.
   Първата година застраховах Алмера-та в БулИнс и нямам спомен да е имало изискване за аларма. Алармата е, донякъде, система за сигурност (става дума за най-простите), но по-скоро е сигнализираща система. shaft, както виждаш, никъде няма изискване за задължително монтиране на аларма. Всъщност, няма изискване и за маркиране, което те задължават да направиш срещу определена сума.
   Армеец изискват задължително и аларма.
   Поздрави.
 
   Както и да е - цената за алармата в ЕТ е безумна, много по-евтино ще излезе да се сложи допълнителна аларма. Основната функция се пада на имобилайзера, алармата е да писука. Ами ето ви пример с мене - затапих на някакъв човек колата, удрял, блъскал, алармата пищяла, а аз съм на втория етаж и не я чувам.
   Поздрави.
Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конфигурацията е супер. А Kessy -to е много удобна екстра. Не ровиш постоянно за ключове.

Аз само не бих заложил на черна кола, че много трудно се поддържа. Светлия салон не е най-голямата мъка за поддръжка. Кефа е по-голям.

А пък DSG-то като се развали и ти убива кефа от карането. Особено това проблемното 7 степенно.

В Русия искат със закон да го забраняват.

   Принципно, прав си, DSG 7 и точно DQ200 имаха огромни проблеми, свързани с мехатроника и слабите феродови дискове на съединителите. Но нека бъдем коректни - от VW обявиха в края на годината сервизна акция за над 2 милиона автомобила с DSG в Китай, Русия, САЩ и Европа. За руснаците обявиха 5 г. гаранция за DQ200, но от 01.01.2014 г. вече не дават, тъй като "са направени технологични и конструктивни промени и за автомобилите, доставени от 01.01.2014 г. не е необходима такава гаранция". Доколкото четох, променили са (добавили) датчик в мехатроника, който позволява на притисквателните дискове да отлепят при спряло положение на автомобила, вложили са по-износоустойчив феродов материал и са променили управляващия софтуер. Аз също се надявам да са се оправили нещата, тъй като Спейс-а е с DSG.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Та за застраховките Каско в Алианц. Категорично няма задължително условие "наличие на алармена система" за валидност на застрахователната полица. Според Общите условия формулировката е: т. VI. 16: "...застрахованото МПС следва да разполага към момента на сключване на застраховката, както и през целия период на действието й с монтирана и действаща алармена система и/или имобилайзер, ако в застрахователния договор е отразено такова изискване." Т. 8 от Специалните условия към полицата: "Застрахованият автомобил следва да разполага през целия период на настоящия застрахователен договор с работеща алармена система или имобилайзер". Т.е. задължението е дадено в алтернатива "или - или".

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Та за застраховките Каско в Алианц. Категорично няма задължително условие "наличие на алармена система" за валидност на застрахователната полица. Според Общите условия формулировката е: т. VI. 16: "...застрахованото МПС следва да разполага към момента на сключване на застраховката, както и през целия период на действието й с монтирана и действаща алармена система и/или имобилайзер, ако в застрахователния договор е отразено такова изискване." Т. 8 от Специалните условия към полицата: "Застрахованият автомобил следва да разполага през целия период на настоящия застрахователен договор с работеща алармена система или имобилайзер". Т.е. задължението е дадено в алтернатива "или - или".

   Поздрави.

 

Потвърждавам, че за каско в Алианц не е задължително условие алармата. Моята беше без аларма и в Алианц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффтопик:

 

Някой застрахователи искат допълнителна аларма, защото заводската в някой модели ( например О1 и О2 ) е много лесна за пробиване. Точно на въпросните два модела (както и на голфове, пасати и т.н.), ако завъртиш патрона се отключва цялата кола и алармата се изключва. После байпасера на мобилайзера, троши се и патрона на волана и отнасят колата. Имайте го предвид ако разчитате на нея...

 

В някой по-късни модели, уж межело да се забрани изключването на алармата през патрона (само през дистанционното да се изключва) посредством VAG-COM. Поне така казват колегите от братовчедския форум.

 

Не, че като сложите афтър маркет аларма сте защитени на 100% де. Просто да си знаете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Извън темата: Е, на алармата не разчитам, като си платя пълно автокаско - спокоен съм. Не мога да "се треса", предпочитам спокойствието на автокаското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мордо,значи викаш,на обикновените стопове,слагаш лед крушки и стават лед стопове :D :D :D

А относно алармата,мога да ти кажа,че първото нещо което ще се развали и ще те остави на пътя,вероятно ще е не заводски поставеното нещо в колата-в случая алармата афтърмаркет!

Заводската аларма и стоповете са си задължителна екстра.Безключовото е излишно,според мен.Доста е скъпо,заради 1 бутон 700лв.Пак трябва да носиш ключа и Шурето отключва и заключва пак с дистанционното като го гледам.

Дсж-не съм им фен,но колегата държи на него.Да си взема 1.2 и да си кара ,като му е достатъчно мощно.

Но колата или ще трябва да и робува само или ще си стане бързо кенев.Защото черна перла се драска само от пипане с пръст,а бежов салон е мръсен след 1 месец,а ако има и деца да стъпят на седалката с обувчици....става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   http://www.briskoda.net/forums/topic/308339-how-to-full-led-upgrade-from-halogens-rapid-production-year-may-2013/ Мисля, че се е получило добре (макар и на Рапид). Това имах предвид. Може и да не съм прав - покажи фабричен стоп, може да има разлика в структурата на материала, от който е изграден стопа, може светлината да е решена чрез лентички, а не с отделни крушки. 

   За допълнително поставената аларма не искам да коментирам. Ти какво мислиш, че "заводската аларма" e нещо по-различно от "афтърмаркет"-а? Все едно да твърдиш, че фабричното хендсфри е по-различно от това на Parrot, при положение, че е едно и също. 

 

   п.с. Не мога да разбера какво е това негативно твое отношение към моята персона :)

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Мммм, бегачка, прав си за LED-стоповете, явно вместо крушки, слагат множество диодчета. Все пак, оформлението на светлините в стопа е такова, че и с допълнителни LED-крушки изглежда повече от добре.

 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за черната перла, че просто е ужасна, всяка драскотина, прах си личи, никога повече черна кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя двигател е 1.2 105 кс, след 1 година ползване, мога да кажа, че за тази кола е достатъчен. Ускорява добре, няма турбо дупка и не ми е липсвала мощност при задминаване. За семейна кола е перфектен. Не съм карал с високи скорости, около 140-150 ми е максимума, така че не знам как е нагоре, но на 6та скорост оборотите са нормални.

П.с. все пак, определено бих се отказал от кожен салон и фабрична навигация и бих взел 1.4 двигателя.

И още 2 неща - светъл салон много бързо почва да изглежда стар и захабен, а черна кола привлича слънцето и по-трудно се климатизира през лятото, вътре си става фурна. Плюс това, в България винаги ще е мръсна и много ще й личи.

Редактирано от cyclopz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   http://www.briskoda.net/forums/topic/308339-how-to-full-led-upgrade-from-halogens-rapid-production-year-may-2013/ Мисля, че се е получило добре (макар и на Рапид). Това имах предвид. Може и да не съм прав - покажи фабричен стоп, може да има разлика в структурата на материала, от който е изграден стопа, може светлината да е решена чрез лентички, а не с отделни крушки. 

   За допълнително поставената аларма не искам да коментирам. Ти какво мислиш, че "заводската аларма" e нещо по-различно от "афтърмаркет"-а? Все едно да твърдиш, че фабричното хендсфри е по-различно от това на Parrot, при положение, че е едно и също. 

 

   п.с. Не мога да разбера какво е това негативно твое отношение към моята персона :)

Нямам негативно отношение към теб,към никой нямам.Просто не си ми свикнал във форума още.

Освен за стоповете и за алармата ще се съгласиш после с мен.Оригиналната си комуникира по кан с колата,няма допълнително поставяне на кабели ,връзки и релета за прекъсване на захранвания за да се предотврати стартиране на двигателя.Точно там ще се издъни след време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

П.с. все пак, определено бих се отказал от кожен салон и фабрична навигация и бих взел 1.4 двигателя.

И още 2 неща - светъл салон много бързо почва да изглежда стар и захабен, а черна кола привлича слънцето и по-трудно се климатизира през лятото, вътре си става фурна. Плюс това, в България винаги ще е мръсна и много ще й личи.

И аз мисля така, но ако човека е поддържал черна кола знае за какво иде реч. Щом като собственик на 1,2 би взел 1,4 тси показва, че още малко мощност никога не е излишна. Тя всяка кола върви 140-150 - въпроса е за колко време и как се справя на баирите. Така и не разбрах каква е разликата в цената? Ако му харесва черна кола със светъл салон да си поръча такава.

Колега mordo, бегачката пише в тоя форум и изразените мнения са на база неговият опит. Бил съм свидетел как 80% от проблемите с една кола са точно от афтърмаркет аларми-не пали, прекъсва гаснат понякога.......това става когато колата смени няколко собственика и майстора обикновено! Сравнението за ЛЕД стоповете няма да го коментирам-няма прилика! Единствено съм съгласен с теб, че при би ксенон, фаровете следящи ъгъла на завой малко се обезмислят. Какво са спестените пари от непоръчването на дадена екстра-после се чудиш как да я набавиш по-евтино (вместо да дадеш 250лв за ЛЕД - КУПУВАШ и СМЕНЯШ крушки и никога няма да имаш ЛЕД стопове, вместо аларма 450 за аларма после монтираш някаква за 200....... ) на 40+ хиляди кво спестяваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добави си фабрична алармена система, защото ще е на лизинг. А Еуратек (демек Алианц) искат. Поне докато е нова нашенски МАСТОР да не ти я монтира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам негативно отношение към теб,към никой нямам.Просто не си ми свикнал във форума още.

Освен за стоповете и за алармата ще се съгласиш после с мен.Оригиналната си комуникира по кан с колата,няма допълнително поставяне на кабели ,връзки и релета за прекъсване на захранвания за да се предотврати стартиране на двигателя.Точно там ще се издъни след време.

   И си прав, и не си. Зависи кой я монтира. Противник съм на фабричната аларма единствено заради цената. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   И си прав, и не си. Зависи кой я монтира. Противник съм на фабричната аларма единствено заради цената. 

Вярно, че зависи кой я монтира, но когато човек дава една шапка пари, цената на фабричната аларма не би трябвало да го "събори". Лично мнение.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1000 лева да дам за фабрична аларма, все ще си струва повече от афтърмаркет. Няколко коли съм карал с автърмаркет аларми, сложени само заради каско - все проблеми, на едната кола (тойота корола) и до ден днешен не могат да се оправят фаровете за мъгла. Стойте далеч от допълнителните аларми, това е моят съвет, фабричната аларма е перфектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Може и така да е, не споря. Аз на Нисан-а имам допълнително слагана аларма, но е от най-простите - само писука. Добре, съгласих се.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната си комуникира по кан с колата,няма допълнително поставяне на кабели ,връзки и релета за прекъсване на захранвания за да се предотврати стартиране на двигателя.Точно там ще се издъни след време.

 

Отдавна има афтърмаркет аларми за CAN. Аз съм с такава, няма жици, няма релета, няма простотии, всичко си работи с оригиналното дистанционно. Струват доста повече и не всички алармаджии се оправят с тях, защото си искат обучение към конкретната кола.

 

Просто масово в БГ се монтират евтини изпълнения, дето като ги вържеш на една съвременна кола и става страшно мазало и с врати и с мигачи и с токови датчици. Ама то и алармаджиите са като другите майстори - има такива дето чуват петела, ама в общия случаи....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен взимай капучино металик като цвят, най малко му личи и прах и кал и квото се сетиш. Тъмен салон и задължително двигател 1.4 140 !!! Всяка кола вдига 140-150, но в случая става дума за сила и мощност на мотора в случаите когато ти потрябва, а именно: пълен автомобил, климатик, баири и изпреварване всичко това накуп. 1.2 върви по добре от 1.6 дизел със същата мощност, но 1.4 си е класика за това купе на О3. Откажи се от някоя друга дреболия която в последствие я ползваш я не, но вземи 1.4 който ще го използваш всеки ден със сигурност и то по предназначение и съм убеден че няма да съжаляваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 върви по добре от 1.6 дизел със същата мощност

 

Айде бе  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен взимай капучино металик като цвят, най малко му личи и прах и кал и квото се сетиш. Тъмен салон и задължително двигател 1.4 140 !!! Всяка кола вдига 140-150, но в случая става дума за сила и мощност на мотора в случаите когато ти потрябва, а именно: пълен автомобил, климатик, баири и изпреварване всичко това накуп. 1.2 върви по добре от 1.6 дизел със същата мощност, но 1.4 си е класика за това купе на О3. Откажи се от някоя друга дреболия която в последствие я ползваш я не, но вземи 1.4 който ще го използваш всеки ден със сигурност и то по предназначение и съм убеден че няма да съжаляваш!

   Сигурно харчи и като 1,6 TDI.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата 1.2 105 к.с.харчи около 1 л. повече от 1.6 105 к.с. дизел, но със сигурност е по пъргава от дизела ... те специалистите си го и пишат. Въпреки всичко 1.4 140 к.с. е по добрия избор, разликата в разхода от 1.2 бензин е около 300 мл/л но ускорението в сравнение с нея е несравнимо! Абсолютно същата разлика е с големия и малкия дизел 2.0 150 к.с. и 1.6 105 к.с., разлика в разхода 300 мл/л но в ускорение и тяга ... няма база за сравнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.